වමෙන් ඉස්සර කරන්න එපා ප්ලීස් :3

Identity

Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    ගොඩක් bike පදින උන් බේරෙන්නේ අනිත් වාහන වල යන උන් හෙන කට්ටක් කාල උන්ව බේරන හින්ද. :dull: ගොඩක් වෙලාවට bike එක පදින එකා දන්නෙත් නෑ ඌ මැරෙන්න ගිය එක අනික් වාහන පදින උන් දඟලල නවත්තගත්ත කියල .. :frown:
    ඕව කියල වැඩක් නෑ මචෝ ලංකාවේ ඉන්න උන්ව හදන්න බැහැ මේ රටට ගොඩ යාමකුත් නෑ :sorry::no:

    aniwa. neththam mona booruwada ban merennama kiyala moonata moona thawa wahanayak issarahata enne.


    :P

    bicycle karayo puka deegana eddi maath ohe anumak arala man yana dihaawe yanawa gaanak nethuwa. arunta hiti thanwala goo gihin ain wenawa:rofl:
    anik lane eke bike karayo ape dihawata eddi single line kapala dakunen unath overtake kaloth agatama kapanawa :rofl:

    aniwa okunya ohoma thamai karanna ona :rofl:
     

    VASSA

    Well-known member
  • Jun 4, 2007
    6,225
    143
    63
    Red Cow Factory
    bicycle karayo puka deegana eddi maath ohe anumak arala man yana dihaawe yanawa gaanak nethuwa. arunta hiti thanwala goo gihin ain wenawa:rofl:
    anik lane eke bike karayo ape dihawata eddi single line kapala dakunen unath overtake kaloth agatama kapanawa :rofl:

    Uba karanne maha loku deyak kiyala hithanawa athi.eth yanne minihek kauruhari daruwekge thatta kenek nam ube oya loku kamakata a miniha maruna nam..ubala wage eunwa hadanna baha..salli thibunata ubala maha KAALAKANNI HADIYAWAK NATHI THIRISANNU..
     

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    අනිත් උන් වමෙන් ඉස්සර කරන්නේ උඹ දකුණු පැත්තේ කොට කොට යන නිසා.
    මීට පස්සේ පාරේ යනකොට හෙමින් යනවනම් වම් පැත්තෙන් යන්න.දකුණු පැත්තෙන් යනවනම් හයියෙන් යන්න.එතකොට ඔය ප්‍රශ්නේ ගොඩක් දුරට විසඳ ගන්න පුලුවන්.


    ඔයා කියන කතාව හරි.

    එත් මෙයා කියන පාර ටිකක් පටු පාරක්. අනික මෙ දවස් වල එක හදනවා. එකෙ වමෙන් ඉස්සර කරනවා කියන්නෙ පොඩ්ඩ මිස් උනොත් වමෙන් ඉස්සර කරන කෙනට සොරි. අනික කන්දක් එක්ක පාර තියෙන්නෙ.
     

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    මෙන්න මේකත් හොද ආන්සර් එකක්, යන එකාට යන්ඩ දෙන්නෙත් නැ ඉස්සරහින් යන උලම යන්නෙත් නැ ඉතින් කොහෙන් හරි දාල යන්ඩ වෙනවනෙ.:yes:


    ඔව් බන්.. අද මම යද්දි බට්ටෙක් ආතල් එකෙ ලෙන් එකෙ මැදට වෙන්න යනවා හිමින් අයින් කරන්නෙම නැහැ පොඩ්ඩක්වත්. අනෙක් වාහන පිටි පස්සෙන් එනවා. හොර්න් කරාට ගනක්වත් නැහැ වගෙ. කඩ ඉරි තැනක් බලලා ඉස්සර කරෙ.
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    menna mekai lankawe thathwe...
    :oo::oo::oo:
    koswatte handiye uba oya kiyana hariya godak welawata traffic... kohamat speed yanna be// ubala oya kiyana vidihata bike ekata dakunen overtake karanna beri nam kohamada ban anith loku wahana dakunen overtake karagena yanne?

    Correct. Mey davasvala ethana paara kadanava/hadanava. Hondama dey thama full avadaanayen parissamin ethanin yana eka. :D
     

    sandunrulz.s

    Well-known member
  • Dec 2, 2011
    1,533
    508
    113
    34
    Haven
    එපාවෙන්නේ 3wl කාරයෝ නිසා තමයි. bike වලට යන්න තියන ඉඩත් මුන් cover කරනව,
    පියාගියෝ කාරයෝ දකුණෙන් overtake කරන් යන්න එන එකාටවත් යන්න දෙන්නෙ නැහැ පට්ට වැනිලි වන්නේ. අම්මප කන පොඩිවෙන්න ගහන්න හිතෙනව බන් :angry::angry:
     

    sandunrulz.s

    Well-known member
  • Dec 2, 2011
    1,533
    508
    113
    34
    Haven
    අනිත් උන් වමෙන් ඉස්සර කරන්නේ උඹ දකුණු පැත්තේ කොට කොට යන නිසා.
    මීට පස්සේ පාරේ යනකොට හෙමින් යනවනම් වම් පැත්තෙන් යන්න.දකුණු පැත්තෙන් යනවනම් හයියෙන් යන්න.එතකොට ඔය ප්‍රශ්නේ ගොඩක් දුරට විසඳ ගන්න පුලුවන්.

    :yes::yes:
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මමත් bike පදිනවා
    එත් වමෙන් overtake කරන්නේ නැහැ මොනම හේතුවකටවත්
    මොකද මම කාර් එක ඩ්‍රයිව් කරනකොට හදිසි අවස්තාවලදී වාහනේ වමට ගන්නේ ඉබේමයි
    ඒ දිඟට එකෙක් වමෙන් රිංගලා ඉදපු අවස්ථා එමටයි
    ඒ අවස්ථා වල මම හරි අපහසුතාවයකට පත් වෙලා තියනවා
    එකෙක්ගෙන් හරි වැදුනොත් අපිත් අපේ දරු පවුලුත් අනාතයි

    වමෙන් overtake කරන්නේ නම් @%$&*%$# තමයි
    සෙල්ෆ් ඩිසිප්ලින් තියෙන්න ඕනේ කාගේත්
    මාත් එහෙමයි. මන් දන්න තරමින් වාහන බයික් දෙකම පදින හැමෝම එහෙමයි. වාහනෙ යද්දි අමාරුව දන්න නිසා බයික් එකේ පාඩුවේ කාටවත් වද දෙන්නෙ නැතුව යනව.
     

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    Bike walata meka kiuwata kamak naha anit loku eahana a widoyata yanawa nan
    30 ta witara hutu hutu gala dakunema yanawa horn gahuwata ida dennt naha un
    A welawata left overtake ara wena scene ekak naha
    Anika traffic eke wamen issara karala hari yannane byk enne
    Colombo wala trafic wala balan inna nan bath mulakut genna wenawa
    Hodata ahenna horn dekak tunak gahala mama nan overtake karanne
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    ubala wage niithi kadana unwa higamanata path wennama fine karanna pulwan camera system ekak hai karanawa megapolis eken :yes::yes::rofl:

    අනේ නිකන් හිටහන් බන්.නීති කඩනවා කියනවා මිසක් ඇයි නීති කඩන්නේ කියලා කල්පනා කරලා බලපන්.ගොඩාක් කාර්,වෑන් යන්නෙම දකුණු පැත්තේ ලේන් එකේ.ඒකත් 40-50 විතර වේගෙකින්.හයිබ්‍රිඩ් නම් ඊටත් හපන්.එතකොට අනිත් මිනිස්සු යන්නේ කොහෙන්ද?එකම විදිය වම්පැත්තේ ලේන් එකෙන් ඉස්සර කරන එක.

