ලංකාවට වහන ගෙනාව ඇති බං... බයික් ගාන නම් වැඩිකලේ ඉන්දියාවට රිදෙන්න. උඹලට මයික්රෝ පදින්න බැරි ඇයි ?
ah deshaprimiyo.. bike wedi kare india wata ridennada ??? gon buruwoo... bohoma amaruwen minihek mulinma wahanayak kiyala ganne bike ekak eka ganna beri unama ridenne india wata nemei.. asarana minissunta...
india walata ridenne ne gono.. bike eka ganna beri eka bus walama yanawa.. bus walata thiyana demand eka wedi unama bus ganna one wenawa... bus lankaweda hadanne ewath okkoma indian thama leyland, tata india nemei da???
thopi wage bahuthara harak relak nisa thama ara mahinda kiyana hora thama inne...
hybrid wediwenne 9%-25% sadaranada ??
meka mara podi mihihata salakana anduwak.. podi petrol vahana walata tax eka 200% loku ewata 275% (Wedima).... anna 400% wagenam kamak ne.. moko unta oke ganak ne...anika wedi adayam thiyana unta wedi tax eka thama sadarana system eka... ehema thiyanakota hybrid wedima 25%... hena gahapiya mahindata...
micro... gannalune... dapan balanna price list eka... unta tax ekak thiyanawanam wenama dapan.. mama kiyannam un minissunta gasakana widiya...
man danne ne unta tax nedda kiyala...
Alto eka genakota price eka wenne 700000-750000 wage eka tax okkoma ekka thama 1500000 wenne... Micro ekath e price ekane.. ekko untath e tax ekama wadinawa.. nettam.. un asamanya labayak thiyagannawa... ketha weda... ai unta 100000 kata denna beri... production cost eka equal nam.. tax nettam... ( tax same nam eka me logic eka adala ne)...