වාහන මිල ඇත්තටම අඩු වෙයිද? ඔස්තාර්ලගේ උපදෙස් අවශ්‍යයි

talkingtom

Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,660
    113
    colombo
    වාහන සේල් තියෙන ගෘප් වල මේ දවස් වල එක යමරෙට මරාගන්නවා ඒක අස්සේ හබන් කුකුලෙක් වෙලා වාහනයක් දෙකක් ගොඩදාන්න බැලුවේ.
    අයිඩියා එක නම් වාහනයක් දෙකක් අරගෙන කුලියට දෙන්න පසුව විකුණන අදහසින්. මම දැනට පදින්නෙත් රෙන්ට් එකට වාහනයක්. කොහොම උනත් මේ අයිඩියා එක ලාවට තියෙනවා. මෙච්චර ක්‍රයිසිස් කිව්වත් මල් කී රෙන්ට කාර් ඉඳන් ගොඩක් ඒවගෙ වාහන මාස ගාණකට එකක්වත් ගන්න නැහැ ඔක්කොම රෙන්ට් අවුට් වෙලා. මෙන්න මේ වාහන තමා අදහස

    Prius 3rd or 4th gen
    Axio
    Allion
    Honda Grace
    MG Zs
    dfsk glory 580


    මුල්පියවර විදියට සේල් වලට කතා කලා අද එක සේල් එකක බලන්න ගියා. පට්ට හොරු ඉන්නේ සේල් කාරයෝ. Prius 2nd gen s එකක් G Touring කියලා කිව්වා. MG ZS එකක් මීටර් කරකවලා නෑම කිව්වා අහන්නත් කලින්ම. සේල් වල සූ ගාලා සෙනග දෙන්නෙක් තුන් දෙනෙක් විතර.

    බජට් කෝමත් එකකට ලක්ෂ 80ට අඩුවෙන්. හයිබ්‍රිඩ් නම් හොඳයි. ෆැමිලි වලට, ඔෆිස් යන උන්ට දෙන්න හිතන් ඉන්නේ. මේ උඩ කියලා තියෙන වාහන පදින, පැදලා තියෙන, සේල් කරන උන් පොඩි සප් එකක් දෙන්න වාහනයක් ගන්න. කියන විදියට නම් ලබන මාසෙ වෙද්දී අම්බානෙකට බහින්න ඕන ඒත් ඒක බොරුවක් කියලත් පේනවා. ඒකට බයට අඩු කරලා විකුණන හොඳ වාහනයක් දෙකක් ගොඩදාගන්නයි ඕන. ගන්න හිතන් ඉන්නේ වාහනේ ගානෙන් බාගයක් අතින් දීලා ඉතුරු ටික උපරිම කාලෙකට finance දාන්න. කුලියට දීගන්න හැටි දන්නවා උනාට වාහනයක් ගන්න හැටි දන්නේ නෑ,. රත්තරං ගොයියා නම් අන්න මූණු පොතේ කට් ඇන්ඩ් පොලිස් කොරන්ඩ උන් හොයනවා ඌට වෙලාවක් නැතුව ඇති කියලා මැසේජ් එකක් දැම්මේ නෑ.

    මේවට උත්තර ඕන

    • ස්පීඩ් ඩ්‍රාෆ්ට් කියන්නේ මොන මගුලක්ද ඒක පැහැදිලි නෑ මෙලෝ මගුලක්
    • වාහනේ සේල් එකකින් ගන්න එකද හොඳ නැත්නම් පුද්ගලිකව විකුණන එකක්ද?
    • MG Zs, dfsk glory 580 මේවාගෙ නඩත්තු කොහොමද? පාවිච්චියට හොඳයිද?
    • Honda Grace වල ක්ලච් සීන් එක ගොඩක් වියදම් වෙන වැඩක්ද?
    • සේල්කාරයොම ස්කෑන් කරලා රිපෝට් එකක් දෙන එක හොරාගෙ අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ වැඩක් ඒ නිසා ඔස්තාර් කෙනෙක් එක්ක ගිහින් සිලෙක්ට් කරන එක හොඳයිද? සමහර උන් එහෙම උන් වාහන බලන්න එනවටවත් කැමති නෑ.


