http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1550701
Maath awurudu gaanak off grid system eka use kala. namuth 12V walin thama LED lights paththu kale. Convert kale neththe wastage eka adu karaganna.
Lokuma awula une battery life eka. sealed led acid battery life eka harima short.
Nissan Leaf Batter Idea ekanam maru. Mewa ganne theyena thenak danna aya kiyanna.
Maath awurudu gaanak off grid system eka use kala. namuth 12V walin thama LED lights paththu kale. Convert kale neththe wastage eka adu karaganna.
Lokuma awula une battery life eka. sealed led acid battery life eka harima short.
Nissan Leaf Batter Idea ekanam maru. Mewa ganne theyena thenak danna aya kiyanna.

