වාහනයක් ගෙයක් ගන්ඩ ආසවෙන් ඉන්න උන් වරෙන්

chatuwa

Well-known member
  • Aug 7, 2012
    389
    57
    63
    වැලිකතරේ....
    මචන්, රත්තරන් එළකිරියේ දාල තිබූන මාරු පොස්ට් එකක්, "දියුණුවෙන්න ඕනේ උන් වරෙන්" කියල වගේ මතක ඒක පොඩ්ඩක් බලපන්. පුලුවන්නම් හොදම වැඩේ අමතර ආදායමක් එන විදියක් හදාගනින් (පොඩි බිස්නස් එකක්) රස්සාවෙන් හම්බෙන පඩියෙන්ම ජිවත් වෙන්න බලන්නේ නැතිව (පඩියෙන් සේවින් එකක් කරපන්). පොඩි ගණනක් හරි කමක් නෑ. ඒ එන සල්ලි වලින් ගේ පටන් ගනින් හෙමිහිට කරගෙන පලයන්. උබගේ බිස්නස් එකෙන් හොදට සල්ලි හම්බකරන්න පුළුවන් කාලයක් එයි (ඕනෙම බිස්නස් එකක් මාස 6 වගේ යනකොට තේරෙනවා කෙරෙන විදිය, අවරුද්දක් දෙකක් වගේ යනකොට හොදට සල්ලි එන්න පටන් ගන්නවා) අන්න එදාට පුළුවන් උබගේ ගෙයි වැඩ ඉක්මනින්ම ඉවර කරන වාහනයකුත් ගන්න. එතකන් කල්පනාවෙන් උබගේ බිස්නස් එක කරන් පලයන්.
     
    Last edited:

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    දෙවෙනි ක්‍රමේනම් මට කොහොමත් අවුල් බන්...කාගෙන් හරි රු 50 ගත්තත් දෙනකන් මට අවුල් :( එක එකාට පේන්ඩ ගොන් සුදි දැම්ම වගේ නෙමේ බන්, මගදි මලොත් කවදා හරි ගෑනි , ළමයි අමාරුවේ :D
    [/QUOTE]

    ලන්කාවෙ දැන් යන විදියට ණය වෙලා ගෙයක් හදන එකේ කිසි අවුලක් නෑ. ගෙවල් ඉඩම් වටිනාකම වැඩි වෙන්නෙ බලන් ඉද්දි.
    අපි හිතමු ණය ගෙවන්න කලින් මළා කියලා . ගෑනි ගේ විකුණලා හරි ණය ගෙවයි .
    හැබැයි සල්ලි එකතු කරලා ඉඩම් අරන් ගෙවල් හදන්න ගියොත් එන්න එන්න මිල වැඩි වෙන නිසා කරන්න අමාරුයි .

    ණයට වාහන ගන්න එක නම් ටිකක් අවුල්. ඒ නිසා මම වාහනේට යට කරන ගාන ගොඩක් අඩු කරා
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    උඹට දැන් කාර් එකක් තියෙනවද?? නැත්තම් පොඩි කාර් එකක් ගන්න ඇල්ටො එකක් වගේ 15කට අඩුවෙන් හොඳ එකක් ගන්න පුලුවන්. උඹට ලක්ෂයක් හම්බු වෙනව නම් අවුරුදු 3 කින් ලීස් එක ඉවරයි. ඊට පස්සෙ තව 1.5 මිලියන් වගේ අරගෙන පොඩියට ගෙයක් හදාගන්න. පලවෙනි තට්ටුව වත්. ඉඩමක් තියෙනවානම්. නැත්තම් ඉස්සෙලම ඉඩමක් අරන් දාපන්. අවුරුදු ක් අතුලින් ගෙවන්න. පස්සෙ කාර්, පස්සෙ ගෙවල්.
    මුලින්ම ලොකු කාර් එකක් ලොකු ගෙයක් බොරු වැඩක් මචන්. පොඩි ගෙයක් හඩුවොත් ආයෙ විකුනල නැත්තම් රෙන්ට් කරල උඹට දියුණු වෙන්න පුලුවන්. 10 ඉයර්ස් වගේ ප්ලෑන් එකකට යන්න වෙනවා. ඒ වෙද්දි උඹේ ආදායමත් වැඩිවෙලා තියෙයි. පොඩි හරි ආදායමක් තියෙන ගෑණියෙක් ගනින්. දෙන්නත් එක්ක එකතු වෙලා දියුණු වෙන්න කැමති. උඹට ඇති වෙන්න සල්ලි තියෙ නම් විතරක් සල්ලි දීල වෙඩිමක් අරන් මැරෙනකල් කන්න අඳින්න දෙන්න ගෑණියෙක් ගනින්
    ඕක තමයි මම දන්න ලෝ රිස්ක් ටිපිකල් ශ්‍රී ලංකන් ක්‍රමේ. නමුත් හරි ගියා. දැන් ඔය ගේම ගැහුවොත් 35 වෙද්දි බය නැතුව බිස්නස් එකකට උනත් බහින්න පුලුවන්. මොකද උඹට මාසෙ වියදම විතරයි රිස්ක් එක.
     

    Nalinjawa

    Well-known member
  • Jan 13, 2008
    290
    346
    63
    ඔව් බන් අර මම කිව්ව ජපන් යන්ඩ සෙට් උන එකෙත් උන් මාස 6ක් අපිට ජපන් කියකා දෙනවා... :D ලක්ෂ 3යි කිව්ව salary එක accommodation,tickets free

    උබ IT කලා නම්, මෙහෙ IT company ekaka job එකකට ගියා නම් හරි නෙ. අවුරුදු 3 විතර යන කොට ලක්ශ 3 විතර ගන්න පුලුවන් නෙ. එ එක්ක ම freelancing කලොත් තාවත් හොයන්න පුලුවන්. IT කරපු එකෙක් මෙ වගෙ negative thinking thread එකක් දාපු එකෙන් කියවෙන්නේ උබෙ තරම උබ දන්නෙ නෙ. එහෙම නොමැති නම් උබට කිසිම හැකියවක් නැ.
     

    Lakshan Bro

    Member
    Feb 24, 2019
    4
    0
    0
    Nugegoda papiliyane
    Europe ratakata pana ganna blpn etakota oya okkoma ubata laba ganna puluwan😉athdakeemen kiyanne mchn.me iye peredath italy wala inna mage nada buwek new toyota van dekak bassuwa gamama hellila yanna.habai lesi naha kattak kanna one😉😉😉