විදුලි බිල අඩු කරගන්නෙ කොහොමද ?

pdshan

Well-known member
  • Nov 1, 2016
    850
    367
    63
    LK
    විදුලි බිල 100% කින් වැඩිකරන්න උපයෝගීතා කමිසමෙන් අවසර දීලා. අමාත්‍යංශය තාම පරණ ගානටම අල්ලගෙන ඉන්නවා.
    ඒත් අද හෙටම බිල ඩබල් වෙයි.

    පරණ ගානටම හෝ අඩුවට බිල තියාගන්න නම් මොන වගේ දේවල් කරන්න පුළුවන්ද.

    මට හිතෙන ටිකක් දාන්නම්. මේවගෙන් එන වෙන ගැටළු මොනව වෙයිද දන්නෙ නෑ....

    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.

    02. දවස ගානෙ අයන් කරනවා වෙනුවට සතියෙම ඇදුම් ටික එක වෙලාවක අයන් කරනවා.

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.

    05. හැම වෙලේම ඉන්න තැන හැර අනෙක් තැන්වල බල්බ් නිවා දමනවා.

    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.

    08. Desktop machine එක භාවිතය නතර කරලා Laptop එක විතරක් භාවිතා කරනවා.

    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියෙන වෙලාවල් අවම කරනවා.

    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.

    මේවා කරන්න පුළුවන් වෙයි කියලා හිතනවා.

    තව රු. 15000 කට විතර තියෙන ලයට් 4 ක් වැඩ කරන සෝලා සිස්ටම් එකක් දැක්කා. එහෙම එකකට යන එක හොදයිද ?

    උත්සාහ කරල බලමු. ඔයාලගෙ අදහස් වටිනවා.
    ඉදිරියේදි වේ.ක් හරි කාලා ඉන්න සල්ලි ටිකක් ඉතුරු වෙයිනෙ මේකෙන්.
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    අපෝ බන් මොන ජීවිතද මේ ?
    Desktop හදලා lap එකේ වැඩ කරන්නේ. හයියෝ. කාර් එකක් අරන් තෙල් ඉතුරු කරන්න ගෙදර ඉන්නවා වගේ.
    වොෂින් මැෂින් අරන් use කරන්නේ නැ හම්බෝ පද ලයිෆ්
     
    • Like
    Reactions: bokaRaj

    bokaRaj

    Well-known member
  • Dec 4, 2008
    3,332
    7,230
    113
    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.

    well, you will surely die from food poisoning then you don’t have to pay a single bill for the rest of your damn life
     

    luk3r

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.

    aye cool wenna yana unit gaana wadi.

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා

    charcoal stove

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.

    charcoal stove

    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.

    wood oven

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.

    charcoal stove

    තව රු. 15000 කට විතර තියෙන ලයට් 4 ක් වැඩ කරන සෝලා සිස්ටම් එකක් දැක්කා. එහෙම එකකට යන එක හොදයිද ?

    do not buy this shit.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,375
    1
    101,240
    113
    34
    Kalutara
    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.

    ආයේ 0 ඉඳන් කුල් වෙනකොට යන යුනිට් ගානත් බිල ඩබල් වෙලා එන්නේ.



    02. දවස ගානෙ අයන් කරනවා වෙනුවට සතියෙම ඇදුම් ටික එක වෙලාවක අයන් කරනවා.

    මට අදාල නෑ ගෙදර ඉන්නකොට මොන අයන් ද..



    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා

    ගෑස් නෑ



    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.\

    එහෙම එකක් නෑ.



    05. හැම වෙලේම ඉන්න තැන හැර අනෙක් තැන්වල බල්බ් නිවා දමනවා.

    එක තැනක කියල ඉන්නේ නෑ..



    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.

    බේකරි කරන උන් ලෙෆ්ට්..



    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.

    අඩෝ උඹලා රෑට කන්නේ රත් කරලද?



    08. Desktop machine එක භාවිතය නතර කරලා Laptop එක විතරක් භාවිතා කරනවා.

    ලැප්ටොප් තියෙනවා පම්කක්.. ඩෙස්ක්ටොප් එකයි ලැප්ටොප් එකයි දෙකක් තියෙන එකෙක් ආයේ පම්කටද ලයිට් බිලක් ගැන වද වෙන්නේ.



    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියෙන වෙලාවල් අවම කරනවා.

