මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
මේ තොත් එක්ක මට රචනා ලිය ගන්න බෑ.ඔතන රොකට් science නෑ මෝඩයෝ.පෙන්නන්න කිව්වා දේ පෙන්නපන් බැරිනම් පුක නොදී පලයන්.
ඌ යහමගට ඇවිත් රනිල් වගේ... මහින්ද මාතියා කිවුවේ එහෙමයි.......මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
කරුනා අම්මන් ,13+ ඉල්ලන ඩග්ලස් ඉස්තරම්.එහෙම නෙවෙයිදමේ හැදිල තියෙන්නෙ ගෝටට වගේ රැල්ලක්

ඔය post එකේ දාල තියෙන්නෙ සාමාන්ය බයියෝ ගැන...උබ එහෙම සාමාන්ය බයියෙක් නෙවෙයි සියුමැලි හීන් නූල් බයියෙක්..@shenat මූට සියුමැලි හීන් නූල් පොන්න බයියෙකුගේ ලක්ෂණ තියෙන්නෙ සාමාන්ය ලක්ෂණ නෙවෙයිආ ඒ කියන්නේ මම දැන් බයියෙක් නෙමෙයි![]()


එහෙම ඕන ඕන විදිහට යහමගට එන්න බෑ.. මුලින් ම දළදා මාලිගයට ගිහින් සමාව ගන්න ඕන.. ඕන පව්කාරයෙක් දළදා මාලිගෙට ගිහින් වැදලා සමාව ගත්තොත් එයා හෙට ඉදන් බයියන්ගේ වීරයෙක් වෙනවාමේ රටේ මහින්දගේ බැලයනට යහමගට එන්න පුලුවන් අනිත් උන්ට බෑ.![]()
![]()
කරුණ දළදා මාලිගයට ගිහිල්ල වැදල සමාව ගත්ත අපි සමාව දුන්න.සේපාලයටත් ඕනනම් පුලුවන් ගිහින් වැදල සමාව ගන්ඩ එහෙම උනොත් අපේ තරහක් නැ..
moko ponnaya baya una neda??
uba yanawa kiyanna monawada gurantee eka. moko uba dannawa uba boru karaya kiyala. @tintin123 confirm karanna kiyapan, mama pennuwoth ubawa ban karanawa kiyala
thread එක තේරුම් ගන්න බැරි පොන්නයෙක් මූ නම්. නොදකින් මෝඩ මූසලයා
මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ඕකෙ ආතල් එක අන්රයියට හම්බෙන්නෙ හදිසියෙ හරි ජනාධිපති උනොත් තමා. ගෝඨට ලැබුනට වඩා පට්ටම ආතල් එකක් දෙනව මේ සෙට් එක.හොදම සීන් එක ගෝටාට චන්දේ දීපූ උන්, ජෙප්පො වෙලා උන් කවදාවත් ගෝටාට චන්දේ නොදුන්න උන් වගේ හැසිරෙන එක.
හොදම සීන් එක ගෝටාට චන්දේ දීපූ උන්, ජෙප්පො වෙලා උන් කවදාවත් ගෝටාට චන්දේ නොදුන්න උන් වගේ හැසිරෙන එක.
ne en ehema dewal neha
thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa
5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....
මෝඩ ගෝඨාට කඩේ ගිය උන් දැන් විජේවීරටත් වඩා ජෙප්පෝ වෙලාමේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()