    මොනා හරි කියපල්ලා බං මම තවම එක වාහනයක්වත් අරගෙන නැහැ. :lol: :lol:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    වාහන සේල් තියෙන ගෘප් වල මේ දවස් වල එක යමරෙට මරාගන්නවා ඒක අස්සේ හබන් කුකුලෙක් වෙලා වාහනයක් දෙකක් ගොඩදාන්න බැලුවේ.
    අයිඩියා එක නම් වාහනයක් දෙකක් අරගෙන කුලියට දෙන්න පසුව විකුණන අදහසින්. මම දැනට පදින්නෙත් රෙන්ට් එකට වාහනයක්. කොහොම උනත් මේ අයිඩියා එක ලාවට තියෙනවා. මෙච්චර ක්‍රයිසිස් කිව්වත් මල් කී රෙන්ට කාර් ඉඳන් ගොඩක් ඒවගෙ වාහන මාස ගාණකට එකක්වත් ගන්න නැහැ ඔක්කොම රෙන්ට් අවුට් වෙලා. මෙන්න මේ වාහන තමා අදහස

    Prius 3rd or 4th gen
    Axio
    Allion
    Honda Grace
    MG Zs
    dfsk glory 580


    මුල්පියවර විදියට සේල් වලට කතා කලා අද එක සේල් එකක බලන්න ගියා. පට්ට හොරු ඉන්නේ සේල් කාරයෝ. Prius 2nd gen s එකක් G Touring කියලා කිව්වා. MG ZS එකක් මීටර් කරකවලා නෑම කිව්වා අහන්නත් කලින්ම. සේල් වල සූ ගාලා සෙනග දෙන්නෙක් තුන් දෙනෙක් විතර.

    බජට් කෝමත් එකකට ලක්ෂ 80ට අඩුවෙන්. හයිබ්‍රිඩ් නම් හොඳයි. ෆැමිලි වලට, ඔෆිස් යන උන්ට දෙන්න හිතන් ඉන්නේ. මේ උඩ කියලා තියෙන වාහන පදින, පැදලා තියෙන, සේල් කරන උන් පොඩි සප් එකක් දෙන්න වාහනයක් ගන්න. කියන විදියට නම් ලබන මාසෙ වෙද්දී අම්බානෙකට බහින්න ඕන ඒත් ඒක බොරුවක් කියලත් පේනවා. ඒකට බයට අඩු කරලා විකුණන හොඳ වාහනයක් දෙකක් ගොඩදාගන්නයි ඕන. ගන්න හිතන් ඉන්නේ වාහනේ ගානෙන් බාගයක් අතින් දීලා ඉතුරු ටික උපරිම කාලෙකට finance දාන්න. කුලියට දීගන්න හැටි දන්නවා උනාට වාහනයක් ගන්න හැටි දන්නේ නෑ,. රත්තරං ගොයියා නම් අන්න මූණු පොතේ කට් ඇන්ඩ් පොලිස් කොරන්ඩ උන් හොයනවා ඌට වෙලාවක් නැතුව ඇති කියලා මැසේජ් එකක් දැම්මේ නෑ.

    මේවට උත්තර ඕන

    • ස්පීඩ් ඩ්‍රාෆ්ට් කියන්නේ මොන මගුලක්ද ඒක පැහැදිලි නෑ මෙලෝ මගුලක්
    • වාහනේ සේල් එකකින් ගන්න එකද හොඳ නැත්නම් පුද්ගලිකව විකුණන එකක්ද?
    • MG Zs, dfsk glory 580 මේවාගෙ නඩත්තු කොහොමද? පාවිච්චියට හොඳයිද?
    • Honda Grace වල ක්ලච් සීන් එක ගොඩක් වියදම් වෙන වැඩක්ද?
    • සේල්කාරයොම ස්කෑන් කරලා රිපෝට් එකක් දෙන එක හොරාගෙ අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ වැඩක් ඒ නිසා ඔස්තාර් කෙනෙක් එක්ක ගිහින් සිලෙක්ට් කරන එක හොඳයිද? සමහර උන් එහෙම උන් වාහන බලන්න එනවටවත් කැමති නෑ.


