
කළණි ටැමිල් කෙල්ලෙක් කියලා හිතන්නවත් බෑ බන්කළණි ගැන නම් රාගයෙන් තොර ක්රශ් එකක් තියෙනවා![]()
පිස්සුද බං ඔය හුරතල් + සොෆෙස්ටිකේටඩ් ගතිය තියෙන්නෙ තමිල් කෙල්ලො ගාව තමයි. මම ඔහොම තව දෙතුන් දෙනෙක් දන්නවා මම වැඩකරපු තැනක ස්ටාෆ් එකෙත් හිටියා ඔහොම.කළණි ටැමිල් කෙල්ලෙක් කියලා හිතන්නවත් බෑ බන්
මම මේක chatgpt දාලා කොච්චර දුරට ඇත්තද කියලා ඇහුවම ඌ කිව්වා 65% කියලාපිස්සුද බං ඔය හුරතල් + සොෆෙස්ටිකේටඩ් ගතිය තියෙන්නෙ තමිල් කෙල්ලො ගාව තමයි. මම ඔහොම තව දෙතුන් දෙනෙක් දන්නවා මම වැඩකරපු තැනක ස්ටාෆ් එකෙත් හිටියා ඔහොම.
මම නම් දැකපු ගමන් දැනගත්ත ටැමිල් හෝ ටැමිල් මික්ස් කියල. උසස් කුළ දෙමළ උන් ඔහොම තමයි

හික්. ඒ මදෑ.
කොහෙද බං ඔහොම ලස්සන ටැමිල් කෙල්ලො ඉන්නෙ? කලින් ඔෆිස් වල හිටපු ටැමිල් කෙල්ලො මෙලෝ රහක් නෑ කලු කැත උන් ඔක්කොම. යාපනේ ට්රිප් එකක් ගියා මෑතක. කෝවිල් අරවා මේවා හෙන සෙට් එකක් බලන්න ගියා. එක සුපිරි චීස් කෑල්ලක් කියන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් දැක්කෙ නෑ මුලු හිටපු දවස් දෙකටම. කලු කැත LTTE මාරගෙන මැරෙන ගෑනු වගේ උන් හිටියෙපිස්සුද බං ඔය හුරතල් + සොෆෙස්ටිකේටඩ් ගතිය තියෙන්නෙ තමිල් කෙල්ලො ගාව තමයි. මම ඔහොම තව දෙතුන් දෙනෙක් දන්නවා මම වැඩකරපු තැනක ස්ටාෆ් එකෙත් හිටියා ඔහොම.
මම නම් දැකපු ගමන් දැනගත්ත ටැමිල් හෝ ටැමිල් මික්ස් කියල. උසස් කුළ දෙමළ උන් ඔහොම තමයි
ඇත්ත. උදේ නැගිටිනකොට ඔහොම මුනක් පේන මානේ තියෙනවා කියන්නේම ඉතින්කළණි ගැන නම් රාගයෙන් තොර ක්රශ් එකක් තියෙනවා![]()
හුත්ත තමා, මම දන්න කීප දෙනෙක් හිටියා මොරටු කැම්පස් ආපු. යකෝ අඳින්නෙ පලඳින්නෙ නිකන් වැඩකාරකමට ඉන්න උන් වගේ. අජූතයි. හැබැයි පොශ් එකකුත් හිටියා. මම හිතන්නෙ උන්ගෙ කුල සීන් එකක් නිසා වෙන්න ඕන ඕක. colombo පොශ් උන් ටිකක් ශපෙ. තම්බි වගේ තමා ඉතින්පිස්සුද බං ඔය හුරතල් + සොෆෙස්ටිකේටඩ් ගතිය තියෙන්නෙ තමිල් කෙල්ලො ගාව තමයි. මම ඔහොම තව දෙතුන් දෙනෙක් දන්නවා මම වැඩකරපු තැනක ස්ටාෆ් එකෙත් හිටියා ඔහොම.