    මමනම් හරි කැමතියි මංතීරු නීතිය තදටම ක්‍රියාත්මක වෙනවනම්.දකුණු පැත්තේ ලේන් එකේ ඩ්‍රයිව් කරපු ගමන් දඩයක් ගහන්න ඕනි.අනික අවම වේග සීමාවක් පනවන්න ඕනි.
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    menna mekai lankawe thathwe...
    :oo::oo::oo:
    koswatte handiye uba oya kiyana hariya godak welawata traffic... kohamat speed yanna be// ubala oya kiyana vidihata bike ekata dakunen overtake karanna beri nam kohamada ban anith loku wahana dakunen overtake karagena yanne?

    උඹ කියන්නේ නාවල කොස්වත්තද?.ඔක්කෝටම කලින් ඔතනට කලර් ලයිට් එකක් හයිකරන්න ඕනි.තුන් පැත්තකින් එන වාහන ඔක්කෝම හන්දියේදි හිරවෙනවා.
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    Bike walata meka kiuwata kamak naha anit loku eahana a widoyata yanawa nan
    30 ta witara hutu hutu gala dakunema yanawa horn gahuwata ida dennt naha un
    A welawata left overtake ara wena scene ekak naha
    Anika traffic eke wamen issara karala hari yannane byk enne
    Colombo wala trafic wala balan inna nan bath mulakut genna wenawa
    Hodata ahenna horn dekak tunak gahala mama nan overtake karanne

    ට්‍රැෆික් වලදී හෝන් ගහන්න එපා බන්.උඹ හෝන් ගැහුවට පාර පළල් වෙනවැයි
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    අනිත් උන් වමෙන් ඉස්සර කරන්නේ උඹ දකුණු පැත්තේ කොට කොට යන නිසා.
    මීට පස්සේ පාරේ යනකොට හෙමින් යනවනම් වම් පැත්තෙන් යන්න.දකුණු පැත්තෙන් යනවනම් හයියෙන් යන්න.එතකොට ඔය ප්‍රශ්නේ ගොඩක් දුරට විසඳ ගන්න පුලුවන්.

    ඔය විධියට යන්න පුලුවන් ලේන් දෙකක් තියෙන එක්ස්ප්‍රස්-වේ වල යි, ලේන් දෙක තුනක් තියෙන පලල් පාරවල් වලයි විතරනෙ. ගාලු පාරෙත් එහෙම තැන් කොච්චර අඩුද?

    තියෙන්නේ එක ලේන් එක නම්, ඉස්සරහින් යන එවුන් හෙමින් යනවානම් මොකද කරන්නේ?

    ත්‍රී වීලර්, බයික් වලට තියෙන හදිස්සියම තමයි කාර් එලවන මිනිස්සුන්ටත් තියෙන්නේ. යන්ඩ පුලුවන් නම් කොට කොට බඩගාන්ඩ කාර් එලවන එවුන්ට පුකේ අමාරුවක් නෑ

    බයික් පදින උන් දැන ගන්ඩ ඕනෑ කාර් එලවන එවුන් යන්නේ නැත්තේ බැරි හින්ද කියලා. රෝද දෙක ඕන තැනකින් රිංගවන්න පුලුවන් වුනාට කාර් එහෙම බෑනෙ.
     

