කක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
මහ නොන්ජල් පොන්නයෙක්namolaya ice walata mattu nisa ponnaya hangila me tike
සල්ලි දෙනවද....?තරහට සැරට කටට ජොග ජොග ගාලා දීල බලෙන් පුකේ අරින ලෙවල් එකටම යනවා
උබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිටකක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
එහෙම කෙල්ලො එක්ක ඉදල වැඩක් නෑනෙ බංඋබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිට![]()
උඹට ඉතින් ඉන්නේ අම්ම විතරනේ, මල පැන්නාම දත්මිටි කාගෙන අතේ පාර ගහන්න තියෙන්නෙ උඹට උඹේ අම්ම මතක් කරලා, නේද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාකක් සීන් එකේ එකෙක් ඉන්නව මේකෙ
ඌට ගෑනි පොන්නය කියල බැන්නම නගිනවලු. කුනුහරප වැඩිවෙන තරමට ඌට ආතල්. දවසක් සෙරෙප්පුවෙන් ගහල ගෑනි එතකොට මූට කලිසමෙ බඩු ගිහින්
U penwanne nethuwa wena ekek pennuwe khmda?උබ නම් ඔය අරුව අවුස්සන්න නේ දාන්නේ,මගේ යාලුවෙක් හිටියා සිරාවට උගේ කෙල්ල ඌට chat කරද්දී පො*** කියලා බනිනවා කියලා තව එකෙක් ss පෙන්නුවා අපිට![]()
ජරා වැඩU penwanne nethuwa wena ekek pennuwe khmda?
Kellata u gahanawada

Ow bn aru hoda ekek,kella amu jara ganiyek. මූ බාහිර පෙනුමට රැවටිලා ඔක්කොම අහගෙන ඉන්නවාඑහෙම කෙල්ලො එක්ක ඉදල වැඩක් නෑනෙ බං
ඌ නම් ගහන්නේ නැතුව ඇති. අරූ upset ගිහින් මුට එවල screenshot දවසක්, උන් දෙන්නා වලියක් ගිය වෙලාවක මූ හැමෝටම පෙන්නුවේU penwanne nethuwa wena ekek pennuwe khmda?
Kellata u gahanawada
එහෙම ඉතිං කාටවත් වහල්කම් කරන්න ඕනෙ නෑOw bn aru hoda ekek,kella amu jara ganiyek. මූ බාහිර පෙනුමට රැවටිලා ඔක්කොම අහගෙන ඉන්නවා