වචන අතර සැඟවුණ බයියා හඳුනාගනිමු. 🤭

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,717
    87,104
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඇත්තනේ යකෝ.. උන්ව යවන්නෙ මිනිස්සු නැතුව වෙන මොක්කුද? උබත් ඒ කාලෙ දාර බයියෙක් නේ දැන් ජෙප්පෙක් උනාට? 🫢 උන්ව යවල ඊට පස්සෙ ඒකෙ වැරැද්ද කිව්වම අපි බයියො ල

    ගොටා උබලට ස්වදින අපේක්ෂකයෙක් විස්වාස කරන්න බැරි තරමටම ඇරලා 😂✌️

    මිනිස්සු තමා යවන්නෙ. නමුත් උන් විතරක් නෙවෙයි වැරදි. මම බයියෙක්/ජෙප්පෙක් කියල උබට කටට එන ඕන එකක් කියන්න පුලුවන්.
    මම ඔය දෙකම නෙවෙයි. මම ස්වාධීන එකෙක්.

    ගෝතය ස්වාධීන එකෙක් කියල උබ හිතනව කියන්නෙම උබ තැරි බයියෙක්නෙ 🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ආහ ඒ කියන්නේ උඹත් බයියා. මතකද ඒ කාලේ කිව්වා මේ පාර දෙන්න ඕනේ සිංහල ජාතිය බේරගන්න ඉන්න ගෝටට හොරකම් නම් ඉතින් හැමෝම කරනවනේ කියල. 🤭

    මම ඒත් බැලුව මම විතරද මේ බයියා කියන්නේ කියලා.දැන්නේ දැක්කේ 🤭

    ලක්ෂ 69ට වැඩියෙන්ම බනින්නේ ඉස්සර දාර බයියෝ වෙලා ඉඳල දැන් කාටත් හොරෙන් ජෙප්පෝ උන එවුන් 🤭
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    "මේ හැදිල තියෙන්නෙ ගෝටට වගේ රැල්ලක්" - mekanan godakma promote keranne SJB + Ranil fans.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Troop

    Well-known member
  • May 22, 2014
    5,790
    2,728
    113
    kotinma dan jvp eke or anthare eka waradak kiwwoth/un ekka ekaga nowunoth, baiyek or gupiyek lesa label wenawa.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    "මේ හැදිල තියෙන්නෙ ගෝටට වගේ රැල්ලක්" - mekanan godakma promote keranne SJB + Ranil fans.
    ඉතින් ඒත් බයියෝනේ …රනිල්ට සපෝට් කරන්නේ පොහොට්ටුවේ මන්ත්‍රී ල.උන් බයියෝ අනිත් උන් සජබයියෝ
     
    • Haha
    Reactions: dayt0na

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    ගෝටට වගේ රැල්ලක් තමා ඉතින් හැදිලා තියෙන්නේ

    මොකෝ ඉස්සර ගෝටට ඉරාගෙන දීපු උන් එක පාරට හෙන liberal වෙලා, උන් ඉස්සර අනුරගෙ ඇට දෙකත් ගලවන්න බලන් හිටියේ, දැන් අනුර නැතුව රෑට නින්ද යන්නෑ
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    ඔහොම එක පාර බයියා බයියා ගාන්න යන්න එපා.
     
    • Wow
    Reactions: shenat

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    දෙන්න කෙනෙක් නෑනේ. ඔක්කොම එකයි.
     
    • Love
    Reactions: shenat

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔව් පොන්නයෝ තෝ එනකන් තමයි හිටියේ හුකොල යවන්න .පොන්න දෙමල

    dan aru kiyapuwata uba neha kiuwa. a thread dammoth uba mokada karanne????
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    දැන් හැදෙමින් යන්නෙ ගෝඨාභයට වගේ රැල්ලක් බව ඒ තරම් ම වැරදි කතාවක් නෙවේ. ඒකෙ පුදුමයක් නෑ බයි ජනතාව මේ පාර ඉන්න පැත්ත බලපුවම. මූලධර්ම උඩ පොලිටික්ස් කරන කන්ඩායමක් ඉන්නවනම් මේ බයියො ටික කළමණාකරනය කරගන්න අවශ්‍යයි. මං මේ ඒ මූව්මන්ට් එකේම හොඳට කියන දෙයක්.

    අපේ තාත්ත ඒ කාලෙ කතාවක් කිව්වා සාමාන්‍යෙන් පොලිටික්ස් ගැන කතා කරල පුරුද්දක් නැති, හිටි හැටියෙ ගැන රට හදන්න උනන්දුවක් එන ජන්දදායකයො මාර වාතයක් කියල. අපි ක්‍රින්ජ් කියන්නෙ අන්න ඒක තමා එයාගෙ බාසාවෙන් කිව්වෙ. මන් ඉස්සර හිතන් හිටිය මිනිස්සු පුලුවන් තරම් ජන්ද පොලට යන එක තමයි වෙන්න ඕනෙ කියල. අනේ නෑ politics is beneath us කියල 2019 ට කලින් හිතපු උන් ජන්දෙ දාන්න යන්නවත් එපා මචන් ලොකු උදව්වක්. මේ සීන් එක උඹලට සෙට් වෙන්නෙ නෑ, උඹල මාර හානියක් කරන්නෙ.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    dan aru kiyapuwata uba neha kiuwa. a thread dammoth uba mokada karanne????
    අවුරුද්දක් ඇතුලත දාපුව දාපන් බැරිනම් තවත් කියවන්නේ නැතිව හුකගන්නේ නැතුව පලයන් පොන්න සක්කිලි දෙමල .දාන්න දෙයක් නැතුව දඟලන පොන්න දෙමළා
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    ගෝටට වගේ රැල්ලක් තමා ඉතින් හැදිලා තියෙන්නේ

    මොකෝ ඉස්සර ගෝටට ඉරාගෙන දීපු උන් එක පාරට හෙන liberal වෙලා, උන් ඉස්සර අනුරගෙ ඇට දෙකත් ගලවන්න බලන් හිටියේ, දැන් අනුර නැතුව රෑට නින්ද යන්නෑ

    මිනිස්සු මොනා කරන්නද බන්. ඔලුවක් තියෙන එකෙක් ඉතින් මුන්ටත් අවස්ථාවක් දීලා බලන එක තමයි කරන්නේ. ආයේ අලි පොහොට්ටු ගූ ගොඩට කතිරේ ගහනවා නම් අනිවා ඒ යකා. කොරෝනා දවස් වල හොඳට හොරාකාපු එකෙක් :yes:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අවුරුද්දක් ඇතුලත දාපුව දාපන් බැරිනම් තවත් කියවන්නේ නැතිව හුකගන්නේ නැතුව පලයන් පොන්න සක්කිලි දෙමල .දාන්න දෙයක් නැතුව දඟලන පොන්න දෙමළා

    ehema neha dinayak nathuwa. uba kalin kiuwe ehema.
    eka thamai issella condition tika. ita passe uba yanawa kiyala eka confirm karanna ona. mokada uba dannawa uba boru karaya kiyala
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ehema neha dinayak nathuwa. uba kalin kiuwe ehema.
    eka thamai issella condition tika. ita passe uba yanawa kiyala eka confirm karanna ona. mokada uba dannawa uba boru karaya kiyala
    අනේ මේ හුකන්නෝ ,…කලින් කියල ඇති පහු ගිය අව්රුද්ද කියල .තෝ මොලේ නැති හරකෙක් ද ? ඊයේ ඉඳන් අව්රුද්දක් පස්සට ගනින් .යකෝ දෙමලු කියන්නේ මුන් මොලේ නැති හිඟන හරක් ජාතියක් නේ .දැන් රී ගෙන බයිලා කියා කියා දඟලනවා පොන්න පකයා 😂
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අනේ මේ හුකන්නෝ ,…කලින් කියල ඇති පහු ගිය අව්රුද්ද කියල .තෝ මොලේ නැති හරකෙක් ද ? ඊයේ ඉඳන් අව්රුද්දක් පස්සට ගනින් .යකෝ දෙමලු කියන්නේ මුන් මොලේ නැති හිඟන හරක් ජාතියක් නේ .දැන් රී ගෙන බයිලා කියා කියා දඟලනවා පොන්න පකයා 😂

    a kiyanne ita kalin uba ewa kiyala thiywanwa kiyalda.
    dan redde rewila baye dagalanna epa pons
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    a kiyanne ita kalin uba ewa kiyala thiywanwa kiyalda.
    dan redde rewila baye dagalanna epa pons
    ආ මෙන්න පොන්න සක්කිලි දෙමල මාරු විකල්ලෙන් දඟලනවා .ආ බැල්ලිගෙ හුකන පුතෝ . තෝ පැය 15න් එනවා කියල ගියා නේ ..දැන් ඇවිල්ල මරු කියවනව…දෙමල හුත්ති .කෝ තොගේ පඩ දැන්…..වල් වේසි 😂🤭😂
    ne en ehema dewal neha
    thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa

    5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....