වැඩි වැඩියෙන් සල්ලි හොයන්න
හැමෝම කැමති වැඩි වැඩියෙන් සල්ලි හොයන්න නේද? එහෙනම් මේකේ Register වෙලා Game එක කරලා සල්ලි හොයන්න.
Register Here: http://freebitco.in/?r=908743
ගෙවීම් නම් සහතිකයි. මේකේ ගෙවන්නේ Bitcoin වලින්. දැන් Bitcoin 01 ක් $354.00 වෙනවා. ඔට්ටු අල්ලලා වැඩි වැඩියෙන් සල්ලි හොයන්නත් පුලුවන්. ඒ වගේම හැම Refer කෙනෙක්ගෙන්ම 50% ක Commission එකකුත් හොයා ගන්න පුලුවන්. සල්ලි Block Chain එකට ආවට පස්සේ Exchanger එකක් හරහා Skrill, Egopay, Payza එකටම සල්ලි ගෙන්න ගන්නත් පුලුවන්. කරලම බලන්නකෝ.
ඔයාට Bitcoin ගිනුමක් නැත්නම් මෙතනින් ගිහින් Bitcoin ගිනුමක් හදා ගන්න. http://freebitco.in/?r=908743
එකේ පහත තියෙන ආකාරයට පුරවන්න.
ඔයාට Bitcoin Address (Blockchain Account) එකක් නැත්තම් මෙතනින් ගිනුමක් හදා ගන්න. https://blockchain.info/
මොකද එකේ සල්ලි ටික ගන්න දෙන්නේ Blockchain එකට. මුලින්ම Blockchain ගිනුමක් හදාගෙන එකේ තියෙන Blockchain Address එක මේ Site එකේ Signup එකට දීලා ගිනුම හදා ගන්න. දැන් ගිනුමට Log වෙන්න.
freebitcoin ගැන කිව්වට මෙකේ කොහොමද වැඩ කරන්නේ කියලා දැන් මම කියලා දෙන්නම්. ඔයගොල්ලෝ දන්නවනේ මේකේ Payments ශුවර් කියලා. හරි මෙහෙමයි. මේකේ සල්ලි හොයන ක්රම 3ක් තියෙනවා.
01. ක්රමය - FREE BTC
FREE BTC බොත්තම ඔබන්න. පල්ලෙහා තියෙන Captcha Code එක ටයිප් කරලා Roll බොත්තම ඔබන්න. දැන් ඔබට යම් කිසි මුදලක් ලැබී ඇත. මේ අවස්තාව ඔබට සෑම පැයකට සැරයක්ම ලැබේ.
02. ක්රමය - MULTIPLY BTC
MULTIPLY BTC බොත්තම ඔබන්න. කැමති ගානකට ඔට්ටුවක් අල්ලන්න. BET HI බොත්තම ඔබන්න. මෙහිදී ඔබට යම් දිනුම් අවස්තාවක් ලබා ගත හැක. සමහරවිට පරදින්නත් පුලුවන්. කොහොම නමුත් පැයකට සැරයක් ලැබෙන මුදලින් කීය කීය හරි ඔට්ටු අල්ලලා කියක් හරි දිනා ගන්න නම් පුලුවක් ඒක නම් ශුවර්.
03. ක්රමය - REFER
REFER බොත්තම ඔබන්න. ඔබගේ Referral Link එක යාලුවන් අතරේ Share කරන්න ඔවුන් දිනන හැම මුදලකින්ම 50% ක ඔබටත් ලැබේ මෙය තමයි ලේසිම ක්රමය.
ඔබගේ මුදල් ඔබට කැමති ආකාරයකට Blockchain එකට ලබා ගත හැක. Withdraw බොත්තම Press කර එය ඉක්මනින් හෝ සාමානය හෝ සතිපතා මුදල් ලබා ගත හැක. ඉතින් ඔයාලත් මේක කරලා බලන්නකෝ කොහොමද කියලා.
ගෙවීම් නම් සහතිකයි. පල්ලෙහා තියෙන්නේ මම මේ Site එකේ Register වෙලා විනාඩි 5 ක් ඇතුලත හොයපු මුදල මගේ Block Chain වැලට් එකට ගත්ත හැටියි.
