වාහනේ පාක් කරන්න ගියාම කොහොමද බන් කරන්නේ

b.tharindar

Well-known member
  • Feb 21, 2013
    625
    1,123
    93
    අපේ ගෙදරත් ඔහොම තමා වාහන පාක් කරන්නේ..A B C වාහන ගන්න දවසට අනික්ව එලියට ගන්නව.. කොහොමත් යුද්ධ ටැංකි 2 තමයි A B slot 2 තියෙන්නේ
     

    randext86

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    1,663
    1,970
    113
    Here and there
    View attachment 153938
    A,B,C කියන තැන් වල වාහන තිබුන හෝ නැතා PPP කියන තැන වාහනේ ගහල තමන් ගැන විතරක් හිතන P ඩයල් ලංකාවේ එමටයි. හිතමුකෝ මම A කියන තැන හිටිය කියල. මම ඉතින් PPP එනකං බලාගෙන ඉන්නවා, ඔන්න PPP ඇවිල්ලා වාහනේට නැගල උගේ මිදුලේ මම වාහනේ ගහගෙන හිටිය වගේ මට රවල යන වෙලාවල් තියෙනවා. කලාතුරකින් අත වනල සොරි කියල යන මිනිස්සුත් ඉන්නවා.
    A, B තැන් දෙකේම ඉඩ තිබුනත් ppp තැන ඔහේ පාක් කරලා යනවා විශේෂයෙන්ම ත්‍රීවිල් බුවාලා.
     

    ncw1982

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    543
    667
    93
    A, B තැන් දෙකේම ඉඩ තිබුනත් ppp තැන ඔහේ පාක් කරලා යනවා විශේෂයෙන්ම ත්‍රීවිල් බුවාලා.
    ow ban.. roda 4 ewunth nathuwa nemeyi