    codeblue

    Member
    Aug 18, 2015
    93
    16
    0
    උඹගේ කතාව නම් සහතික ඇත්ත බන් ....බයික් කාරයොයි 3wheel කාරයොයි ගැන නම් කතා කරලා වැඩක් නැහැ බන්...වමෙන්ම තමයි ඉස්සර කරන්නේ ..අඩුම තරමින් හෝර්න් එකක්වත් ගහලා ඉස්සර කරනවා නම් කමක් නැහැ ..එහෙමවත් නැහැ ..ඒ වගේමයි 3wheel පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ එහෙට මෙහට lane මාරු කරන්නේ ...සිග්නල් නම් මලාට දාන්නේ නැහැ ...ඉදල හිටලා වගෙයි හෙමින් යන dakku car සෙට් වෙන්නේ ...දවසක් මම main රෝඅඩ් එකට දාන්න හිටියේ ..වමට සිග්නලුත් දාල ..bike කාරයෙක් වමෙන් දාලා ගියා කියහන්කෝ ...99 .බේරුනේ.ඕකුන්ට නම් කිසිම විනයක් නැහැ ....
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • හැම වෙලේම දකිනෙන් ඉස්සර කරන්ඩ බැ බන්, උබලට කන්නාඩි දෙකක් හයි කරල එවන්නෙ දෙපැත්තම බලන් එලවන්ඩ.:P

    රාජපක්ෂද කියල දුන්නෙ උඹට එහෙම යන්ඩ :lol:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • උඹගේ කතාව නම් සහතික ඇත්ත බන් ....බයික් කාරයොයි 3wheel කාරයොයි ගැන නම් කතා කරලා වැඩක් නැහැ බන්...වමෙන්ම තමයි ඉස්සර කරන්නේ ..අඩුම තරමින් හෝර්න් එකක්වත් ගහලා ඉස්සර කරනවා නම් කමක් නැහැ ..එහෙමවත් නැහැ ..ඒ වගේමයි 3wheel පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ එහෙට මෙහට lane මාරු කරන්නේ ...සිග්නල් නම් මලාට දාන්නේ නැහැ ...ඉදල හිටලා වගෙයි හෙමින් යන dakku car සෙට් වෙන්නේ ...දවසක් මම main රෝඅඩ් එකට දාන්න හිටියේ ..වමට සිග්නලුත් දාල ..bike කාරයෙක් වමෙන් දාලා ගියා කියහන්කෝ ...99 .බේරුනේ.ඕකුන්ට නම් කිසිම විනයක් නැහැ ....

    ත්‍රී වීල් කාරයො වමෙන් ඉස්සර කරන්නෙ ඇඟටත් කපල.. :frown:
     

    pranathlcp

    Well-known member
  • Jul 19, 2009
    5,839
    1,293
    113
    Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
    ඔය උඹ කියන එක මටත් ඔය වගේම වෙලා තියෙනවා බන්..

    මේකේ සමහර එවුන් කියල තියෙනවා පාරේ දකුණු පැත්තෙන් කොට කොට යනවා නම් වම් පැත්තෙන් overtake කරන්න වෙනවා කියල...ඒ වගේ වෙලාවට නම් කොට කොට යන එකාට දඩයක් ගහන්න ඕනේ..එහෙම දකුණු පැත්තෙන් කොට කොට යන වාහන නිසා කරදරයක් වෙන්නේ බයික් වලට විතරක් නෙමෙයි හැම වාහනයකටම කරදරයක්..ඒක වෙනම කතාවක්..

    ඒත් අවුල කියන්නේ පාර පටු වෙලාවටයි පාරේ යන්න පුළුවන් එක වාහනයකට විතරක් වෙලාවටයි ට්‍රැෆික් එකේදියි වගේ පරිස්සමෙන් යන්න ඕනේ හැම වෙලාවකම බයික් වමෙන් overtake කරන ඒකයි..

    මට ඕක උනේ තලවතුගොඩ දී..වමට සිග්නල් දාගෙන හරවන්න හිටියා විනාඩි දෙක තුනක ඉඳන් ට්‍රැෆික් එකේ..හරවද්දීම බයික් එකකින් ආව කොහෙන් මතුවුනාද මන්ද ඒ මනුස්සය..කාර් එකේ වැදුන ඒ මනුස්සයාගේ ඇග..ඒ මනුස්සය පොඩි වෙට්ටුවක් දාල වැටෙන්න ගිහින් කෙලින් වුනා..

    මේ තියෙන්නේ මට ඕක වුන දවසේ මම දාපු ත්‍රෙඩ් එක

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1711488