matath une okamane bola............
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Apr 6, 2012 #21 matath une okamane bola............
achalar Well-known member Feb 27, 2009 1,865 149 63 Sri Lanka Apr 6, 2012 #22 mata nam wahana heenayak issara indalama
N NoMoney Junior member Apr 5, 2012 29 4 8 Apr 6, 2012 #23 kukku baba said: මරුටිය දුටුවහම, ඇඩනව තනි ඇහැට අපිට මරුටි කට්ටක් විතරි ඕන කරලා තිබ්බේ , බොරු show දන්න නෙමේ, අම්මව ඉස්ප්රිතලේ ගෙනියන්න. දැන් ඒ පුංචි බලපොරෝතුවත් සුනේ සුන් උනා Click to expand... K 20 ganin ! 1,70,000
kukku baba said: මරුටිය දුටුවහම, ඇඩනව තනි ඇහැට අපිට මරුටි කට්ටක් විතරි ඕන කරලා තිබ්බේ , බොරු show දන්න නෙමේ, අම්මව ඉස්ප්රිතලේ ගෙනියන්න. දැන් ඒ පුංචි බලපොරෝතුවත් සුනේ සුන් උනා Click to expand... K 20 ganin ! 1,70,000
moodiya Junior member Feb 28, 2012 746 20 18 Apr 6, 2012 #26 යලුවනේ මටත් පොඩි උදව්වක් ඔනේ,දන්න අය කියන්න,ලොරි මිල ගනන් වැඩි උනේ නෑ නේද? ඩිමො ලොක්කා වාහනයේ නව මිල කියද? ලක්ශ 2ක් දීල ගෙත්ත්තොත් අවුරුදු 5කට වාරිකය කියක් වෙනව්ද?ලිසිං සමාගමක වැඩ කරන කෙනෙක් help me
යලුවනේ මටත් පොඩි උදව්වක් ඔනේ,දන්න අය කියන්න,ලොරි මිල ගනන් වැඩි උනේ නෑ නේද? ඩිමො ලොක්කා වාහනයේ නව මිල කියද? ලක්ශ 2ක් දීල ගෙත්ත්තොත් අවුරුදු 5කට වාරිකය කියක් වෙනව්ද?ලිසිං සමාගමක වැඩ කරන කෙනෙක් help me
ENEMY Well-known member Jan 7, 2010 4,974 1,162 113 Kandy Apr 6, 2012 #27 godak ewun kianawa TAX wadi karapu eken ratata hondak wenawa kiala.. mage ratata hondak wenawa nam kamak na.et ratata hondak karanna one samanya minissunge heena balaporoththu / asawal bindalada ??? ..... Rata diyunu karanne TAX wadi karalada ? Doller eke rate eka wadi une Ibetamada ?? kage weradi nisada ? Rupiyala pahala basse api hora salli achchu gahapu hindada ??? naaa ne neda ?? ............. komada yako api wage duppath samanya kollek podi wahana kattakwat ganne ..... dan wahana tiya bus eke gihin enne kohomada .... ape rate bahutharayak ewunge mase padiya 20 -25 atara ... mun kohomada ban mase dawas 30 ma kanne ?? ? bandulage ammada uyala denne ? yakoo marutiak 4lks walin wadi unama api ahawal eka wikunalada yako wahana ganne ... ay api asa nedda podi wandiyaka yanna .... ane api nam itin heenenwat aston martin ehema ganna heena mawwe nane.... Mercedes , BMW , Hummer , Jaguar ehema apita kepa nane ...... attatama tax wadi kara kara badu mila ihala yawanawa arenna me rajayata wena kisima sarthaka arthika prathipaththiak nedda ???? thu witarak sakkili heththa .... kalakanni wesige puthala yanne hummer wala , bonne whiskey , kanne "Pai star" walin .... me okkoma kage sallida ban .... mun ratata wedak karalada me sira sepa windinne.... ape Parliament eke inna ganikawo set ekay , kudu karayo , merayo , cricket karayo tikay monawada me ratata kare ..... ekekwat me ratata adare ekek na ..... chanden path wela ihalata yana eka wesige puthekwat me ratata adare na... me rata gena kekkumak na. un okkoma karanne puluwan taram jarawa kala kaala ree ganna bari wenakam jarawa kaaaala tamange pawule inna wessakata iskole giye nati awajathaka para hethikarayakwa eka eka amathyansha wala adyakshaka thanathuru deela winasa karana eka... ada ape rate neethiyak kiala deyak tiyenne neethi poth wala witaray ... policiye inne srwabakshika gu kana jara kaakko .... api neethia kiala deyak denan hitie nettan un kaaaki suit eka gahagena awit ape ammalawat ussagena yay .... me rate tiyena nidan tika haaragena museum eke tiyena kadu tika horakam karagena , kalaaaa kapagena , ahinsaka kollonta kudu powala mun me karana winaseta munta HENA HATHAMA GAHAPIYAW ..... ape rata beraganna ape army eke kollo halapu le binduwak binduwak gane , api wage duppat minissungen TAX kiala aragena thopi wamata gahapu sathayak sathayak gane thopita HENAMA GAHAPIYAY ..... eeta passe apaaye pahiyalla ....... Last edited: Apr 6, 2012
godak ewun kianawa TAX wadi karapu eken ratata hondak wenawa kiala.. mage ratata hondak wenawa nam kamak na.et ratata hondak karanna one samanya minissunge heena balaporoththu / asawal bindalada ??? ..... Rata diyunu karanne TAX wadi karalada ? Doller eke rate eka wadi une Ibetamada ?? kage weradi nisada ? Rupiyala pahala basse api hora salli achchu gahapu hindada ??? naaa ne neda ?? ............. komada yako api wage duppath samanya kollek podi wahana kattakwat ganne ..... dan wahana tiya bus eke gihin enne kohomada .... ape rate bahutharayak ewunge mase padiya 20 -25 atara ... mun kohomada ban mase dawas 30 ma kanne ?? ? bandulage ammada uyala denne ? yakoo marutiak 4lks walin wadi unama api ahawal eka wikunalada yako wahana ganne ... ay api asa nedda podi wandiyaka yanna .... ane api nam itin heenenwat aston martin ehema ganna heena mawwe nane.... Mercedes , BMW , Hummer , Jaguar ehema apita kepa nane ...... attatama tax wadi kara kara badu mila ihala yawanawa arenna me rajayata wena kisima sarthaka arthika prathipaththiak nedda ???? thu witarak sakkili heththa .... kalakanni wesige puthala yanne hummer wala , bonne whiskey , kanne "Pai star" walin .... me okkoma kage sallida ban .... mun ratata wedak karalada me sira sepa windinne.... ape Parliament eke inna ganikawo set ekay , kudu karayo , merayo , cricket karayo tikay monawada me ratata kare ..... ekekwat me ratata adare ekek na ..... chanden path wela ihalata yana eka wesige puthekwat me ratata adare na... me rata gena kekkumak na. un okkoma karanne puluwan taram jarawa kala kaala ree ganna bari wenakam jarawa kaaaala tamange pawule inna wessakata iskole giye nati awajathaka para hethikarayakwa eka eka amathyansha wala adyakshaka thanathuru deela winasa karana eka... ada ape rate neethiyak kiala deyak tiyenne neethi poth wala witaray ... policiye inne srwabakshika gu kana jara kaakko .... api neethia kiala deyak denan hitie nettan un kaaaki suit eka gahagena awit ape ammalawat ussagena yay .... me rate tiyena nidan tika haaragena museum eke tiyena kadu tika horakam karagena , kalaaaa kapagena , ahinsaka kollonta kudu powala mun me karana winaseta munta HENA HATHAMA GAHAPIYAW ..... ape rata beraganna ape army eke kollo halapu le binduwak binduwak gane , api wage duppat minissungen TAX kiala aragena thopi wamata gahapu sathayak sathayak gane thopita HENAMA GAHAPIYAY ..... eeta passe apaaye pahiyalla .......
rskoora Well-known member Apr 1, 2008 3,999 606 113 Apr 6, 2012 #29 math 2 hand 1 ganna hitye akatha gana wadi dan
YoungWeezy Well-known member Apr 4, 2012 4,034 506 113 Apr 6, 2012 #30 meee pic eka hadapu kena S-class ekak kiyala daala thiyenne 2005 CLS ekaka pic ekak....Honda civic ekath lankawata ena model eka nemei.. europe and usa model eka :
meee pic eka hadapu kena S-class ekak kiyala daala thiyenne 2005 CLS ekaka pic ekak....Honda civic ekath lankawata ena model eka nemei.. europe and usa model eka :