විවාහ_වෙනකොට_මුලින්ම_හොයල_බලන්න_ඕන_මොනවද??

විවාහ වෙනකොට මුල


  • Total voters
    204

Anjala_88

Member
Oct 25, 2009
5,803
446
0
ƃuoႨәq ! әɹәႡʍәɯos
මේකයි කතාව මට අපේ අම්මා කියාල තියනවා ඔයා කෙල්ලෙක්ගෙන් මොනවා හරි දේවල් 10 ක් බලාපොරොත්තු වෙනවා නම් කවදවක්ම ඔයාට ඒ දේවල් 10 තියන කෙල්ලෙක් ලැබෙන්නේ නෑ කියලා. කැමති දේවල් වැඩිය තියන කෙල්ලව බදින්න කියලා. හා හා :baffled::baffled::oo::oo::P
එහෙම නැහැ මේ දේවල් ඔක්කෝම තියන අයත් ඉන්නවා :rolleyes:
ඒත් සර්ව සම්පූර්ණ කිසිම කෙනෙක් නැහැ ආදරය කියන්නේ අසම්පුර්ණ කෙනෙක් වුනත් සම්පූර්ණ ඇසකින් දැකීම තමයි
"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly"
 

miniya

Well-known member
  • May 22, 2011
    2,019
    255
    83
    37
    මාතර නගරය
    එහෙම නැහැ මේ දේවල් ඔක්කෝම තියන අයත් ඉන්නවා :rolleyes:
    ඒත් සර්ව සම්පූර්ණ කිසිම කෙනෙක් නැහැ ආදරය කියන්නේ අසම්පුර්ණ කෙනෙක් වුනත් සම්පූර්ණ ඇසකින් දැකීම තමයි
    "We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly"

    සිරාවට . හික් හික් චිතරපටි වල වෙන්න ඇති හික් හික් :rofl::rofl::P:P
     

    Mozilla

    Well-known member
  • apoi kohomada ehema edit karanne???:(:(:(

    2e52ryw.jpg
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    අදහස් වල ගැලපීම
    දෙමාපියන්ගේ කැමත්ත
    ආදරය(විශ්වාසය)
    චරිතය
    පවුල් පසුබිම
    ගතිගුණ
    රැකියාව
    කේන්දරය (තරමක් දුරට )
    මේ ඔක්කෝම අදාලය :yes:

    :yes: :yes:
     

    DeNziL#

    Member
    Jun 19, 2011
    1,185
    32
    0
    15
    cemetery
    ලස්සනයිද කියල..

    එක නෙමේ සුදු ඇයි ඕයා මේකෙන් දෙකක්ම දාල:rofl:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    අදහස් වල ගැලපීම
    දෙමාපියන්ගේ කැමත්ත
    ආදරය(විශ්වාසය)
    චරිතය
    පවුල් පසුබිම
    ගතිගුණ
    රැකියාව
    කේන්දරය (තරමක් දුරට )
    මේ ඔක්කෝම අදාලය :yes:

    කේන්දරය නැතුව අනික් සේරටම එකගයි
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    කෙල්ලක් බලන්න මේක
    ව්වාහ වෙන කොට මුලින්ම හොයලා බලන්නේ ඕනේ. අධ්‍යාපන මට්ටම. ඊළගට job එක්ක තියෙනවාද බලන්න, ඊට පස්සේ personality එක බලන්න ,ඊට පස්සේ තමන්ගේ මතයන්ට ගරු කරනවද බලන්න, ඊට පස්සේ වර්ගයා බෝකරන්න පුලුවන්ද කියලා බලන්න.


    කොල්ලෙක් බලන්න මේක
    කෙල්ල ලස්සනද, බුද්ධි මට්ටම, තමන්ගේ මතයන්ට ගරු කරනවද බලන්න,ඊට පස්සේ personality එක බලන්න ,වර්ගයා බෝකරන්න පුලුවන්ද කියලා බලන්න. එච්චරයි . chop chop .!!
    7.gif

    වර්ගයා බෝකරන්න පුලුවන්ද කියල කොහොමද බලන්නේ ? :rofl: :lol::lol:
     

    sayo

    Well-known member
  • Oct 28, 2010
    16,417
    1,474
    113
    lankawe........
    ane oyalata onenam bump karann..naththam nokara inna..ona ekak karaganna..kamakna....:baffled::baffled::baffled:

    mama athhada balanna poll ekak damme...:baffled::baffled::baffled: