first time car buyers la ta thama othana lokuma case eka thiyenne. namuth thiyene wahane wikunala upgrade karanna hadana kenekta unath keeyata wath wahane adu karala denna be. eelangata ganna wahane th aniwa ganan gihin thiyene nisa. okata sale karayo, brokers la set unama thawa complicate wenewa.
loku ganan walata unath wahana ganna minissu inna bawa penewa market eka mehema digatama allagena inna eken. aeth one wahanekta yanna puluwan uparima price ekak thiyenewa. ethanin ehata sell wenne ne .
loku ganan walata unath wahana ganna minissu inna bawa penewa market eka mehema digatama allagena inna eken. aeth one wahanekta yanna puluwan uparima price ekak thiyenewa. ethanin ehata sell wenne ne .