හැමෝම කැමති වැඩි වැඩියෙන් සල්ලි හොයන්න නේද? එහෙනම් මේකේ Register වෙලා Game එක කරලා සල්ලි හොයන්න.
Register Here: http://freebitco.in/?r=908743
ගෙවීම් නම් සහතිකයි. මේකේ ගෙවන්නේ Bitcoin වලින්. දැන් Bitcoin 01 ක් $354.00 වෙනවා. ඔට්ටු අල්ලලා වැඩි වැඩියෙන් සල්ලි හොයන්නත් පුලුවන්. ඒ වගේම හැම Refer කෙනෙක්ගෙන්ම 50% ක Commission එකකුත් හොයා ගන්න පුලුවන්. සල්ලි Block Chain එකට ආවට පස්සේ Exchanger එකක් හරහා Skrill, Egopay, Payza එකටම සල්ලි ගෙන්න ගන්නත් පුලුවන්. කරලම බලන්නකෝ.
ඔයාට Bitcoin ගිනුමක් නැත්නම් මෙතනින් ගිහින් Bitcoin ගිනුමක් හදා ගන්න. http://freebitco.in/?r=908743
එකේ පහත තියෙන ආකාරයට පුරවන්න.
ඔයාට Bitcoin Address (Blockchain Account) එකක් නැත්තම් මෙතනින් ගිනුමක් හදා ගන්න. https://blockchain.info/
මොකද එකේ සල්ලි ටික ගන්න දෙන්නේ Blockchain එකට. මුලින්ම Blockchain ගිනුමක් හදාගෙන එකේ තියෙන Blockchain Address එක මේ Site එකේ Signup එකට දීලා ගිනුම හදා ගන්න. දැන් ගිනුමට Log වෙන්න.
freebitcoin ගැන කිව්වට මෙකේ කොහොමද වැඩ කරන්නේ කියලා දැන් මම කියලා දෙන්නම්. ඔයගොල්ලෝ දන්නවනේ මේකේ Payments ශුවර් කියලා. හරි මෙහෙමයි. මේකේ සල්ලි හොයන ක්රම 3ක් තියෙනවා.
01. ක්රමය - FREE BTC
FREE BTC බොත්තම ඔබන්න. පල්ලෙහා තියෙන Captcha Code එක ටයිප් කරලා Roll බොත්තම ඔබන්න. දැන් ඔබට යම් කිසි මුදලක් ලැබී ඇත. මේ අවස්තාව ඔබට සෑම පැයකට සැරයක්ම ලැබේ.
02. ක්රමය - MULTIPLY BTC
MULTIPLY BTC බොත්තම ඔබන්න. කැමති ගානකට ඔට්ටුවක් අල්ලන්න. BET HI බොත්තම ඔබන්න. මෙහිදී ඔබට යම් දිනුම් අවස්තාවක් ලබා ගත හැක. සමහරවිට පරදින්නත් පුලුවන්. කොහොම නමුත් පැයකට සැරයක් ලැබෙන මුදලින් කීය කීය හරි ඔට්ටු අල්ලලා කියක් හරි දිනා ගන්න නම් පුලුවක් ඒක නම් ශුවර්.
03. ක්රමය - REFER
REFER බොත්තම ඔබන්න. ඔබගේ Referral Link එක යාලුවන් අතරේ Share කරන්න ඔවුන් දිනන හැම මුදලකින්ම 50% ක ඔබටත් ලැබේ මෙය තමයි ලේසිම ක්රමය.
ඔබගේ මුදල් ඔබට කැමති ආකාරයකට Blockchain එකට ලබා ගත හැක. Withdraw බොත්තම Press කර එය ඉක්මනින් හෝ සාමානය හෝ සතිපතා මුදල් ලබා ගත හැක. ඉතින් ඔයාලත් මේක කරලා බලන්නකෝ කොහොමද කියලා.
ගෙවීම් නම් සහතිකයි. පල්ලෙහා තියෙන්නේ මම මේ Site එකේ Register වෙලා විනාඩි 5 ක් ඇතුලත හොයපු මුදල මගේ Block Chain වැලට් එකට ගත්ත හැටියි.