මචංලා.
වාහන ගොඩක්ම විකුණන්න දාන්නෙ ikman,riyasewana වගේ වෙබ් සයිට් වලනේ ඉතින් එක එකාට එක එක ගනන් වලට වාහන මිල දානවා තමන්ට හිතෙන විදියට වැඩි කර කර මේකෙන් වෙන්නේ ටොයොටා බෙල්ට කියන වාහනේට යන්න පුලුවන් උපරිම ගානක් සාදාරන මිලක් තියෙනවනෙ යනවනං සාමාන්යයෙන් විකිනෙන්න ඕනේ
මිලක් තියෙනවනෙ.
(English walin gahanna sinhalen be kammali)
E gaanata tiyaganna oni.. e kiwwe belta ekak samanyen 32-35 athara menna megana athualatha adaala wahaney price karanna mey web site develop una nam menna mey vidiyata mila wedi wenney ne. Mokada ada ekek danawa belt ekak 32 kata heta e add eka balala wena ekek danawa ekata wada mage eka hodai kiyala u danawa eka 32.5 walata ohoma weddi anthimeta vehicle eka aran tiyenney 20 ta anthimeta vehicle eka ganna wena ekekta ganna wenney 50 kata wage .
Mama kiwwa kathawa poddak karanna beri amuru vidiye kathawak. Namuth mey wage retrictions hadaganna api apitama wenna oni neweida kohomath ratey system aul ney.. ehema ekey minissuntama thama system eka hadanna wenney kiyala mata vitharada hithenney.
Aththatama minissu ekata eka wage hitiyoth mewa karanna beri weda newei...
වාහන ගොඩක්ම විකුණන්න දාන්නෙ ikman,riyasewana වගේ වෙබ් සයිට් වලනේ ඉතින් එක එකාට එක එක ගනන් වලට වාහන මිල දානවා තමන්ට හිතෙන විදියට වැඩි කර කර මේකෙන් වෙන්නේ ටොයොටා බෙල්ට කියන වාහනේට යන්න පුලුවන් උපරිම ගානක් සාදාරන මිලක් තියෙනවනෙ යනවනං සාමාන්යයෙන් විකිනෙන්න ඕනේ
මිලක් තියෙනවනෙ.
(English walin gahanna sinhalen be kammali)
E gaanata tiyaganna oni.. e kiwwe belta ekak samanyen 32-35 athara menna megana athualatha adaala wahaney price karanna mey web site develop una nam menna mey vidiyata mila wedi wenney ne. Mokada ada ekek danawa belt ekak 32 kata heta e add eka balala wena ekek danawa ekata wada mage eka hodai kiyala u danawa eka 32.5 walata ohoma weddi anthimeta vehicle eka aran tiyenney 20 ta anthimeta vehicle eka ganna wena ekekta ganna wenney 50 kata wage .
Mama kiwwa kathawa poddak karanna beri amuru vidiye kathawak. Namuth mey wage retrictions hadaganna api apitama wenna oni neweida kohomath ratey system aul ney.. ehema ekey minissuntama thama system eka hadanna wenney kiyala mata vitharada hithenney.
Aththatama minissu ekata eka wage hitiyoth mewa karanna beri weda newei...

