වචන අතර සැඟවුණ බයියා හඳුනාගනිමු. 🤭

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?

    Capture1.jpg


    Capture2.jpg


    Capture3.jpg


    Capture4.jpg


    Capture5.jpg
    Ow @shenat wage 😂🤭
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,717
    87,104
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?

    Capture1.jpg


    Capture2.jpg


    Capture3.jpg


    Capture4.jpg


    Capture5.jpg

    ඔව්. ඒකනෙ පොර බයියන්ගෙ වේස මායම් දන්නෙ. 🤭

    ඔච්චර හොයන්න දෙයක් නෑ බුවා ඕන වෙලාවක කිව්වා ගෝටට තමා දුන්නෙ කියලා. බුවා සැමන් බයියෙක් නෙවෙයි. කරපු වැරැද්ද දැන්වත් පිලි අරගෙන හැදෙන උන්ට මම බනිනව අඩුයි.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේ තොත් එක්ක මට රචනා ලිය ගන්න බෑ.ඔතන රොකට් science නෑ මෝඩයෝ.පෙන්නන්න කිව්වා දේ පෙන්නපන් බැරිනම් පුක නොදී පලයන්.

    moko ponnaya baya una neda??
    uba yanawa kiyanna monawada gurantee eka. moko uba dannawa uba boru karaya kiyala. @tintin123 confirm karanna kiyapan, mama pennuwoth ubawa ban karanawa kiyala
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,545
    5,771
    113
    මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?

    Capture1.jpg


    Capture2.jpg


    Capture3.jpg


    Capture4.jpg


    Capture5.jpg
    ඌ යහමගට ඇවිත් රනිල් වගේ... මහින්ද මාතියා කිවුවේ එහෙමයි.......
    මේ රටේ මහින්දගේ බැලයනට යහමගට එන්න පුලුවන් අනිත් උන්ට බෑ. :lol: :lol: කරුනා අම්මන් ,13+ ඉල්ලන ඩග්ලස් ඉස්තරම්.
    රටබෙදපු රනිල් (වහල් බයියන්ගේ වචන ) දැන් බයියන්ගේ අතිගරු
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මේ හැදිල තියෙන්නෙ ගෝටට වගේ රැල්ලක්
    එහෙම නෙවෙයිද :rolleyes:
    ආ ඒ කියන්නේ මම දැන් බයියෙක් නෙමෙයි 🖖
    ඔය post එකේ දාල තියෙන්නෙ සාමාන්‍ය බයියෝ ගැන...උබ එහෙම සාමාන්‍ය බයියෙක් නෙවෙයි සියුමැලි හීන් නූල් බයියෙක්..@shenat මූට සියුමැලි හීන් නූල් පොන්න බයියෙකුගේ ලක්ෂණ තියෙන්නෙ සාමාන්‍ය ලක්ෂණ නෙවෙයි :)
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,800
    113
    1. මේක හරි
    2. කියන ඒව තේරෙන්නෙ නෑ ඒ නිසා ශෙයාර් කරන්නෙ නෑ
    3. සල්ලි ගෙවන්නෙ මම නෙවෙයි නන් ඕනි රෙද්දක් කරගත්තට මට කමක් නෑ
    4. රනිල්ගෙ මයින්දගෙ ගොටු
    5. සමහර කාරණාවලට

    අහ් මේ කියන නිර්නායකවල හැටියට මම සැගවුනු බයියෙක්ද කොහ්ඩෙහ තාම :baffled:
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මේ රටේ මහින්දගේ බැලයනට යහමගට එන්න පුලුවන් අනිත් උන්ට බෑ. :lol: :lol:
    එහෙම ඕන ඕන විදිහට යහමගට එන්න බෑ.. මුලින් ම දළදා මාලිගයට ගිහින් සමාව ගන්න ඕන.. ඕන පව්කාරයෙක් දළදා මාලිගෙට ගිහින් වැදලා සමාව ගත්තොත් එයා හෙට ඉදන් බයියන්ගේ වීරයෙක් වෙනවා 🤭👇
    කරුණ දළදා මාලිගයට ගිහිල්ල වැදල සමාව ගත්ත අපි සමාව දුන්න.සේපාලයටත් ඕනනම් පුලුවන් ගිහින් වැදල සමාව ගන්ඩ එහෙම උනොත් අපේ තරහක් නැ..
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    moko ponnaya baya una neda??
    uba yanawa kiyanna monawada gurantee eka. moko uba dannawa uba boru karaya kiyala. @tintin123 confirm karanna kiyapan, mama pennuwoth ubawa ban karanawa kiyala

    thread එක තේරුම් ගන්න බැරි පොන්නයෙක් මූ නම්. නොදකින් මෝඩ මූසලයා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    thread එක තේරුම් ගන්න බැරි පොන්නයෙක් මූ නම්. නොදකින් මෝඩ මූසලයා

    ne en ehema dewal neha
    thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa

    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....
     

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,388
    6,518
    113
    මේත් ගෝටාභයට චන්දෙ දීපු කෙනෙක් නේද?

    Capture1.jpg


    Capture2.jpg


    Capture3.jpg


    Capture4.jpg


    Capture5.jpg



    හොදම සීන් එක ගෝටාට චන්දේ දීපූ උන්, ජෙප්පො වෙලා උන් කවදාවත් ගෝටාට චන්දේ නොදුන්න උන් වගේ හැසිරෙන එක.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,800
    113
    හොදම සීන් එක ගෝටාට චන්දේ දීපූ උන්, ජෙප්පො වෙලා උන් කවදාවත් ගෝටාට චන්දේ නොදුන්න උන් වගේ හැසිරෙන එක.
    ඕකෙ ආතල් එක අන්‍රයියට හම්බෙන්නෙ හදිසියෙ හරි ජනාධිපති උනොත් තමා. ගෝඨට ලැබුනට වඩා පට්ටම ආතල් එකක් දෙනව මේ සෙට් එක.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල

    මොනවා උනත් මේ දවස් ටිකේම දාපු post ටික රිදෙන්නම දැම්මා. මම ඊයේත් දාපු එකක් බලන කල්පනා කරේ අද හෙටම අනිවා elakiri එකේ මේකක් වැටෙන්න ම ඕනේ කියලා. යකෝ හිතලා දවසක් වත් ගියේ නෑ. :lol: :lol:

     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ne en ehema dewal neha
    thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa

    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....

    ඉතින් පලයන් කෝ . මොන හිපටුවෙක්ද මේ පොන්නය.
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,892
    1
    15,233
    113
    Conservative vs Liberal debates.

    Different brain structure. Different thinking patterns.
     

    Captain Underpants

    Well-known member
  • Dec 7, 2018
    661
    362
    63
    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....

    මේක නම් වැරදි නේ යකෝ අමුතු කැක්කුමක් වේදනාවක් වෙන්නේ පවුලට හරි ආගමට මොකෙක් හරි බැන්නොත් ගැහුවොත් නැත්නම් හැමතිස්සෙම කැක්කුම වේදනවා පෙන්න පෙන්න ඉන්නවාද . එහෙම බැලුවොත් විවේචනෙට උත්තරයක් දෙන්න බැහැ වූ බයියෙක් වෙනවා .

    1-4 නිවැරදී :LOL::LOL: