මරුසිරා;21159871 said:බම්ප් ..
සිංහලු පොන්නයෝ වෙලා බන් .නායකයෝ වගේම කොන්ද පන නැ![]()
බුම්ප්
..වැඩක් නැහැ බන් කතා කරල..එකෙක්ටවත් කිසිම උනන්දුවක් නැහැ..කොච්ච්ර් යැව්වත් සයින් කරන්නත් නහ .





මරුසිරා;21159871 said:බම්ප් ..
සිංහලු පොන්නයෝ වෙලා බන් .නායකයෝ වගේම කොන්ද පන නැ![]()
බුම්ප්
..වැඩක් නැහැ බන් කතා කරල..එකෙක්ටවත් කිසිම උනන්දුවක් නැහැ..කොච්ච්ර් යැව්වත් සයින් කරන්නත් නහ .





දැනට අපේ ටාගට් එක අත්සන් ලක්ශයක්.
පුලුවන් තරම් ගමු.
ලක්ශ 10ක් උනත් ගේමක් නෙමෙයි




do u relly think this will save vilpattu.?
if you really want to save, call authorities and ask to stop it. who cares online petitions?
if you relly want to get temporary satisfaction. go sgn it.![]()





Oka neth gossip ekata yawapan bn. un oka publish karawi aniwa. sri pada siddya welaweth un support karane. mama bukiyen ain wela inne. e nisa mata yawanna widiyak na.![]()




Oka neth gossip ekata yawapan bn. un oka publish karawi aniwa. sri pada siddya welaweth un support karane. mama bukiyen ain wela inne. e nisa mata yawanna widiyak na.![]()