මම නම් දැකපු ගමන් දැනගත්ත ටැමිල් හෝ ටැමිල් මික්ස් කියල. උසස් කුළ දෙමළ උන් ඔහොම තමයි
කොහෙද බං ඔහොම ලස්සන ටැමිල් කෙල්ලො ඉන්නෙ? කලින් ඔෆිස් වල හිටපු ටැමිල් කෙල්ලො මෙලෝ රහක් නෑ කලු කැත උන් ඔක්කොම. යාපනේ ට්රිප් එකක් ගියා මෑතක. කෝවිල් අරවා මේවා හෙන සෙට් එකක් බලන්න ගියා. එක සුපිරි චීස් කෑල්ලක් කියන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් දැක්කෙ නෑ මුලු හිටපු දවස් දෙකටම. කලු කැත LTTE මාරගෙන මැරෙන ගෑනු වගේ උන් හිටියෙමම හිතන් හිටියෙ ටැමිල් ෆිල්ම් වල ඉන්නවා වගේ සූකිරි කෑලි ඇති කියලා යාපනේ
![]()
කුල සීන් තමයි බං මාත් හිතන්නෙ. ඔය කළණි වගේම කෙල්ලෙක් හිටියා හලාවත කැතලික්. සමහර විත පොඩි සුද්දො ලේ ජුණ්ඩකුත් මිශ්ර වෙලා ඇතිහුත්ත තමා, මම දන්න කීප දෙනෙක් හිටියා මොරටු කැම්පස් ආපු. යකෝ අඳින්නෙ පලඳින්නෙ නිකන් වැඩකාරකමට ඉන්න උන් වගේ. අජූතයි. හැබැයි පොශ් එකකුත් හිටියා. මම හිතන්නෙ උන්ගෙ කුල සීන් එකක් නිසා වෙන්න ඕන ඕක. colombo පොශ් උන් ටිකක් ශපෙ. තම්බි වගේ තමා ඉතින්
බම්බලපිටියේ නම් ඉන්නවා බන් ලස්සන ටැමිල් කෙල්ලොකොහෙද බං ඔහොම ලස්සන ටැමිල් කෙල්ලො ඉන්නෙ? කලින් ඔෆිස් වල හිටපු ටැමිල් කෙල්ලො මෙලෝ රහක් නෑ කලු කැත උන් ඔක්කොම. යාපනේ ට්රිප් එකක් ගියා මෑතක. කෝවිල් අරවා මේවා හෙන සෙට් එකක් බලන්න ගියා. එක සුපිරි චීස් කෑල්ලක් කියන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක් දැක්කෙ නෑ මුලු හිටපු දවස් දෙකටම. කලු කැත LTTE මාරගෙන මැරෙන ගෑනු වගේ උන් හිටියෙමම හිතන් හිටියෙ ටැමිල් ෆිල්ම් වල ඉන්නවා වගේ සූකිරි කෑලි ඇති කියලා යාපනේ
![]()

අපේ නෑනෙ ඔය ජාති ප්රශ්ණ, ජාතික සමගිය ජුණ්ඩා පාවිච්චි කරලා හරි ඇති කරන්න තමයි හදන්නෙජින්ජි මාමා දෙමළ කොල්ලොන්ට ආසයි කියලා api හිතුවේ
හුත්ත තමා, මම දන්න කීප දෙනෙක් හිටියා මොරටු කැම්පස් ආපු. යකෝ අඳින්නෙ පලඳින්නෙ නිකන් වැඩකාරකමට ඉන්න උන් වගේ. අජූතයි. හැබැයි පොශ් එකකුත් හිටියා. මම හිතන්නෙ උන්ගෙ කුල සීන් එකක් නිසා වෙන්න ඕන ඕක. colombo පොශ් උන් ටිකක් ශපෙ. තම්බි වගේ තමා ඉතින්
ආහ් ඉන්ද්රජිත් මොකො දැන් මේකෙන් ආවේ, උඹට වගේ අපිට ඩිග්රී එක මැදින් දාල එන්න උනෙ නෑ පොන්ස්පල පල තෝ කොහෙද පකෝ මොරටුවේ ගියෙ. ඉස්සලම කියපන් උබ උසස් පෙළවත් කලාද කියලා.