    මොනා හරි කියපල්ලා බං මම තවම එක වාහනයක්වත් අරගෙන නැහැ. :lol: :lol:

    $2mil USD hamba karapu kollada ban mey ladi waahana hoyanne? 🤭 🤭
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,660
    113
    colombo
    $2mil USD hamba karapu kollada ban mey ladi waahana hoyanne? 🤭 🤭
    රෙන්න තියෙන පුක දෙන්න එපා ෂුදූ. ලඩි හොයන්නේ තොපි වගේ මැටි මෝල්ලුන්ට කුලියට දීලා තව කීයක් හරි හොයාගන්න :lol: :lol: පෝස්ට් එක කියවන්න වෙලා නැද්ද? මොකෝ කාගෙ හරි පයියක් සූප්පු කරන ගමන්ද බැලුවේ?හා හා :rofl::rofl:
     

    sameerapriyankaragamage

    Well-known member
  • Feb 21, 2022
    515
    457
    63
    $2mil USD hamba karapu kollada ban mey ladi waahana hoyanne? 🤭 🤭
    Never trust anything you see online DYOR
    $2 mil hamba karanam mu mokatada EK eke wahana milak gana post daanne... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    Prius 3rd or 4th gen
    Axio
    Allion
    Honda Grace
    MG Zs
    dfsk glory 580


    මුල්පියවර විදියට සේල් වලට කතා කලා අද එක සේල් එකක බලන්න ගියා. පට්ට හොරු ඉන්නේ සේල් කාරයෝ. Prius 2nd gen s එකක් G Touring කියලා කිව්වා. MG ZS එකක් මීටර් කරකවලා නෑම කිව්වා අහන්නත් කලින්ම. සේල් වල සූ ගාලා සෙනග දෙන්නෙක් තුන් දෙනෙක් විතර.

    බජට් කෝමත් එකකට ලක්ෂ 80ට අඩුවෙන්. හයිබ්‍රිඩ් නම් හොඳයි. ෆැමිලි වලට, ඔෆිස් යන උන්ට දෙන්න හිතන් ඉන්නේ. මේ උඩ කියලා තියෙන වාහන පදින, පැදලා තියෙන, සේල් කරන උන් පොඩි සප් එකක් දෙන්න වාහනයක් ගන්න. කියන විදියට නම් ලබන මාසෙ වෙද්දී අම්බානෙකට බහින්න ඕන ඒත් ඒක බොරුවක් කියලත් පේනවා. ඒකට බයට අඩු කරලා විකුණන හොඳ වාහනයක් දෙකක් ගොඩදාගන්නයි ඕන. ගන්න හිතන් ඉන්නේ වාහනේ ගානෙන් බාගයක් අතින් දීලා ඉතුරු ටික උපරිම කාලෙකට finance දාන්න. කුලියට දීගන්න හැටි දන්නවා උනාට වාහනයක් ගන්න හැටි දන්නේ නෑ,. රත්තරං ගොයියා නම් අන්න මූණු පොතේ කට් ඇන්ඩ් පොලිස් කොරන්ඩ උන් හොයනවා ඌට වෙලාවක් නැතුව ඇති කියලා මැසේජ් එකක් දැම්මේ නෑ.

    මේවට උත්තර ඕන

    • ස්පීඩ් ඩ්‍රාෆ්ට් කියන්නේ මොන මගුලක්ද ඒක පැහැදිලි නෑ මෙලෝ මගුලක්
    • වාහනේ සේල් එකකින් ගන්න එකද හොඳ නැත්නම් පුද්ගලිකව විකුණන එකක්ද?
    • MG Zs, dfsk glory 580 මේවාගෙ නඩත්තු කොහොමද? පාවිච්චියට හොඳයිද?
    • Honda Grace වල ක්ලච් සීන් එක ගොඩක් වියදම් වෙන වැඩක්ද?
    • සේල්කාරයොම ස්කෑන් කරලා රිපෝට් එකක් දෙන එක හොරාගෙ අම්මගෙන් පේන අහනවා වගේ වැඩක් ඒ නිසා ඔස්තාර් කෙනෙක් එක්ක ගිහින් සිලෙක්ට් කරන එක හොඳයිද? සමහර උන් එහෙම උන් වාහන බලන්න එනවටවත් කැමති නෑ.


