"විදේශිකයන්ට පමණයි" හෝටල් වල ලයිසන් තහනම් කරනවලු

kasun090354t

Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,419
    113
    කෑගල්ල
    එහේම ඒවා වෙනම තියනවනේ. ඒවා කොහොමත් විදේශිකයන්ට විතරයි කියලා දාලම තියනවනේ. මේ ලගදි අපි project එකක් කරා ඒකත් එහේම තමා. උන් කියපු විදිහටනම් උන්ට කොහොමත් $ වලින්ම තමා ඔක්කොම කරන්න තියේන්නෙත්. උන්ට වෙනම rules තිබ්බනේ. මමනම් දන්නේ නෑ මට කියපුවා තමා උන්. :lol: :lol:. ගිය සතියේ මීගමුවේ හිටියේ. හිගන සුද්දොත් ඉන්නවා තමා පාරවල් වල. එහේම කියලා හැම එකාම එහේම නෑනේ.
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    ඇත්තටම මම කැමති සුද්දෝ විතරක් ගේන හෝටෙල්ස් වෙන් කරනවා නම්. ලංකාවේ මම ඉන්න කාලේ මම අත්දැකපු සිද්දි අනන්තවත් තියෙනවා සුද්දන්ට/සුද්දියන්ට ටිකක් එලියට පේන්න ඇඳුමක් ඇඳලා නිදහසේ ඉන්න බෑ. අඩුකුලේ ලංකාවේ කාලකන්නි කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා. සමහර උන් හොරෙන් video කරනවත් එක්ක .

    බිව්වම ගිහින් සුද්දන්ට ගොන් ආතල් දෙනවා. සුද්දියන්ගේ ඇඟේ ඇතිල්ලෙන්න යනවා. සුද්දාටත් ඉංග්‍රීසි උගන්නන්න යන ඩයල්ත් ඉන්නවා. දන්නේ fuck / sex දෙක විතරයි.

    ලංකාවට උන් එන්නේ නිදහසේ ඉඳල යන්න. ලංකාවේ උන් අර බෙලෙක් ස්ටේජ් සින්දු පීකර් වල සද්දෙට දාගෙන හු තියාගෙන නටනවා. දෙසැම්බර් 31 / නත්තල් වගේ කාල වලට නං අවුලක් නෑ ඕවා. නිතරම වෙනවා නම් අජපල්.

    මන් මේ කියන්නේ අවුරුදු ගානකට කලින් දැන් කොහොමද තත්වේ නොදනී
    kalin thread eke dapu comment eka

    අනේ බන් ඔය බජ්ට් හොටෙල් ටාගට් කරන්නෙ බැක්පැක් සුද්දන්ව. උන් බජට් ආවත් එන්නෙ දියුණු රටවල් වලින්. බහුතරයකගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් අවුලක් නෑ. රට වගේම ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණුයි. ඔය බජ්ට් හොටෙල් වලට ලෝකල් බජ්ට් ගෝතයො ආවට බහුතරයකගෙ උන්ගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණු නෑ. මන්ද මානසික ඩයල් එන්නෙ.

    බොන්න බෑ කියල දාන්න බෑ. එතකොට බැක්පැක් සුද්දො බියර් එකක්වත් ගහන්න බැරි නිසා එන්නෙ නෑ. ලෝකල් බජ්ට් උන් දාගත්තම උන්ට විතරක් බොන්ට නොදුන්නාම උබල වගේ හිගන්නො වීඩියෝ කරල එෆ්බී දානව සුද්දන්ට බොන්න දෙනව අපිට නෑ කියල. බොන්න දුන්නම ඔක්කොටම හිගන සින්හලු පූල් එකට බයිට් එකයි බෝතලෙයි අරන් යනව. එහෙම නැත්නම් බීල බීල ඇවිත් පූල් එකේ කබා දානව. පූල් එක අයිනෙ තියන් බොන්න ගන්නව. ඒව කරන්න බෑ කිව්වාම තැන බජ්ට් නිසා බජ්ය් නූගත්තු වලියට එනව. ඊලගට සින්දු කියන්න ගන්නව. අනිත් ගෙස්ට්ලට කරදරයි කිව්වාම බැරි උන්ට යන්න කියපන් කියල ගේම ඉල්ලනව. ත්‍රීවිල් ලොරි පොරවල් ආවාම උන් සුද්දියො බිකිනි ගහන් ඉන්න එක මැජික් වෙලා විසිල් ගහනව. ටෝක් කරනව බීල බීල උන් ඉස්සරහ නටනව. සේවකයෙක් නටන්න එපා කිව්වත් කන පුරෝල ගහන්නෙ. ඊලගට තියෙන බඩුත් කුඩුකරල බිල ගෙවන්නෙත් නැතුව යනව

    ඊලගට තැන බජ්ට් උනාට හිල්ටන් එකට පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් සර්විස් එකක් බලාපොරොත්තු වෙනව. බැරි වෙලා හරි කැරපොත්තෙක් හිටියත් වීඩියෝ කරනව. කෑගහනව එක විකාරයයි. උදේට බෙඩ් ටී එක වෙලාවට එන්නෙ ඕනෙ. රූම් සර්විස් කතාකරපු ගමන් එන්න ඕනෙ. උන්ට තේරෙන්නෙ නෑ තැන බජ්ට් වෙලා තියෙන්නෙ අවම සේවකයන් ප්‍රමාණයක් වැඩකරන නිසා කියල. අන්තිමට ඔක්කොම කලත් කලු කැත කොට සින්හලයි හිඟන රිවිව් දාන්නෙ. ඒ නිසයි බැක්පැක් සුද්දන් ටාගට් කරන්න බජ්ට් හොටෙල් ලෝකල් ගෝතයො හලන්නෙ. හොටෙල් එකේ අව්ලක් නෙමේ ලන්කාවෙ ඒ ලෙවල් එකේ උන්ගෙ මානසික මට්ටමේ අවුලක්. ලන්කාවෙ බජ්ට් උන්ගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණු උනාම ඕව නිකන්ම විසදෙන ප්‍රශ්න..

    ඔය රිවිවිස් දාන අනාතයින්ට කියන්න තියෙන්නෙ verified stay එකක් නෙමේ නම් ඕව ඔක්කොම request කරපු ගමන් අයින් වෙනව. හැම රෙද්දම ට්‍රැක් කරන google එකෙන් දන්නව උබල ඔය තැනට ගියාද නැද්ද කියල. අපේ උන්ට තව එකෙක්ට කෙලවන්න තියෙනවා ඊට වඩා සැපක් නෑ.

    Ps. muta suudo witharak ganna ekakin puk parak dila elawalada koheda.. mechchara adanne..
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    එහේම ඒවා වෙනම තියනවනේ. ඒවා කොහොමත් විදේශිකයන්ට විතරයි කියලා දාලම තියනවනේ. මේ ලගදි අපි project එකක් කරා ඒකත් එහේම තමා. උන් කියපු විදිහටනම් උන්ට කොහොමත් $ වලින්ම තමා ඔක්කොම කරන්න තියේන්නෙත්. උන්ට වෙනම rules තිබ්බනේ. මමනම් දන්නේ නෑ මට කියපුවා තමා උන්. :lol: :lol:. ගිය සතියේ මීගමුවේ හිටියේ. හිගන සුද්දොත් ඉන්නවා තමා පාරවල් වල. එහේම කියලා හැම එකාම එහේම නෑනේ.

    "විදේශිකයන්ට විතරයි" kiyala daana eka nithi wirodhiy. Eka thamai me kiyanne. Sancharaka adhikariyen kelinma officially kiyala thiyenawa.

    International law anuwath nithi wirodhi. Eka thamai complain ekak giyoth booking.com/airbnb wage ewayin hotel eka ban wenne.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,419
    113
    කෑගල්ල
    "විදේශිකයන්ට විතරයි" kiyala daana eka nithi wirodhiy. Eka thamai me kiyanne. Sancharaka adhikariyen kelinma officially kiyala thiyenawa.