    TV දෙකක්?? සේරම දෙක දෙක තියෙනවා හැබැයි ලයිට් බිල ඩබල් වෙනවට කැමති නෑ.. අනේ යකෝ..



    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.

    කොහොමත් අව්වේ වේලන්න වෙනවා වොෂින් මැසිමේ 100% වේලෙන්නේ නෑනේ.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    මට හිතෙන ටිකක් දාන්නම්. මේවගෙන් එන වෙන ගැටළු මොනව වෙයිද දන්නෙ නෑ....

    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.
    අයිස් ක්‍රීම් කාල හමාරයි

    02. දවස ගානෙ අයන් කරනවා වෙනුවට සතියෙම ඇදුම් ටික එක වෙලාවක අයන් කරනවා.
    ගුඩ්

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා
    නතර කරල ඒකත් ගෑස් වලින් කරන්න යැ

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.
    ගුඩ්

    05. හැම වෙලේම ඉන්න තැන හැර අනෙක් තැන්වල බල්බ් නිවා දමනවා.
    ගුඩ්

    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.
    ගුඩ්

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.
    ගුඩ්

    08. Desktop machine එක භාවිතය නතර කරලා Laptop එක විතරක් භාවිතා කරනවා.
    කාරෙක තියන් පයින් යනෝ වගේ

    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියෙන වෙලාවල් අවම කරනවා.
    CRT එක විහික්කල LED එකක් ගනිම් ඉලෙක්ට්‍රොනික්ස් එන්න එන්න ගණන් යනව

    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.
    මේ දවස්වල වැස්සනෙ

    මේවා කරන්න පුළුවන් වෙයි කියලා හිතනවා.

    තව රු. 15000 කට විතර තියෙන ලයට් 4 ක් වැඩ කරන සෝලා සිස්ටම් එකක් දැක්කා. එහෙම එකකට යන එක හොදයිද ?

    උත්සාහ කරල බලමු. ඔයාලගෙ අදහස් වටිනවා.
    ඉදිරියේදි වේ.ක් හරි කාලා ඉන්න සල්ලි ටිකක් ඉතුරු වෙයිනෙ මේකෙන්.

    මොන ජීවිතද බන් මේ

    හොඳ වෙලාවට බැඳල නැත්තේ

    :sorry:
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    okkoma thiranaya wenne danata use karana units gana anuwa,. danata less than 90 nam loku saving ekak ne. 90-160 wage podi saving ekak ei, eth me range eke aya normally middle income tiyena aya nisa loku wenasak neh. over 180 wage nam ithin saving eka wedi

    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.
    parana fridge ok, inverter wedak ne

    02. දවස ගානෙ අයන් කරනවා වෙනුවට සතියෙම ඇදුම් ටික එක වෙලාවක අයන් කරනවා.
    Meka hodai, savings eka minimal, eth hodai

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා
    terumak ne, gas cost ekata wada electric cost eka adui. saving ekak ona nam wood or li kudu wafe lipak ona wenawa

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.
    meka 100% effective

    05. හැම වෙලේම ඉන්න තැන හැර අනෙක් තැන්වල බල්බ් නිවා දමනවා.
    good, eta amatharawa low wattage high efficiency LED walata yanna. Orange, philips 3-3.5W bulb tiyenawa hodata eliya tiyena

    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.
    good

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.
    Heat eka tiyaganna puluwan container ekak ganna

    08. Desktop machine එක භාවිතය නතර කරලා Laptop එක විතරක් භාවිතා කරනවා.
    good, eth weda tika okkoma laptop eken karanna puluwnda kiyaa balnna

    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියෙන වෙලාවල් අවම කරනවා.
    remove CRT, led ganna

    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.
    loku wenasak wenne ne
     
    • Like
    Reactions: pdshan

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    God Hancok දේවයන් චුතූපපාද මහා ඥාණයෙන් අනාගතය බලා සිඞහලුන්ට වෙන විපත දැනගත් කල මෙසේ කර වදාළෝය

    00. ලක්ෂ 6ක් වියදම් කරල overkill overcapacity offgrid solar system එකක් ගහනව

    01. A/C දෙකක් අරන් පැය 24 ම දානව.

    02. උයන්න induction cooker දෙකක් ගන්නව.

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය උපරිම කරනවා

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය උපරිම කරනවා (solar hot water. ehehehe).

    05. හැම වෙලේම හැම තැනම බල්බ් දමනවා.

    06. අවන් භාවිතය උපරිම කරනවා.

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා (induction cooker).

    08. Desktop machine එක භාවිතය උපරිම කරනවා.

    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියනවා.

    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.

    11. තව solar energy ඉතුරු උනොත් මේ දවස් වල energy වැඩී බාං.... කියල video එකක් කරල youtube දාල සිඞහළුන්ට පෙන්නනව
     

    gayanmax00

    Well-known member
  • Dec 17, 2010
    9,580
    5,445
    113
    ගම මහනුවරයි
    okkoma thiranaya wenne danata use karana units gana anuwa,. danata less than 90 nam loku saving ekak ne. 90-160 wage podi saving ekak ei, eth me range eke aya normally middle income tiyena aya nisa loku wenasak neh. over 180 wage nam ithin saving eka wedi

    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.
    parana fridge ok, inverter wedak ne

    02. දවස ගානෙ අයන් කරනවා වෙනුවට සතියෙම ඇදුම් ටික එක වෙලාවක අයන් කරනවා.
    Meka hodai, savings eka minimal, eth hodai

    03. Electric jug kettle එක භාවිතය නතර කරනවා
    terumak ne, gas cost ekata wada electric cost eka adui. saving ekak ona nam wood or li kudu wafe lipak ona wenawa

    04. Bathroom water heater එක භාවිතය අවම කරනවා.
    meka 100% effective

    05. හැම වෙලේම ඉන්න තැන හැර අනෙක් තැන්වල බල්බ් නිවා දමනවා.
    good, eta amatharawa low wattage high efficiency LED walata yanna. Orange, philips 3-3.5W bulb tiyenawa hodata eliya tiyena

    06. අවන් භාවිතය සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කරනවා.
    good

    07. Rice cooker එකේ උදේට දවල්ට කොහොමත් එක සැරේ උයන්නෙ. දවල්ට ආයත් රත් කරන එක නතර කරනවා. රරෑට ලිපේ මොනව හරි හදන් කනවා.
    Heat eka tiyaganna puluwan container ekak ganna

    08. Desktop machine එක භාවිතය නතර කරලා Laptop එක විතරක් භාවිතා කරනවා.
    good, eth weda tika okkoma laptop eken karanna puluwnda kiyaa balnna

    09. TV දෙකෙන් එකක් CRT එකක්. දෙකම නිකරුනේ on එකේ තියෙන වෙලාවල් අවම කරනවා.
    remove CRT, led ganna

    10. Washing machine එකේ හෝදන එක විතරක් කරලා අව්වෙම වේලනවා.
    loku wenasak wenne ne
    පරණ ෆ්‍රිජ් අළුත් ෆ්‍රිජ් වෙනසක් නැ. ඔෆ් කළොත් සීතල නැති වෙලා ආයේ ඒ සීතල ට ගන්න පොවී එක ඕනේ වෙනවා.
    සමහර රට වල ෆීක් ඔෆ් ෆීක් කියලා බිල් එක බෙදෙනවා .ඒත් ලංකාවේ domestic වල එහෙම හැදෙන්නේ නැ.
     
    • Like
    Reactions: pdshan

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    පරණ ෆ්‍රිජ් අළුත් ෆ්‍රිජ් වෙනසක් නැ. ඔෆ් කළොත් සීතල නැති වෙලා ආයේ ඒ සීතල ට ගන්න පොවී එක ඕනේ වෙනවා.
    සමහර රට වල ෆීක් ඔෆ් ෆීක් කියලා බිල් එක බෙදෙනවා .ඒත් ලංකාවේ domestic වල එහෙම හැදෙන්නේ නැ.
    parana fridge wala power eka wedi, aluth inverter wala power eka 50-100w. e nisa energy saving eka wedi. lankawet time based tariff tiyenawa. eka padui habei
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    01. ශීතකරණය රාත්‍රී 10 සිට උදේ 5.00 විතර වෙනකන් ක්‍රියා විරහිත කරනවා.
    ekaga wenna ba machan..
    oka kaloth kema narak wenawa..
    fridge ekak mula idan cool wenna loku electricity ekak yanawa..
    habai dan powercut nisa eka kohomath wenawa..
    hodama de aduwen power consume karana fridge ekak ganna eka..
     
    • Like
    Reactions: pdshan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලොල් කැදත් නැතිවෙනව අරගලකාරයන්ට හොදම වැඩේ..🤭🤭🤭