වාහන මිල සක්කිලි විදියට වැඩි කරන සක්කිලි

BlackWalker

Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    මචංලා.

    වාහන ගොඩක්ම විකුණන්න දාන්නෙ ikman,riyasewana වගේ වෙබ් සයිට් වලනේ ඉතින් එක එකාට එක එක ගනන් වලට වාහන මිල දානවා තමන්ට හිතෙන විදියට වැඩි කර කර මේකෙන් වෙන්නේ ටොයොටා බෙල්ට කියන වාහනේට යන්න පුලුවන් උපරිම ගානක් සාදාරන මිලක් තියෙනවනෙ යනවනං සාමාන්‍යයෙන් විකිනෙන්න ඕනේ
    මිලක් තියෙනවනෙ.
    (English walin gahanna sinhalen be kammali)

    E gaanata tiyaganna oni.. e kiwwe belta ekak samanyen 32-35 athara menna megana athualatha adaala wahaney price karanna mey web site develop una nam menna mey vidiyata mila wedi wenney ne. Mokada ada ekek danawa belt ekak 32 kata heta e add eka balala wena ekek danawa ekata wada mage eka hodai kiyala u danawa eka 32.5 walata ohoma weddi anthimeta vehicle eka aran tiyenney 20 ta anthimeta vehicle eka ganna wena ekekta ganna wenney 50 kata wage .

    Mama kiwwa kathawa poddak karanna beri amuru vidiye kathawak. Namuth mey wage retrictions hadaganna api apitama wenna oni neweida kohomath ratey system aul ney.. ehema ekey minissuntama thama system eka hadanna wenney kiyala mata vitharada hithenney.

    Aththatama minissu ekata eka wage hitiyoth mewa karanna beri weda newei...
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මචංලා.

    වාහන ගොඩක්ම විකුණන්න දාන්නෙ ikman,riyasewana වගේ වෙබ් සයිට් වලනේ ඉතින් එක එකාට එක එක ගනන් වලට වාහන මිල දානවා තමන්ට හිතෙන විදියට වැඩි කර කර මේකෙන් වෙන්නේ ටොයොටා බෙල්ට කියන වාහනේට යන්න පුලුවන් උපරිම ගානක් සාදාරන මිලක් තියෙනවනෙ යනවනං සාමාන්‍යයෙන් විකිනෙන්න ඕනේ
    මිලක් තියෙනවනෙ.
    (English walin gahanna sinhalen be kammali)

    E gaanata tiyaganna oni.. e kiwwe belta ekak samanyen 32-35 athara menna megana athualatha adaala wahaney price karanna mey web site develop una nam menna mey vidiyata mila wedi wenney ne. Mokada ada ekek danawa belt ekak 32 kata heta e add eka balala wena ekek danawa ekata wada mage eka hodai kiyala u danawa eka 32.5 walata ohoma weddi anthimeta vehicle eka aran tiyenney 20 ta anthimeta vehicle eka ganna wena ekekta ganna wenney 50 kata wage .

    Mama kiwwa kathawa poddak karanna beri amuru vidiye kathawak. Namuth mey wage retrictions hadaganna api apitama wenna oni neweida kohomath ratey system aul ney.. ehema ekey minissuntama thama system eka hadanna wenney kiyala mata vitharada hithenney.

    Aththatama minissu ekata eka wage hitiyoth mewa karanna beri weda newei...
    සිංහල බෞද්ධ සක්කිලි සරලයි
     

    BlackWalker

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    Wahana wikunana minissu wahana puluwan tharam ganan wadi wenawatai kamathi. Ganna minissu adu wenawata kamathi.
    Sadarana gaanak kiyala deyak naha. Illumatai sapayuma thiyenne.
    Illuma minissu balenma wedi karawagena tiyenney.. eka eka katha walin mey wahana gennanney nethi eath hari kiyamuko.. eath bn example ekakata balahan allion 2002 model ekak laksha 56 kata ganna mona vihiluwakda kiyala.. minissu duk mahansiyen hamba karapuwa hadda parana abalan wahanekata yata karanna.. thanikarama pissuwak bn.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    ඕක ගැන කතා කරලා තේරුමක් නැහැ, ගන්න උන් ඉන්නවනම් වැඩිම price එකට දෙන්න පුළුවන්.

    stock තියෙන EVO 9 එකක් බැලුව, 10M කිව්වා. දවස් දෙකෙන් call කරද්දී advance කරලා. ඔහොම තමයි ඉතින්
     

    BlackWalker

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    Allion eka atharapanko 1995 hadapu nissan sunny ekak laksha 20 kata ganney kauda kiyahanko.. yako minissunta meeta wada labai gamanak yanna weddi cab service ekakin wahanayak aran yanawa.. ekko hamadama wedata yanna oni nam wahaneka eath cab service ekakin wahanekata gewala yana eka
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    Wahana wikunana minissu wahana puluwan tharam ganan wadi wenawatai kamathi. Ganna minissu adu wenawata kamathi.
    Sadarana gaanak kiyala deyak naha. Illumatai sapayuma thiyenne.
    hamoma kemathi bavak. vahana milata vatinakak i
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Illuma minissu balenma wedi karawagena tiyenney.. eka eka katha walin mey wahana gennanney nethi eath hari kiyamuko.. eath bn example ekakata balahan allion 2002 model ekak laksha 56 kata ganna mona vihiluwakda kiyala.. minissu duk mahansiyen hamba karapuwa hadda parana abalan wahanekata yata karanna.. thanikarama pissuwak bn.
    Ganna minissu innakan puluwan nam allion 2002 eka laksha 100 hari wikunai. Karanna deyak naha. Apita epa unata ganna aya innawa.
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    Wahana wikunana minissu wahana puluwan tharam ganan wadi wenawatai kamathi. Ganna minissu adu wenawata kamathi.
    Sadarana gaanak kiyala deyak naha. Illumatai sapayuma thiyenne.
    ඔව් මේ කාතාව ඇත්ත

    සමහර එවුන් ගන්නවා ඉතින් කීය දැම්මත් ඌට වාහනේ ඕනි නම් .
    කොහොමත් ටව ටික දවසකින් දෙකෙන් එකක් වෙයි.
    එක්කෝ වාහන ගත්තු එවුන් හැදෙයි නැත්තම් නැතිවෙයි :baffled:
     

    dilsh7

    Active member
  • Apr 20, 2017
    139
    146
    43
    wahana gennapu gaman owwa kunu kolleta watenawa wikuna gannath baruwa. enne aluthma ewane. 2023, 2024 wage ewane. salli tika fixdapn
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    Ganna epa e salli walin business ekak hari patan ganin mcn.. ekko dapu ganawath hamba wei business ekata kela unama
    yes thats a good decision. depreciate wena parana kunu godawal loan dala lease karala aran amaruwen in natuwa gamanak yanna oni nam benz ekak hire karan yanawa. labai. lankawe brand new kiala kiannet japan wala duwapuwa ne 30000.40000k


    aluth vehicles genna deela, depriciate , salvage value dala. recycling vidiyak hadala aluth vehicles genna dunna nam dun sahathika, spare parts garrage cost iturui. keeyen kee denatada toyota lanka ekata avidan gihin 0 mileage 2020 vehicle ekak ganna puluwan