Seriously, How?
are they giving tax concession permit for payee tax payers also??
please give us more info about this..
Yes. But now stopped.
Seriously, How?
are they giving tax concession permit for payee tax payers also??
please give us more info about this..
ෆයිවර් ඇඩ්සෙන්ස් කරන උන් අනාතයි නෙ බන් ?
අලුත් යෝජනාවට අනුව ලස්සෙට වඩා පඩි වැඩි උන්ට සුකන tax එකක් වදින සීන් එකක් වගේ තියෙන්නේ![]()
අලුත් යෝජනාවට අනුව ලස්සෙට වඩා පඩි වැඩි උන්ට සුකන tax එකක් වදින සීන් එකක් වගේ තියෙන්නේ![]()
බදු ගැහුවට කමක් නෑ මිනිස්සුන්ට වැඩක් වෙනව නම්. ඒත් මේ දේසපාලකයන්ට වාහනවලටයි සවාරි යන්නයි ආතල් ගන්නයි වියදම් කරන්නෙ.



Masekata laksha 1 ta wada aduwen salary hamba wena,stress free job ekakata yanna.
Neththan rata yanna. Only 2 options.

Masekata laksha 1 ta wada aduwen salary hamba wena,stress free job ekakata yanna.
Neththan rata yanna. Only 2 options.
Masekata laksha 1 ta wada aduwen salary hamba wena,stress free job ekakata yanna.
Neththan rata yanna. Only 2 options.
ලක්සෙට වඩා වැඩි පඩි ගන්න උන්ට tax වෙන්නේ කොහොමද කියලත් දාපන්
දැනටත් මාසෙට පහළොස්දාහක් විතර payee tax ගෙවනවා
ඕකෙන් පස්සේ ඒක තව වැඩි වෙයිද ??![]()
Maseta 15000k payee tax gewanna umbata koti ganaka salary ekak athi neda