    මොනා හරි කියපල්ලා බං මම තවම එක වාහනයක්වත් අරගෙන නැහැ. :lol: :lol:
    Uba $2 mil tyagena Rental ekak da huththo padinne? :baffled: :baffled: :baffled:
    ------ Post added on Oct 2, 2022 at 2:23 AM
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,660
    113
    colombo
    Never trust anything you see online DYOR
    $2 mil hamba karanam mu mokatada EK eke wahana milak gana post daanne... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:




    Uba $2 mil tyagena Rental ekak da huththo padinne? :baffled: :baffled: :baffled:
    ------ Post added on Oct 2, 2022 at 2:23 AM
    උඹලගෙ අම්මව රෙන්ට් එකට පදින එකේ වාහනයක් රෙන්ට් එකට අරං පැද්දම උඹේ පුක කහනවද හුත්තිගෙ කොල්ලෝ :rofl: :rofl:
     

    sameerapriyankaragamage

    Well-known member
  • Feb 21, 2022
    515
    457
    63
    wahana renting patta risk business, chuti profit ekata puka denna ba..

    උඹලගෙ අම්මව රෙන්ට් එකට පදින එකේ වාහනයක් රෙන්ට් එකට අරං පැද්දම උඹේ පුක කහනවද හුත්තිගෙ කොල්ලෝ :rofl: :rofl:
    Gon huththo ube ammawa rent ekata dipan ... oita wada hamba karanna puluwan wei ... ethakota ube rental wahane dila wahanayak ganna puluwan wei ube $2 million walin ...
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,660
    113
    colombo
    Gon huththo ube ammawa rent ekata dipan ... oita wada hamba karanna puluwan wei ... ethakota ube rental wahane dila wahanayak ganna puluwan wei ube $2 million walin ...
    එහෙම බෑනෙ බං උඹලගෙ අම්මගෙ නාකි රැලි වැටිච්ච හුත්ත බලාගෙන කොහොමද එහෙම කරන්නේ. උඹලගෙ අම්ම නාකි වේසි වෙලත් හුත්තේ රැලි වැටුනට ජූස් බේරෙනවා කෙලිද්දි පට්ට සැප බං. මොකෝ කියන්නේ මං කියනවට උඹලගෙ අම්මට හුකල බලපං පට්ට ආතල් ආ. වැඩිය කොමෙන්ට් දානව නම් උඹේ පුකේ හිලේ පොටෝ එකක් එවපංකෝ බලාගෙන අතේවත් ගහන්න සීතලයි බං අද ටිකක් වැස්ස නිසා පයිය නගිනවා. දැන්නම් ඕන පුකක් ප්‍රීති වෙසක්. මේ උඹේ වේස අම්ම දොයිද? යට සාය උස්සලා බලලා කියපංකෝ තෙතයිද කියලා :rofl: :rofl:

    තව කමෙන්ට් ටිකක් දාපංකෝ දොයිමතයි ෂුධූ පට්ට ආතල් නේ උඹ. උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා :love: :rofl:
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • එහෙම බෑනෙ බං උඹලගෙ අම්මගෙ නාකි රැලි වැටිච්ච හුත්ත බලාගෙන කොහොමද එහෙම කරන්නේ. උඹලගෙ අම්ම නාකි වේසි වෙලත් හුත්තේ රැලි වැටුනට ජූස් බේරෙනවා කෙලිද්දි පට්ට සැප බං. මොකෝ කියන්නේ මං කියනවට උඹලගෙ අම්මට හුකල බලපං පට්ට ආතල් ආ. වැඩිය කොමෙන්ට් දානව නම් උඹේ පුකේ හිලේ පොටෝ එකක් එවපංකෝ බලාගෙන අතේවත් ගහන්න සීතලයි බං අද ටිකක් වැස්ස නිසා පයිය නගිනවා. දැන්නම් ඕන පුකක් ප්‍රීති වෙසක්. මේ උඹේ වේස අම්ම දොයිද? යට සාය උස්සලා බලලා කියපංකෝ තෙතයිද කියලා :rofl: :rofl:

    තව කමෙන්ට් ටිකක් දාපංකෝ දොයිමතයි ෂුධූ පට්ට ආතල් නේ උඹ. උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා :love: :rofl:
    Sound familiar 🤨
     

    KadawathaKolla

    Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    Fail Very Funny GIF by America's Funniest Home Videos
     
    • Haha
    Reactions: Emios

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Never trust anything you see online DYOR
    $2 mil hamba karanam mu mokatada EK eke wahana milak gana post daanne... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:




