වියපත් මිනිසාගේ අත උඩ නිදාගත් තරුණියගේ ප&#3501

Chathuranga1

Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    bump with rep+


    නරක මිනිසුන් අතරේ ඉන්න හොද මිනිසුන් හදුනාගැනීම තරමක් දුශ්කර වේ.......

    helping-the-poor.jpg

    :yes::yes::yes::yes:

    කොහොමත් බන් අපේ රටේ ගනු අවහල් එක නළලේ තියන් ඉන්නේ :angry::angry:
     
    Last edited:

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මෙතන කෙලින්ම කෙල්ලට බනින්න බැහැ. නින්දෙන් නැගිට්ට ගමන් හිතන්න පුළුවන් හැකියාව අඩුයි. කෙල්ල හිතන්න ඇති වල්මකට ඇහුව කියල

    :yes:
    අනික බං අද කාලෙ කෙල්ලන්ට වෙන අතවර හැටියට, උන්ගෙ ඔලුව අවුල් වෙලා තියෙන්නෙ
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    :yes::yes::yes::yes:

    කොහොමත් බන් අපේ රටේ ගනු අවහල් එක නළලේ තියන් ඉන්නේ :angry::angry:
    සිරාවට මචන් ලංකාවෙ ගෑනු තමා ලෝකෙ චාටර්ම ගෑනු. හිතන් ඉන්නෙ හරි ලස්සනයි කියල. මුන්ව එලවන්න ඕනෙ ලංකාවෙන්. අපේ රටේ කොල්ලන්ට වෙන රටවල සුපිරි කෙල්ලො ඇති තරං ඉන්නව.
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • සිරාවට මචන් ලංකාවෙ ගෑනු තමා ලෝකෙ චාටර්ම ගෑනු. හිතන් ඉන්නෙ හරි ලස්සනයි කියල. මුන්ව එලවන්න ඕනෙ ලංකාවෙන්. අපේ රටේ කොල්ලන්ට වෙන රටවල සුපිරි කෙල්ලො ඇති තරං ඉන්නව.

    ඒ වුණාට උඹල රට ගිහිල්ල එහෙ ඉන්න සුපිරි කෑලි වලට ජැක් ගහන්නෙ නෑනෙ.. උන්ට පිරිමින්ගෙන් කොහොමත් කරදර නෑ..
    උඹල මෙහෙ කෙල්ලන්ට ජැක් ගහල, එහෙ ගිහින් දේවදූතයො වෙන්ඩ හදනව නේ...
    අපේ රටේ කෙල්ලන්ට බස්වලදි වෙන හිරිහැර හැටියට, ඔහොම තරහ යන එක සාධාරණයි..
     
    Last edited:

    -LotusMoon-

    Well-known member
  • Jan 16, 2014
    3,702
    436
    83
    -мσσи-
    ඔවු ඇත්ත...ඒ වගේම ගැනියෙක් දැක්ක තැන ඇවිල්ලා සේවලයෙක් වගේ ඇතිල්ලෙන ලිංගික අසහන කාරයොත් රටේ ඕන තරං බං. සමහර විට ඒ නිසා වෙන්න ඇති දැන් මිනිස්සු ඔහොම වෙලා තියෙන්නේ. එක පාර්ශවයකට විතරක් චෝදනා කරන්න පුළුවන් සිද්දියක් නෙවේ ඕක. :)

    :yes:
     
    cc-and-adri-sleeping-on-bus_4198.jpg

    කොළඹින් පිටත් වූ මාර්ග අංක 138 බසය ගාමිණී හෝල් නැවතුමෙහි නතර කළ විට එහි සිටි තරුණියක්‌ බසයට ගොඩවූවාය.
    (උපුටා ගැනීම දිවයින පුවත්පතෙනි)​

    138 ගාමිණීහෝල් යනවද ?
     

    Saruman

    Active member
  • Jun 16, 2015
    444
    94
    28
    Isengard
    ඉදිරියේ රාළ;18533865 said:
    138 ගාමිණීහෝල් යනවද ?
    138 ගාමිණි හෝල් යන්නෙ නෑ තමයි. නුගේගොඩ පැත්තට යන 138 බස් එක කොහොමත් මරදානට යන්නෙ නෑ. ගාමිණි හෝල්ට් වලින් නුගේගොඩට යන බස් එකක් තියනවද? මම නං දන්නෙ නෑ. මං දන්නෙ 155, 120 විතරයි. මේ news එක බොරුවක්ද එතකොට?????
    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    138 ගාමිණි හෝල් යන්නෙ නෑ තමයි. නුගේගොඩ පැත්තට යන 138 බස් එක කොහොමත් මරදානට යන්නෙ නෑ. ගාමිණි හෝල්ට් වලින් නුගේගොඩට යන බස් එකක් තියනවද? මම නං දන්නෙ නෑ. මං දන්නෙ 155, 120 විතරයි. මේ news එක බොරුවක්ද එතකොට?????
    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

    ඉදිරියේ රාළ;18533865 said:
    138 ගාමිණීහෝල් යනවද ?



    (උපුටා ගැනීම දිවයින පුවත්පතෙනි)
     
    Last edited:

    ENEMY

    Well-known member
  • Jan 7, 2010
    4,974
    1,162
    113
    Kandy
    මීට කලින් 138 දි වෙච්ච සිද්ධියෙදි හැමෝම බැන්නෙ කොල්ලට. ඒත් මෙතන තේරුම් ගන්න ඕන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට අනවශ්‍ය සැලකිල්ලක් දක්වනව කියල. වෙනරටවල කිසිම වැඩි සැලකිල්ලක් නෑ ගෑනුන්ට. ඒගොල්ලො තනියමයි සමාජයට මුහුණ දෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනුන්ට වැඩි තැනක් තියන හින්ද උන් අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්නව. උන් හිතං ඉන්නෙ උන්ගෙ ඒව රත්තරන් වලින් හදල කියල. බස් එකකදි පොඩ්ඩක් වැදුනත් බෙරිහන් දෙනව කෑල්ල වෙන්න. වෙනරටවල ගෑනු කොච්චර ලස්සන උනත් අගේ හැප්පුනා කියල එහෙම කෑගහන්නෙ නෑ.


    meka nam sahathika aththa ban :yes::yes::yes:
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    උන් ඒක ආයුධයක් කරගෙන ඉන්නේ බන් :angry::angry::angry:
    ලංකාව කියන්නෙ හොඳම රටක් මචන්. ලංකාවෙ කොල්ලො සිරාවටම පට්ට. ගෑනු ටික තමා චාටර්. වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙ තියන සරල ස්වභාවික ගතිය ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ ඇත්තෙම නෑ. මේ රටට අපේ කොල්ලන්ට අපේ සංකෘතියට ගැලපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව විතරයි. ලංකාවෙ කෙල්ලො හරියන්නෙ නෑ.
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    meka nam sahathika aththa ban :yes::yes::yes:

    ලංකාව කියන්නෙ හොඳම රටක් මචන්. ලංකාවෙ කොල්ලො සිරාවටම පට්ට. ගෑනු ටික තමා චාටර්. වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙ තියන සරල ස්වභාවික ගතිය ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ ඇත්තෙම නෑ. මේ රටට අපේ කොල්ලන්ට අපේ සංකෘතියට ගැලපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව විතරයි. ලංකාවෙ කෙල්ලො හරියන්නෙ නෑ.
    ඔව් බන් .ලංකාවේත් ඉන්නවා බන් හොද කෙල්ලෝ අතරින් පතර...මගෙත් ඔය අදහස ගොඩක් කල් ඉදල තියනවා ..එත් අපිට කොහෙන්ද පිටරට කෙල්ලෝ. ලංකාවේ එකියක් ම කරගහගෙන දුක් විදින්නයි වෙලා තියෙන්නේ :angry:
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    ඔව් බන් .ලංකාවේත් ඉන්නවා බන් හොද කෙල්ලෝ අතරින් පතර...මගෙත් ඔය අදහස ගොඩක් කල් ඉදල තියනවා ..එත් අපිට කොහෙන්ද පිටරට කෙල්ලෝ. ලංකාවේ එකියක් ම කරගහගෙන දුක් විදින්නයි වෙලා තියෙන්නේ :angry:
    මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන එක හෙන ගේමක් කියලද හිතන්නෙ. වෙන කිසි රටක කොල්ලන්ට නැති ඉල්ලුමක් අපේ උන්ට තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගොන් කෙල්ලො විතරයි මචන් අපිට ගෑස් පෙන්නන්නෙ. වෙන රටවල කෙල්ලො බොක්කෙන්ම ලව් කරනව මචන්. උන් හරිම සරලයි. ලංකාවෙ එකියෙක් බැන්දොත් උඹ විකිනෙයි මේකප් වලටම. පිටරට කෙල්ලන්ට ඔය මුකුත් ඕනෙ නෑ හරිම සරලයි. අපිට ගැලපෙන්නෙ පිටරට ලස්සන කෙල්ලන්වම තමයි. අනිත් කාරණේ ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ කැත ඔය දාන මේකප් වලටවත් යවන්න පුලුවන්ද?
     

