විදුලි ගාස්තුව අද මධ්‍යම රාත්‍රියේ සිට පහලට 🔴BREAKING

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    Ko whotto 121-150 , 151-180, 181-240

    Tax payers lata mehemada salakanne? :ROFLMAO:

    Mal pohottu pons lata hoda kalak. Dan samurdiyen light bill eka gewapalla :lol:
     
    • Like
    Reactions: san** and NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    120 ට වඩා යනවා නම් උබලාගේ ජිවත මේ මොහොතේත් එච්චර අපහසු ජිවිත නෙමෙයි...:):) ඒ කිව්වේ හොට් වෝටර් ගහන්, රයිස් කුකර් වලින් උයන්, ඉලෙක්ට්‍රික් කෙටල් වලින් වතුර රත් කරන්. etc etc... එහෙම නැති නම් උබ ගෙදර ඉදන් මොකක් හරි වියාපාරයක් කරන් එකෙක් ගෘහස්ත බිල හරහා... එත් උබට ලාබයි බන්...
    Ape gedara AC 2k tiyenawa. Hot water shower eka, kettle anan manan tiyenawa. E kiyanne unit 320+
    Aula tiyenne api generation cost ekata wada gewanawa kohewath inna pinata kana hukannala tikakage charge eka subsidies karanna. Thatta senawa athuluwa kiwwe. Anna ethanai aula
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    images
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    ගෙදර වැඩිපුර පත්තු වෙන බල්බ් නිවපන්. සාලෙ ලයිට් එකක් ලොකුවට දාල කට්ටිය ඒක යටට වෙලා වැඩ කරගන්න. නිදාගන්න ඉටිපන්දමක් අරන් යන්න.

    ගමේ ගෙවල් 4ක් විතර එකතු වෙලා එකපාර හාල් තියල බත් ටික බෙදාගන්න.
    අයන් කරන එක නන් ගෙවල් 10ක් විතර සෙට් වෙලා කරගන්න
    පෝන් නන් ලෝ බැටරි මූඩ් එක දාලම යූස් කරන්න

    තව අදහස් ඕනිද්?
     
    • Love
    Reactions: NRTG

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,177
    198,759
    113
    Colombo, Sri Lanka
    120 ට වඩා යනවා නම් උබලාගේ ජිවත මේ මොහොතේත් එච්චර අපහසු ජිවිත නෙමෙයි...:):) ඒ කිව්වේ හොට් වෝටර් ගහන්, රයිස් කුකර් වලින් උයන්, ඉලෙක්ට්‍රික් කෙටල් වලින් වතුර රත් කරන්. etc etc... එහෙම නැති නම් උබ ගෙදර ඉදන් මොකක් හරි වියාපාරයක් කරන් එකෙක් ගෘහස්ත බිල හරහා... එත් උබට ලාබයි බන්...

    ආන්ඩුව ටැක්ස් සල්ලි වලින් නඩත්තු කරන්න ඕන සමුර්ධිකාරයන් ද? උබලා වගේ සල්ලි කාරයන් ද?
    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(
    Matath oka maara prashnayak. Issara AC nathi kaaleth 150k witara enawa. Kohen yanawada danne ne ban. 120ta adu un nam karima hinganno tikak wage innawa aththe
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(
    gedara parana fridge ekak thiyenwa nam ( 600+ or above gas eka nathi) bill eka adu karanna tikak amarui.... gedara civiling fan nam hema room ekata thiyenne wadi pura use karanneth civiling fan nam eeth tikak amarui...

    light ehemath LED daa ganna... mam hithanawa uba led use karnawa kiyala... orange wage brand ekakin gatta nam kal pawaththama hodai... ape gdara dala thiyenne orange civling lights... 2018 wage demme mulu gedaratama...
     

    dhanuka kumara

    Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(
    eth broh 120 adu wenawa kiyanne pudumayine..mama raata fan 1ka daanawa vitharayi hamadama...eth 135 anawane
     
    • Sad
    Reactions: NRTG

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(
    Wadiya ona naha bill eka denna ena wesawo arina gate eka wahagena yanne nathi jathiyak
     
    • Sad
    Reactions: NRTG

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    එකක 120න් පස්සේ අඩු කරලා නැහැ නේද අපි වැටෙන්නේ ඒ කාණ්ඩයට :baffled:

    Machan 120n eha untath mul unit walata adu wenawa neda? Umba unit 125 pawichchi karala nan unit 5 ta witarai ne aduwak wenne naththe?

    මාසෙකට යුනිට්ස් 150..අපිට අඩු කරන්න එපා .. අපි ලංකාවේ නෙවෙයි ,

    Umbageth mul unit 120 ta adu wenawa neda?
    ------ Post added on Jun 30, 2023 at 9:38 PM
     
    • Sad
    Reactions: NRTG

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Gewal 4k withara ekathu wela
    eka gedaraka jiwath wena eka
    hoda nadda ?

    ගෙවල් හතරෙම උන් කැලේ පැන්න නම් ඊටත් වඩා අඩුයි නේද? :)

    අපි ලොකු සල්ලි කාරයෝවත් වියාපාරයක් කරන අය නෙවෙයි මචන් ගෙදර අතාවශ්‍යම විදුලි භාණ්ඩ තියනවා ඊට අමතරව ටිකක් රෑ වෙනකම් ලයිට් දාලා තියෙනවා පාඩම් කරන්න. සමාන්‍යන් මිනිස්සුන්ට අත්‍යාවශ්‍ය දේවල් විතරයි කරන්නේ. මට හිතා ගන්න බැහැ ඒකක 120ට කොහොමද අඩු කරගෙන මිනිස්සු පාවිච්චි කරනවද කියලා. මගේ නම් ගාන සාමාන්‍ය පවුලකට අඩුම ඒකක අඩුම 150 - 180ක් ඕනේ :(

    ඒ බයිලා වැඩක් නෑ තොපි එකතු වෙලා 0-30 category එකේ උන්ගේ බිල subsidize කරන්න ඕනේ හරිද? :angry:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    ගෙවල් හතරෙම උන් කැලේ පැන්න නම් ඊටත් වඩා අඩුයි නේද? :)



    ඒ බයිලා වැඩක් නෑ තොපි එකතු වෙලා 0-30 category එකේ උන්ගේ බිල subsidize කරන්න ඕනේ හරිද? :angry:
    1987 gahala balapan, viduli pahana niwa damille recoding yana ekama rata, supply service eka electricity lol
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,705
    8,980
    113
    kandy
    Machan 120n eha untath mul unit walata adu wenawa neda? Umba unit 125 pawichchi karala nan unit 5 ta witarai ne aduwak wenne naththe?



    Umbageth mul unit 120 ta adu wenawa neda?
    ------ Post added on Jun 30, 2023 at 9:38 PM
    sirawata.. mul 120 adu wenawada?
    eka kiyala na neda kohewath
     
    • Like
    Reactions: NRTG