THNX!

Thanks broIhallinma agaya karanwa...

රෙප් නම් නැති වුනාට මොකදYou must spread some Reputation around before giving it to Mr.Tom again.

Thanks broකෑප්ටන් Jack Sparrow;21269440 said:Patta,
Tom aiyata rep denna ba lu, anith male ta nam rep dunna.
Aluthenma ena seal type battery wala wathura check karanna, oya kiwwa wage wada widinna one naha ne?


සීල්ටයිප් බැටරි වලත් විවිද හේතු මත සෙල් වේලෙන්න පුලුවන්. නමුත් නිතර පරීක්ෂා කරන්න ඕනි නෑ. විශේෂයෙන් ඕවචාජ් වෙනවා වගේ ගැටලුවක් තිබුනොත්, ගැටලුව නිරාකරණය කරගත්තට පස්සේ බැටරි කඩේකින් බැටරි එක පරීක්ෂා කර ගන්න ඕනේ. සීල් ටයිප් කිව්වට ඕවා සම්පූර්ණයෙන් සීල් නෑ.
Thanks broකෝරලේමහත්තයා;21269796 said:අළුත් දෙයක් දැන ගත්තා ස්තූතියි සහෝදරය ..එල+12








... thx a lot macho. rep +++

ගොන් කරත්තෙක යනවා ඇරෙන්න