    EK KILLER

    Well-known member
  • Apr 2, 2013
    13,010
    1
    1,908
    113
    Underworld
    මේකප් දාගත්ත වේස හුත්තියෝ තමයි දැන් ගොඩක් ඔය වගේ කේස් දන්නේ බං.. වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    මේකප් දාගත්ත වේස හුත්තියෝ තමයි දැන් ගොඩක් ඔය වගේ කේස් දන්නේ බං.. වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!

    මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන එක හෙන ගේමක් කියලද හිතන්නෙ. වෙන කිසි රටක කොල්ලන්ට නැති ඉල්ලුමක් අපේ උන්ට තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගොන් කෙල්ලො විතරයි මචන් අපිට ගෑස් පෙන්නන්නෙ. වෙන රටවල කෙල්ලො බොක්කෙන්ම ලව් කරනව මචන්. උන් හරිම සරලයි. ලංකාවෙ එකියෙක් බැන්දොත් උඹ විකිනෙයි මේකප් වලටම. පිටරට කෙල්ලන්ට ඔය මුකුත් ඕනෙ නෑ හරිම සරලයි. අපිට ගැලපෙන්නෙ පිටරට ලස්සන කෙල්ලන්වම තමයි. අනිත් කාරණේ ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ කැත ඔය දාන මේකප් වලටවත් යවන්න පුලුවන්ද?

    මටත් පොඩ්ඩක් කියපන්කො බන් සෙට් කරගන්න ක්‍රමයක්.! ලංකාවේ වෙස ගනු මට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ බන් .. මම පන වගේ ආදරේ කරපු එකී හම්බයෙක් එක්ක සෙට් උනා මීට සති දෙකකට කලින් බන්.මට සල්ලි නැති එක තමයි මට තිබුණු එකම අඩුපාඩුව. :(:(

    වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    මටත් පොඩ්ඩක් කියපන්කො බන් සෙට් කරගන්න ක්‍රමයක්.! ලංකාවේ වෙස ගනු මට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ බන් .. මම පන වගේ ආදරේ කරපු එකී හම්බයෙක් එක්ක සෙට් උනා මීට සති දෙකකට කලින් බන්.මට සල්ලි නැති එක තමයි මට තිබුණු එකම අඩුපාඩුව. :(:(

    වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!
    පිටරට වල කොහොමත් ප්‍රසිද්ධයි මචන් ලංකාවෙ ගෑනු නිකං කෑල්ල වෙන්න හදන චාටර් ජාතියක් කියල. උන් ඒ රටවල කරන්නෙත් ඒකනෙ. ඒත් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව ඒ රටවල කවුරුත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. කොහොමත් වෙන රටවල ගෑනු පිරිමිත් එක්ක කරට කර වැඩ කරන හින්ද තමා ඒ රටවල් දියුණු වෙලා තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනු කකා බිබී කෑල්ල වෙන්න හදනව. ලංකාවෙ හැම දේම කරන්නෙ පිරිමි. මේක පිටරට වල ප්‍රසිද්ධයි. ඒක හින්ද ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාර රෙස්පෙක්ට් එකක් තියනව වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙන්. පෙනුමෙන් උනත් අපිට ආකර්ෂණය වැඩියි සුද්දන්ට වඩා. ලංකාවෙ කෙල්ලො විතරයි කැත. කොල්ලො පට්ට.
     

    Saruman

    Active member
  • Jun 16, 2015
    444
    94
    28
    Isengard
    පිටරට වල කොහොමත් ප්‍රසිද්ධයි මචන් ලංකාවෙ ගෑනු නිකං කෑල්ල වෙන්න හදන චාටර් ජාතියක් කියල. උන් ඒ රටවල කරන්නෙත් ඒකනෙ. ඒත් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව ඒ රටවල කවුරුත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. කොහොමත් වෙන රටවල ගෑනු පිරිමිත් එක්ක කරට කර වැඩ කරන හින්ද තමා ඒ රටවල් දියුණු වෙලා තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනු කකා බිබී කෑල්ල වෙන්න හදනව. ලංකාවෙ හැම දේම කරන්නෙ පිරිමි. මේක පිටරට වල ප්‍රසිද්ධයි. ඒක හින්ද ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාර රෙස්පෙක්ට් එකක් තියනව වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙන්. පෙනුමෙන් උනත් අපිට ආකර්ෂණය වැඩියි සුද්දන්ට වඩා. ලංකාවෙ කෙල්ලො විතරයි කැත. කොල්ලො පට්ට.
    කබ්බො ෆෝම් කරන්නෙ නැතුව හිටපං. මට පේන්නෙ මේ news එකම බොරුවක්. ලියපු එකා දන්නෙ නෑ 138 ගාමිණී හෝල් යන්නෙ නෑ.
     
    Last edited: