වසය 17 ක සිසුවාට අතවර කල ගුරුතුමිය

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මිනිස්සු ළමයි හදන්නේ එක එකාට රේප් කරන්න නෙවෙයි නේ? සමහර කොල්ලෝ කැමති ඇති ගෑණූ අතින් රේප් වෙන්න නමුත් හැමෝම එහෙම නෑ, එහෙම අකමැති අයට එහෙම වුනාම ඒකෙන් ලොකු මානසික බලපෑමක් එනවා. එතකොට එහෙම වැඩෙන ළමයි තමයි ලොකු වුනාම rapists ලා, serial killers ලා වෙන්නේ. වෙලා ආයි තව කොටසක් රේප් කරන්නේ, මරන්නේ, මේක තමයි cycle එකක් විදියට ආයි දිගින් දිගටම වෙන්නේ. උබලට මේක ජෝක් එකක් වෙන්න ඇති නමුත් මේක නිසා සමාජය ටික ටික විනාශ වෙනවා.

    ganu athin rape wenna kamathi na iyanne, e kollata danatamath loku manasika aulak thiyanawa.:lol::lol::lol:
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,935
    113
    ළිං පතුල
    මිනිස්සු ළමයි හදන්නේ එක එකාට රේප් කරන්න නෙවෙයි නේ? සමහර කොල්ලෝ කැමති ඇති ගෑණූ අතින් රේප් වෙන්න නමුත් හැමෝම එහෙම නෑ, එහෙම අකමැති අයට එහෙම වුනාම ඒකෙන් ලොකු මානසික බලපෑමක් එනවා. එතකොට එහෙම වැඩෙන ළමයි තමයි ලොකු වුනාම rapists ලා, serial killers ලා වෙන්නේ. වෙලා ආයි තව කොටසක් රේප් කරන්නේ, මරන්නේ, මේක තමයි cycle එකක් විදියට ආයි දිගින් දිගටම වෙන්නේ. උබලට මේක ජෝක් එකක් වෙන්න ඇති නමුත් මේක නිසා සමාජය ටික ටික විනාශ වෙනවා.

    :lol:

    Everybody was waiting for you. :rofl:
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    මිනිස්සු ළමයි හදන්නේ එක එකාට රේප් කරන්න නෙවෙයි නේ? සමහර කොල්ලෝ කැමති ඇති ගෑණූ අතින් රේප් වෙන්න නමුත් හැමෝම එහෙම නෑ, එහෙම අකමැති අයට එහෙම වුනාම ඒකෙන් ලොකු මානසික බලපෑමක් එනවා. එතකොට එහෙම වැඩෙන ළමයි තමයි ලොකු වුනාම rapists ලා, serial killers ලා වෙන්නේ. වෙලා ආයි තව කොටසක් රේප් කරන්නේ, මරන්නේ, මේක තමයි cycle එකක් විදියට ආයි දිගින් දිගටම වෙන්නේ. උබලට මේක ජෝක් එකක් වෙන්න ඇති නමුත් මේක නිසා සමාජය ටික ටික විනාශ වෙනවා.

    :lol::lol::lol:
     

    Peter Quinn

    Active member
  • Jan 17, 2015
    472
    36
    28
    රටකින් එහා
    අපේ අවාසනාවට අපිට මෙහෙම ගුරුවරුන්ගෙන් ඉගෙන ගන්න හම්බ උනේ නැ. මේ කොල්ලට මෙච්චර චාන්ස් එකක් ඇවිල්ලත් ඌ ප්‍රයොජනයක් අරගෙන නැනේ.. ඉගෙන ගන්න ඔනා නැතිකම කොල්ලගේ.. දෙමව්පියන්ගේ වැරදි ඔවනම්..
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: