Man commerce karala na machan.. Shark Tank Epi goaaaaak balapu nisa share seen eka tiak dannawa...
50% walata wadiya share sell karanna epa thani pudgalayekta! ehema kaloth e kiyanne uba kata hari 51% dunnoth uta ubawa fire karanna unath puluwan.. So kali kadala share wena wena ayata deela loku kotasak uba thiyaganin...
investorsla invest karanna kalin uba machan legal paper work karapan company eke eyalata aithi % eka...
kohomath investorslata 10% 15% wage deepan.. then thawa invesments ona weddi thawa incestorsla hoyagain unta arunta dunnatath wada adu % ekak deela unta wada wadi or euqal investment ekakata,..
Funding rounds walata palayan mathaka athuwa..
50% walata wadiya share sell karanna epa thani pudgalayekta! ehema kaloth e kiyanne uba kata hari 51% dunnoth uta ubawa fire karanna unath puluwan.. So kali kadala share wena wena ayata deela loku kotasak uba thiyaganin...
investorsla invest karanna kalin uba machan legal paper work karapan company eke eyalata aithi % eka...
kohomath investorslata 10% 15% wage deepan.. then thawa invesments ona weddi thawa incestorsla hoyagain unta arunta dunnatath wada adu % ekak deela unta wada wadi or euqal investment ekakata,..
Funding rounds walata palayan mathaka athuwa..
Last edited:




