bump with rep+
නරක මිනිසුන් අතරේ ඉන්න හොද මිනිසුන් හදුනාගැනීම තරමක් දුශ්කර වේ.......
![]()




කොහොමත් බන් අපේ රටේ ගනු අවහල් එක නළලේ තියන් ඉන්නේ 

Last edited:
bump with rep+
නරක මිනිසුන් අතරේ ඉන්න හොද මිනිසුන් හදුනාගැනීම තරමක් දුශ්කර වේ.......
![]()





මෙතන කෙලින්ම කෙල්ලට බනින්න බැහැ. නින්දෙන් නැගිට්ට ගමන් හිතන්න පුළුවන් හැකියාව අඩුයි. කෙල්ල හිතන්න ඇති වල්මකට ඇහුව කියල

සිරාවට මචන් ලංකාවෙ ගෑනු තමා ලෝකෙ චාටර්ම ගෑනු. හිතන් ඉන්නෙ හරි ලස්සනයි කියල. මුන්ව එලවන්න ඕනෙ ලංකාවෙන්. අපේ රටේ කොල්ලන්ට වෙන රටවල සුපිරි කෙල්ලො ඇති තරං ඉන්නව.
කොහොමත් බන් අපේ රටේ ගනු අවහල් එක නළලේ තියන් ඉන්නේ
සිරාවට මචන් ලංකාවෙ ගෑනු තමා ලෝකෙ චාටර්ම ගෑනු. හිතන් ඉන්නෙ හරි ලස්සනයි කියල. මුන්ව එලවන්න ඕනෙ ලංකාවෙන්. අපේ රටේ කොල්ලන්ට වෙන රටවල සුපිරි කෙල්ලො ඇති තරං ඉන්නව.
ඔවු ඇත්ත...ඒ වගේම ගැනියෙක් දැක්ක තැන ඇවිල්ලා සේවලයෙක් වගේ ඇතිල්ලෙන ලිංගික අසහන කාරයොත් රටේ ඕන තරං බං. සමහර විට ඒ නිසා වෙන්න ඇති දැන් මිනිස්සු ඔහොම වෙලා තියෙන්නේ. එක පාර්ශවයකට විතරක් චෝදනා කරන්න පුළුවන් සිද්දියක් නෙවේ ඕක.![]()

![]()
කොළඹින් පිටත් වූ මාර්ග අංක 138 බසය ගාමිණී හෝල් නැවතුමෙහි නතර කළ විට එහි සිටි තරුණියක් බසයට ගොඩවූවාය.
(උපුටා ගැනීම දිවයින පුවත්පතෙනි)
138 ගාමිණි හෝල් යන්නෙ නෑ තමයි. නුගේගොඩ පැත්තට යන 138 බස් එක කොහොමත් මරදානට යන්නෙ නෑ. ගාමිණි හෝල්ට් වලින් නුගේගොඩට යන බස් එකක් තියනවද? මම නං දන්නෙ නෑ. මං දන්නෙ 155, 120 විතරයි. මේ news එක බොරුවක්ද එතකොට?????ඉදිරියේ රාළ;18533865 said:138 ගාමිණීහෝල් යනවද ?









138 ගාමිණි හෝල් යන්නෙ නෑ තමයි. නුගේගොඩ පැත්තට යන 138 බස් එක කොහොමත් මරදානට යන්නෙ නෑ. ගාමිණි හෝල්ට් වලින් නුගේගොඩට යන බස් එකක් තියනවද? මම නං දන්නෙ නෑ. මං දන්නෙ 155, 120 විතරයි. මේ news එක බොරුවක්ද එතකොට?????
![]()
ඉදිරියේ රාළ;18533865 said:138 ගාමිණීහෝල් යනවද ?
මීට කලින් 138 දි වෙච්ච සිද්ධියෙදි හැමෝම බැන්නෙ කොල්ලට. ඒත් මෙතන තේරුම් ගන්න ඕන ලංකාවෙ ගෑනුන්ට අනවශ්ය සැලකිල්ලක් දක්වනව කියල. වෙනරටවල කිසිම වැඩි සැලකිල්ලක් නෑ ගෑනුන්ට. ඒගොල්ලො තනියමයි සමාජයට මුහුණ දෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනුන්ට වැඩි තැනක් තියන හින්ද උන් අයුතු ප්රයෝජන ගන්නව. උන් හිතං ඉන්නෙ උන්ගෙ ඒව රත්තරන් වලින් හදල කියල. බස් එකකදි පොඩ්ඩක් වැදුනත් බෙරිහන් දෙනව කෑල්ල වෙන්න. වෙනරටවල ගෑනු කොච්චර ලස්සන උනත් අගේ හැප්පුනා කියල එහෙම කෑගහන්නෙ නෑ.



ලංකාව කියන්නෙ හොඳම රටක් මචන්. ලංකාවෙ කොල්ලො සිරාවටම පට්ට. ගෑනු ටික තමා චාටර්. වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙ තියන සරල ස්වභාවික ගතිය ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ ඇත්තෙම නෑ. මේ රටට අපේ කොල්ලන්ට අපේ සංකෘතියට ගැලපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව විතරයි. ලංකාවෙ කෙල්ලො හරියන්නෙ නෑ.උන් ඒක ආයුධයක් කරගෙන ඉන්නේ බන්![]()
meka nam sahathika aththa ban![]()
ඔව් බන් .ලංකාවේත් ඉන්නවා බන් හොද කෙල්ලෝ අතරින් පතර...මගෙත් ඔය අදහස ගොඩක් කල් ඉදල තියනවා ..එත් අපිට කොහෙන්ද පිටරට කෙල්ලෝ. ලංකාවේ එකියක් ම කරගහගෙන දුක් විදින්නයි වෙලා තියෙන්නේලංකාව කියන්නෙ හොඳම රටක් මචන්. ලංකාවෙ කොල්ලො සිරාවටම පට්ට. ගෑනු ටික තමා චාටර්. වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙ තියන සරල ස්වභාවික ගතිය ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ ඇත්තෙම නෑ. මේ රටට අපේ කොල්ලන්ට අපේ සංකෘතියට ගැලපෙන්නෙ පිටරට කෙල්ලන්ව විතරයි. ලංකාවෙ කෙල්ලො හරියන්නෙ නෑ.
මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන එක හෙන ගේමක් කියලද හිතන්නෙ. වෙන කිසි රටක කොල්ලන්ට නැති ඉල්ලුමක් අපේ උන්ට තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගොන් කෙල්ලො විතරයි මචන් අපිට ගෑස් පෙන්නන්නෙ. වෙන රටවල කෙල්ලො බොක්කෙන්ම ලව් කරනව මචන්. උන් හරිම සරලයි. ලංකාවෙ එකියෙක් බැන්දොත් උඹ විකිනෙයි මේකප් වලටම. පිටරට කෙල්ලන්ට ඔය මුකුත් ඕනෙ නෑ හරිම සරලයි. අපිට ගැලපෙන්නෙ පිටරට ලස්සන කෙල්ලන්වම තමයි. අනිත් කාරණේ ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ කැත ඔය දාන මේකප් වලටවත් යවන්න පුලුවන්ද?ඔව් බන් .ලංකාවේත් ඉන්නවා බන් හොද කෙල්ලෝ අතරින් පතර...මගෙත් ඔය අදහස ගොඩක් කල් ඉදල තියනවා ..එත් අපිට කොහෙන්ද පිටරට කෙල්ලෝ. ලංකාවේ එකියක් ම කරගහගෙන දුක් විදින්නයි වෙලා තියෙන්නේ![]()
මේකප් දාගත්ත වේස හුත්තියෝ තමයි දැන් ගොඩක් ඔය වගේ කේස් දන්නේ බං.. වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!
මචන් ලංකාවෙ කොල්ලන්ට පිටරට කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් වෙන එක හෙන ගේමක් කියලද හිතන්නෙ. වෙන කිසි රටක කොල්ලන්ට නැති ඉල්ලුමක් අපේ උන්ට තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගොන් කෙල්ලො විතරයි මචන් අපිට ගෑස් පෙන්නන්නෙ. වෙන රටවල කෙල්ලො බොක්කෙන්ම ලව් කරනව මචන්. උන් හරිම සරලයි. ලංකාවෙ එකියෙක් බැන්දොත් උඹ විකිනෙයි මේකප් වලටම. පිටරට කෙල්ලන්ට ඔය මුකුත් ඕනෙ නෑ හරිම සරලයි. අපිට ගැලපෙන්නෙ පිටරට ලස්සන කෙල්ලන්වම තමයි. අනිත් කාරණේ ලංකාවෙ ගෑනුන්ගෙ කැත ඔය දාන මේකප් වලටවත් යවන්න පුලුවන්ද?


පිටරට වල කොහොමත් ප්රසිද්ධයි මචන් ලංකාවෙ ගෑනු නිකං කෑල්ල වෙන්න හදන චාටර් ජාතියක් කියල. උන් ඒ රටවල කරන්නෙත් ඒකනෙ. ඒත් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව ඒ රටවල කවුරුත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. කොහොමත් වෙන රටවල ගෑනු පිරිමිත් එක්ක කරට කර වැඩ කරන හින්ද තමා ඒ රටවල් දියුණු වෙලා තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනු කකා බිබී කෑල්ල වෙන්න හදනව. ලංකාවෙ හැම දේම කරන්නෙ පිරිමි. මේක පිටරට වල ප්රසිද්ධයි. ඒක හින්ද ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාර රෙස්පෙක්ට් එකක් තියනව වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙන්. පෙනුමෙන් උනත් අපිට ආකර්ෂණය වැඩියි සුද්දන්ට වඩා. ලංකාවෙ කෙල්ලො විතරයි කැත. කොල්ලො පට්ට.මටත් පොඩ්ඩක් කියපන්කො බන් සෙට් කරගන්න ක්රමයක්.! ලංකාවේ වෙස ගනු මට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ බන් .. මම පන වගේ ආදරේ කරපු එකී හම්බයෙක් එක්ක සෙට් උනා මීට සති දෙකකට කලින් බන්.මට සල්ලි නැති එක තමයි මට තිබුණු එකම අඩුපාඩුව.
වේස ගෑනු ක්රාස් තුහ්!!
කබ්බො ෆෝම් කරන්නෙ නැතුව හිටපං. මට පේන්නෙ මේ news එකම බොරුවක්. ලියපු එකා දන්නෙ නෑ 138 ගාමිණී හෝල් යන්නෙ නෑ.පිටරට වල කොහොමත් ප්රසිද්ධයි මචන් ලංකාවෙ ගෑනු නිකං කෑල්ල වෙන්න හදන චාටර් ජාතියක් කියල. උන් ඒ රටවල කරන්නෙත් ඒකනෙ. ඒත් ලංකාවෙ ගෑනුන්ව ඒ රටවල කවුරුත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. කොහොමත් වෙන රටවල ගෑනු පිරිමිත් එක්ක කරට කර වැඩ කරන හින්ද තමා ඒ රටවල් දියුණු වෙලා තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ගෑනු කකා බිබී කෑල්ල වෙන්න හදනව. ලංකාවෙ හැම දේම කරන්නෙ පිරිමි. මේක පිටරට වල ප්රසිද්ධයි. ඒක හින්ද ලංකාවෙ කොල්ලන්ට මාර රෙස්පෙක්ට් එකක් තියනව වෙන රටවල කෙල්ලන්ගෙන්. පෙනුමෙන් උනත් අපිට ආකර්ෂණය වැඩියි සුද්දන්ට වඩා. ලංකාවෙ කෙල්ලො විතරයි කැත. කොල්ලො පට්ට.