තව නැනො තාක්ෂණයෙන් චිප් එකක් ඇතුල් කරනවා කියලා කතාවක් දැක්ක
222ranga Well-known member Aug 27, 2011 7,338 3,164 113 Jul 25, 2021 #21 තව නැනො තාක්ෂණයෙන් චිප් එකක් ඇතුල් කරනවා කියලා කතාවක් දැක්ක Reactions: CloudX64, DragonT and buddikagayan
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,396 16,069 113 Colombo Jul 25, 2021 #22 Media walin Owa kiyala denna one ban Koheda ape Media un karanne kade yana eka witarane Reactions: DragonT
DragonT Well-known member May 31, 2019 610 582 93 Nawalapitiya Jul 25, 2021 #23 24X7 said: මෙහෙම කියන එක වැරදි "ඔක්ෆර්ඩ් ඇස්ට්රාසෙනිකා වැක්සීන් ෂොට් දෙකම ගහපු" මම දන්න විදියට ලංකාවේ දුන්නේ Covishield නේද Oxford/AstraZeneca formulation එක හරිම Oxford/AstraZeneca කියල කියන්න බැ. එහෙම නම් UK නුත් එකට අනුමැතිය දෙනවා නේ https://covid19.trackvaccines.org/country/united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland/ https://covid19.trackvaccines.org/country/sri-lanka/ Click to expand... Heshan Daminda said: අර ශ්රී ජයවර්දනපුර විශ්වවිද්යාලෙන් සයිනොඵාම් එකෙන් 95%ක සාර්ථකත්වයක් තියෙනවා කියන එකත් වැරදි මතයක් නෙමෙයිද? Click to expand... eka boru kathawak ------ Post added on Jul 25, 2021 at 9:00 AM lahirufx+ said: Yana widiyata aye gutiyak set weyda Click to expand... elaga ralla enne delta walin ------ Post added on Jul 25, 2021 at 9:01 AM
24X7 said: මෙහෙම කියන එක වැරදි "ඔක්ෆර්ඩ් ඇස්ට්රාසෙනිකා වැක්සීන් ෂොට් දෙකම ගහපු" මම දන්න විදියට ලංකාවේ දුන්නේ Covishield නේද Oxford/AstraZeneca formulation එක හරිම Oxford/AstraZeneca කියල කියන්න බැ. එහෙම නම් UK නුත් එකට අනුමැතිය දෙනවා නේ https://covid19.trackvaccines.org/country/united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland/ https://covid19.trackvaccines.org/country/sri-lanka/ Click to expand... Heshan Daminda said: අර ශ්රී ජයවර්දනපුර විශ්වවිද්යාලෙන් සයිනොඵාම් එකෙන් 95%ක සාර්ථකත්වයක් තියෙනවා කියන එකත් වැරදි මතයක් නෙමෙයිද? Click to expand... eka boru kathawak ------ Post added on Jul 25, 2021 at 9:00 AM lahirufx+ said: Yana widiyata aye gutiyak set weyda Click to expand... elaga ralla enne delta walin ------ Post added on Jul 25, 2021 at 9:01 AM