    Uba $2 mil tyagena Rental ekak da huththo padinne? :baffled: :baffled: :baffled:
    ------ Post added on Oct 2, 2022 at 2:23 AM
    I was been sarcastic ban. Muge 2mil thread ekenma teruna that it was some jobless looser who gets erections by imagining he actually achieved something. But in reality lives in some shanty with his parents :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    Sound familiar 🤨
    අපෝ ඉන්දික සිරිසේනගේ තවත් Fake එකක් බස්සලා 🤣🤣🤣
    Tawa fail ponna huththige puthekge fake ekak wage :ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,401
    2,660
    113
    colombo
    I was been sarcastic ban. Muge 2mil thread ekenma teruna that it was some jobless looser who gets erections by imagining he actually achieved something. But in reality lives in some shanty with his parents :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    ආ හුත්තිගෙ කොල්ලා කොහොමද? ඊයේ පුකේ ඇරගත්තද සනීපෙට. අදත් ඉතිං පලයං කාගෙ හරි පයියක් කන්න. උඹලෑ අම්ම පඳුරු වේසි උනාට උඹට හොඳ මැනර්ස් උගන්නලා තියෙනවා බං අම්ම වගේම පයියක් කටේ තියෙද්දි කතා නෑ. රෙස්පෙක්ට් වේසියේ :rofl: :rofl:

    Speed draft kiyanne wahane potha thiyala loan ekak gannawa wage wadak. Hebei interest eka patta wadiy. Godak un masekin wage gewanna thamai ganne.
    තෑන්ක්ස් මචං උදව්වට. හැම ෆිනෑන්ස් කම්පැණියම මේ පහසුකම දෙනවද? මොනාද හොඳ ෆිනැන්ස් කම්පැණි. ගෙවාගෙන යන එකේ අවුලක් නෑ ඒත් සමහර කම්පැණි වල අවුල් සීන් තියෙනවනේ.
    ------ Post added on Oct 2, 2022 at 6:43 PM
     
    • Like
    Reactions: lpwicrama

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    1. එහෙමත් කලාතුරකින් තමයි කෙල උනේ නැති rent a car එකක් තියෙන්නේ, fuel සීන් එකෙන් rent a car business අනාතයි. wedding cars එක්ක ඇදපුව ටිකක් බේරිලා ඉන්නවා

    2. Honda Grace වලින් රෙන්ට් කලොත් ඔයාට හිත හදාගන්න වෙනවා, වෙන option බලන්න.

    3. මේ ටිකේ ඉල්ලන්නේම අලුත් Wagon R, Vitz, Prius, Axio, (පිළිවෙලට)

    4. GPS 2 ක් ගහලා තිබ්බ එකකුත් අරන් ගිහින් උකස් කරලා මාස 1.5 පස්සේ ගිය සතියේ හොයාගන ආවේ, spare wheel එකයි, jack එකයි උස්සල ඒත්. මේ වගේ case වලටත් ready වෙලා ඉන්න ඕනි,


    • speed draft 24 month ගන්න පුළුවන්, interest එක විතරයි pay වෙන්නේ, capital එක දීල release කරගන්න පුළුවන් කැමති වෙලාවක, වාසිය තියෙන්නේ ඉක්මනට close කරනවානම්. ගොඩක් වෙලාවට rate අඩු වෙයි ඉක්මනට, එහෙම උනොත් දැනට speed draft යන එක හොදයි.
    • කොහොන් ගත්තත් හොද බාස් කෙනෙක්ට පෙන්නලා ආයෙම carcheck එකට දාන්න, උන් පරණ insurance record ගන්නවා වගේ බ්‍රාන්ච් වලින්,
     

    lpwicrama

    Well-known member
  • Mar 29, 2015
    17,969
    1,494
    113
    Nawalapitiya
    තෑන්ක්ස් මචං උදව්වට. හැම ෆිනෑන්ස් කම්පැණියම මේ පහසුකම දෙනවද? මොනාද හොඳ ෆිනැන්ස් කම්පැණි. ගෙවාගෙන යන එකේ අවුලක් නෑ ඒත් සමහර කම්පැණි වල අවුල් සීන් තියෙනවනේ.
    ------ Post added on Oct 2, 2022 at 6:43 PM
    ehema hondai kiyala kiyanna nam finance company na. puluwan nam finance gewanna beruwa inna wahana hoyala finance eka continue karaganna try ekak denna. restructure karanne nathuwa
     
    • Love
    Reactions: talkingtom