වයිෆ්ලා එක්ක වලි යන උන් වරෙන්.

remoteworkerlanka

Well-known member
  • Jul 8, 2025
    1,567
    1,875
    113
    peyak dekak, ekath masa 6kata ekak wage
    last time, mata nokiya poos pataw denna denna ad ekak damma nisa

    issara nam dawasak dekak wage

    dan mama nidagannawa ethakota hari
     
    • Love
    Reactions: max_pain

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    කක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
    ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
     

    chalaka nuwan

    Well-known member
  • Jun 14, 2011
    617
    549
    93
    කක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
    ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්

    namolaya ice walata mattu nisa ponnaya hangila me tike
     

    DonaldP

    Well-known member
  • May 26, 2025
    305
    278
    63
    කක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
    ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
    උබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිට 🥴
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • උබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිට 🥴
    එහෙම කෙල්ලො එක්ක ඉදල වැඩක් නෑනෙ බං
     
    • Like
    Reactions: DonaldP

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,646
    75,692
    113
    කක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
    ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
    උඹට ඉතින් ඉන්නේ අම්ම විතරනේ, මල පැන්නාම දත්මිටි කාගෙන අතේ පාර ගහන්න තියෙන්නෙ උඹට උඹේ අම්ම මතක් කරලා, නේද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    උබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිට 🥴
    U penwanne nethuwa wena ekek pennuwe khmda?
    Kellata u gahanawada
     

    DonaldP

    Well-known member
  • May 26, 2025
    305
    278
    63
    එහෙම කෙල්ලො එක්ක ඉදල වැඩක් නෑනෙ බං
    Ow bn aru hoda ekek,kella amu jara ganiyek. මූ බාහිර පෙනුමට රැවටිලා ඔක්කොම අහගෙන ඉන්නවා

    U penwanne nethuwa wena ekek pennuwe khmda?
    Kellata u gahanawada
    ඌ නම් ගහන්නේ නැතුව ඇති. අරූ upset ගිහින් මුට එවල screenshot දවසක්, උන් දෙන්නා වලියක් ගිය වෙලාවක මූ හැමෝටම පෙන්නුවේ
    ------ Post added on Sep 9, 2025 at 8:31 PM
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Ow bn aru hoda ekek,kella amu jara ganiyek. මූ බාහිර පෙනුමට රැවටිලා ඔක්කොම අහගෙන ඉන්නවා
    එහෙම ඉතිං කාටවත් වහල්කම් කරන්න ඕනෙ නෑ

    ලස්සන කෙල්ලො තව ඕන තරං ඉන්නෙ ලෝකෙ
     
    • Like
    Reactions: DonaldP