    International law anuwath nithi wirodhi. Eka thamai complain ekak giyoth booking.com/airbnb wage ewayin hotel eka ban wenne.
    ඔවා ගැනනම් වැඩියේ හොයන්න යන්නේ නෑ. එහේම එකක් තියනවා කියලා දැනගත්තේත් ඔය කියපු වැඩකට ගියාට පස්සේ තමා මාත්. මටනන් ඉතින් ඔය නුවර කොලබ, ගාල්ල ,මාතර, මීගමුව, තිය හුගක් එවාට එහේන් මෙහේන් රින්ගලා තියනවා. ඔවගෙයි අරකෙයි විදින්න තියන පරිසරයනම් ලොකු වෙනසක් නෑ. මොකක් හරි කමක් නෑ දේශිය උන්ට වෙන අසාදාරනක් තියනවානම් මෙහේම උන එක හොදා.
     
    • Like
    Reactions: dfgrendezvous

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    kalin thread eke dapu comment eka

    අනේ බන් ඔය බජ්ට් හොටෙල් ටාගට් කරන්නෙ බැක්පැක් සුද්දන්ව. උන් බජට් ආවත් එන්නෙ දියුණු රටවල් වලින්. බහුතරයකගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් අවුලක් නෑ. රට වගේම ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණුයි. ඔය බජ්ට් හොටෙල් වලට ලෝකල් බජ්ට් ගෝතයො ආවට බහුතරයකගෙ උන්ගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණු නෑ. මන්ද මානසික ඩයල් එන්නෙ.

    බොන්න බෑ කියල දාන්න බෑ. එතකොට බැක්පැක් සුද්දො බියර් එකක්වත් ගහන්න බැරි නිසා එන්නෙ නෑ. ලෝකල් බජ්ට් උන් දාගත්තම උන්ට විතරක් බොන්ට නොදුන්නාම උබල වගේ හිගන්නො වීඩියෝ කරල එෆ්බී දානව සුද්දන්ට බොන්න දෙනව අපිට නෑ කියල. බොන්න දුන්නම ඔක්කොටම හිගන සින්හලු පූල් එකට බයිට් එකයි බෝතලෙයි අරන් යනව. එහෙම නැත්නම් බීල බීල ඇවිත් පූල් එකේ කබා දානව. පූල් එක අයිනෙ තියන් බොන්න ගන්නව. ඒව කරන්න බෑ කිව්වාම තැන බජ්ට් නිසා බජ්ය් නූගත්තු වලියට එනව. ඊලගට සින්දු කියන්න ගන්නව. අනිත් ගෙස්ට්ලට කරදරයි කිව්වාම බැරි උන්ට යන්න කියපන් කියල ගේම ඉල්ලනව. ත්‍රීවිල් ලොරි පොරවල් ආවාම උන් සුද්දියො බිකිනි ගහන් ඉන්න එක මැජික් වෙලා විසිල් ගහනව. ටෝක් කරනව බීල බීල උන් ඉස්සරහ නටනව. සේවකයෙක් නටන්න එපා කිව්වත් කන පුරෝල ගහන්නෙ. ඊලගට තියෙන බඩුත් කුඩුකරල බිල ගෙවන්නෙත් නැතුව යනව

    ඊලගට තැන බජ්ට් උනාට හිල්ටන් එකට පොඩ්ඩක් වැඩියෙන් සර්විස් එකක් බලාපොරොත්තු වෙනව. බැරි වෙලා හරි කැරපොත්තෙක් හිටියත් වීඩියෝ කරනව. කෑගහනව එක විකාරයයි. උදේට බෙඩ් ටී එක වෙලාවට එන්නෙ ඕනෙ. රූම් සර්විස් කතාකරපු ගමන් එන්න ඕනෙ. උන්ට තේරෙන්නෙ නෑ තැන බජ්ට් වෙලා තියෙන්නෙ අවම සේවකයන් ප්‍රමාණයක් වැඩකරන නිසා කියල. අන්තිමට ඔක්කොම කලත් කලු කැත කොට සින්හලයි හිඟන රිවිව් දාන්නෙ. ඒ නිසයි බැක්පැක් සුද්දන් ටාගට් කරන්න බජ්ට් හොටෙල් ලෝකල් ගෝතයො හලන්නෙ. හොටෙල් එකේ අව්ලක් නෙමේ ලන්කාවෙ ඒ ලෙවල් එකේ උන්ගෙ මානසික මට්ටමේ අවුලක්. ලන්කාවෙ බජ්ට් උන්ගෙ ඇටිටුයුඩ්ස් දියුණු උනාම ඕව නිකන්ම විසදෙන ප්‍රශ්න..

    ඔය රිවිවිස් දාන අනාතයින්ට කියන්න තියෙන්නෙ verified stay එකක් නෙමේ නම් ඕව ඔක්කොම request කරපු ගමන් අයින් වෙනව. හැම රෙද්දම ට්‍රැක් කරන google එකෙන් දන්නව උබල ඔය තැනට ගියාද නැද්ද කියල. අපේ උන්ට තව එකෙක්ට කෙලවන්න තියෙනවා ඊට වඩා සැපක් නෑ.

    Ps. muta suudo witharak ganna ekakin puk parak dila elawalada koheda.. mechchara adanne..

    Mewa nam baila. Man pahu giya tikema hotels walata giya offers walata. Sinhala un ananthawath ediya. un suddonta wada hodai .

    Mehema ekek dennek athi. eth okkoma locals la me wage kiyana eka nam waradi.
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,704
    8,976
    113
    kandy
    matath ohoma seen ekak wela tiyanawa. google map balala hotel ekakata call kara booking ekak danna. katha kare middle age wage geniyak. eki sorry we are handling foreign bookings only kiyala cut kara. :frown::frown:
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    ඉතින් බුකින් එක දාන්න ගියාම හොටෙල් එක ෆුල් කීව නම් ඉවරනෙ
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    matath ohoma seen ekak wela tiyanawa. google map balala hotel ekakata call kara booking ekak danna. katha kare middle age wage geniyak. eki sorry we are handling foreign bookings only kiyala cut kara. :frown::frown:

    mokakda hotel eke nama?
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,656
    50,023
    113
    සේදවත්ත
    අනාත සිංහලු ආවම හැදි උස්සනවා බඩු කඩනවා , ටොයිලට් ෆිටින්ග්ස් කඩනවා , ඇදපොලු කඩනවා , හොරකම් කරනවා , බීලා කබරය දානව , අශෝබන ලෙස කලහකාරී ලෙස හැසිරෙන්වා . ෆොරිනස්ලා ආවම උන්ට වෙන්ඩ ගයිඩ් වෙන්න යනවා උන් එපා කියද්ද්දි, පොටෝ ගහනව විඩියෝ කරනව සුද්දිලාව , හැමිනෙන්න හදනවා මහ එපාම කරපු විදියට ටෝක් කරන්නේ. අන්තිමට
    ඔක්කම හොදට කාල බීලා ගිහින් වලත්ත රිවිව් එකක දානව මකුලු දැලක් මුනේ පැටනුලා අපිරිසිදුයි කියලා .
     
    Last edited:

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    Mewa nam baila. Man pahu giya tikema hotels walata giya offers walata. Sinhala un ananthawath ediya. un suddonta wada hodai .

    Mehema ekek dennek athi. eth okkoma locals la me wage kiyana eka nam waradi.
    uba giye budget hotel da? budget hotel walata offers balalada ban yanne. :lol::lol: me kiyanne budget hotels gana.
    අනාත සිංහලු ආවම හැදි උස්සනවා බඩු කඩනවා , ටොයිලට් ෆිටින්ග්ස් කඩනවා , ඇදපොලු කඩනවා , හොරකම් කරනවා , බීලා කබරය දානව , අශෝබන ලෙස කලහකාරී ලෙස හැසිරෙන්වා . ෆොරිනස්ලා ආවම උන්ට වෙන්ඩ ගයිඩ් වෙන්න යනවා උන් එපා කියද්ද්දි, පොටෝ ගහනව විඩියෝ කරනව සුද්දිලාව , හැමිනෙන්න හදනවා මහ එපාම කරපු විදියට ටෝක් කරන්නේ. අන්තිමට
    ඔක්කම හොදට කාල බීලා ගිහින් වලත්ත රිවිව් එකක දානව මකුලු දැලක් මුනේ පැටනුලා අපිරිසිදුයි කියලා .
    meka thama atta..
    kattiya kiyanne nam sinhalu hena genuine kiyalane.. atta kiyapan oyath man wagema anatha waiter kenek neda?
     
    • Haha
    Reactions: dfgrendezvous

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,968
    167,785
    113
    එකමත් එක රටක
    booking එකේ එක ගෙයක් මම දැක්ක ඒකෙ breakfast එක ඒ ගානට add කරන්නේ පිටරට උන්ට විතරයි. කිසිම පැහැදිලි හේතුවක් නෑ. මෙහෙ උනුත් ඒ ගානම ගෙවනවා නේ.. මොනව උනත් කොරෝනා කාලේ උන් දිව්වේ ලංකාවේ travel කරපු උන් නිසා. පිස්සු කෙලින උන් ඉන්න්ව. හැබැයි ඒ වගේ සෙට් කලින්ම හොයාගන්න පුලුවන්. ඕනෑතරම් තමන්ගේ පාඩුවේ ගිහින් ඉදල් එන්න යන මෙහෙ උන් ඉන්නවා. සමහර සුදු හම තියන පිටරට උන් මෙහෙ උන්ට වඩා හෙන කුණු ලෝබ උන්. ඔය උක්රේන් වගේ උන් සෙට් උනොත් ඕකුන් ලංකාවේ උන්ට වඩා මල පෙරේත හිගන්නෝ.
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    uba giye budget hotel da? budget hotel walata offers balalada ban yanne. :lol::lol: me kiyanne budget hotels gana.

    meka thama atta..
    kattiya kiyanne nam sinhalu hena genuine kiyalane.. atta kiyapan oyath man wagema anatha waiter kenek neda?

    Sirawata umba me wage budget hotel ekaka kalin wada karapu ekekda? :oo:

    අනාත සිංහලු ආවම හැදි උස්සනවා බඩු කඩනවා , ටොයිලට් ෆිටින්ග්ස් කඩනවා , ඇදපොලු කඩනවා , හොරකම් කරනවා , බීලා කබරය දානව , අශෝබන ලෙස කලහකාරී ලෙස හැසිරෙන්වා . ෆොරිනස්ලා ආවම උන්ට වෙන්ඩ ගයිඩ් වෙන්න යනවා උන් එපා කියද්ද්දි, පොටෝ ගහනව විඩියෝ කරනව සුද්දිලාව , හැමිනෙන්න හදනවා මහ එපාම කරපු විදියට ටෝක් කරන්නේ. අන්තිමට
    ඔක්කම හොදට කාල බීලා ගිහින් වලත්ත රිවිව් එකක දානව මකුලු දැලක් මුනේ පැටනුලා අපිරිසිදුයි කියලා .

    Me lankawe un wenna athi neda ban?

     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මොනව උනත් කොරෝනා කාලේ උන් දිව්වේ ලංකාවේ travel කරපු උන් නිසා.
    kawda ban meka kiwwe? mama checkin una godak hotel wala last checkin thibbe 30days ago. per month room days 600+ thibba than wala per month room days 20+ dunne na. rooms 10+ thibila more than 3days mama witharak hitapu hotels 6ta wada thibba. pereda long weekend eke rooms 28k thibba hotel eka long weekend welath 2 rooms occupied. owa boru katha. backpack suddonwa target karala hadapu hotels local ungen diwwe na. booking.com agoda dana rates unta local un awama patta padui. redi tika hodala clean walata cost wenawa ita wada. hotel room 1 1000ta aran wena mukuthma ganne nathuwa innawa local un. godak than complete wahala dala thibbe. local un awath awe companies wala site visit apu aya.
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    kawda ban meka kiwwe? mama checkin una godak hotel wala last checkin thibbe 30days ago. per month room days 600+ thibba than wala per month room days 20+ dunne na. rooms 10+ thibila more than 3days mama witharak hitapu hotels 6ta wada thibba. pereda long weekend eke rooms 28k thibba hotel eka long weekend welath 2 rooms occupied. owa boru katha. backpack suddonwa target karala hadapu hotels local ungen diwwe na. booking.com agoda dana rates unta local un awama patta padui. redi tika hodala clean walata cost wenawa ita wada. hotel room 1 1000ta aran wena mukuthma ganne nathuwa innawa local un. godak than complete wahala dala thibbe. local un awath awe companies wala site visit apu aya.

    "booking.com agoda dana rates unta local un awama patta padui."

    Ithin ban e gaanatama local unta dunna nan iwara ne. Degollonta ganan dekak kiyana eka ne awula. Local ekekta e gaana gewaganna bari nam enne nathuwa indiy. Echcharai.

    Anika kohomath booking, agoda wala local/foreign kiyala wenasak naha ne? Hamoma ekama rate ekata ne gewanne.

    booking එකේ එක ගෙයක් මම දැක්ක ඒකෙ breakfast එක ඒ ගානට add කරන්නේ පිටරට උන්ට විතරයි. කිසිම පැහැදිලි හේතුවක් නෑ. මෙහෙ උනුත් ඒ ගානම ගෙවනවා නේ.. මොනව උනත් කොරෝනා කාලේ උන් දිව්වේ ලංකාවේ travel කරපු උන් නිසා. පිස්සු කෙලින උන් ඉන්න්ව. හැබැයි ඒ වගේ සෙට් කලින්ම හොයාගන්න පුලුවන්. ඕනෑතරම් තමන්ගේ පාඩුවේ ගිහින් ඉදල් එන්න යන මෙහෙ උන් ඉන්නවා. සමහර සුදු හම තියන පිටරට උන් මෙහෙ උන්ට වඩා හෙන කුණු ලෝබ උන්. ඔය උක්රේන් වගේ උන් සෙට් උනොත් ඕකුන් ලංකාවේ උන්ට වඩා මල පෙරේත හිගන්නෝ.

    Breakfast nathuwa wadi gaanak pennanawada? Mama e scene eka danagena hitiye na.
    ------ Post added on Jan 19, 2022 at 1:45 AM
     
    • Like
    Reactions: shenat

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,968
    167,785
    113
    එකමත් එක රටක
    Breakfast nathuwa wadi gaanak pennanawada? Mama e scene eka danagena hitiye na.
    රූම් එකට එකම ගාන ඉතින්. breakfast එක include කරන්නේ පිටරට උන්ට . මෙහෙ උන්ට ඒ ගානට breakfast නෑ . හෙනම කැරි වැඩ..
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH
    good move. off season witharai samaharu local ewunwa ganne. oke depatthak tiyanawa. sinhalayo giyahama checkout wenna ehema hena akamathi. anik dawasen bagayak innai balanne. anika sadda badda.
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,971
    18,106
    113
    අනාත සිංහලු ආවම හැදි උස්සනවා බඩු කඩනවා , ටොයිලට් ෆිටින්ග්ස් කඩනවා , ඇදපොලු කඩනවා , හොරකම් කරනවා , බීලා කබරය දානව , අශෝබන ලෙස කලහකාරී ලෙස හැසිරෙන්වා . ෆොරිනස්ලා ආවම උන්ට වෙන්ඩ ගයිඩ් වෙන්න යනවා උන් එපා කියද්ද්දි, පොටෝ ගහනව විඩියෝ කරනව සුද්දිලාව , හැමිනෙන්න හදනවා මහ එපාම කරපු විදියට ටෝක් කරන්නේ. අන්තිමට
    ඔක්කම හොදට කාල බීලා ගිහින් වලත්ත රිවිව් එකක දානව මකුලු දැලක් මුනේ පැටනුලා අපිරිසිදුයි කියලා .
    Ammo sudu mahatturu wage hadiyawa honda kawrut me loke na. Eka ne iskole yana un pawa gun aran gihin 20-30 eka para maranne. Tawa nawila hondata hila palal karala allapan