විශ්වවිද්‍යාලයේ ලිංගික අල්ලස්

elajani

Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,590
    6,353
    113
    පේර maths paper එකක් පාස් වෙන්න කොල්ලෙක් එක්ක බුදිය ගන්න ඉල්ලපු lec/prof kenke හිටිය කියල
    ඒකෙ හිටිය eng කෙනෙක් කීව මට sure නැත්තේ මු ඉරිසියාවට කීවද කියල ENG එකා නාත්තන්ඩිය පැත්තේ
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    1639993766166.jpeg
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    ආණ්ඩුවට කඩේ ගියොත් කුලපති කම දෙනව කියල සිනි අන්දරේ කිව.
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    නාකි උනාට පොර හැන්ඩියානේ බන් කෙල්ලෝ නැමෙනවා නිකම්ම්ම ..
    uba dannawada konde sudu konde wawala inna archi eke nakiyawa

    අඩෝ ප්‍රොෆෙසර් කරුණානන්ද එහෙම ඩයල් එකක්ද. මම පොරගෙන් ඉගනගෙන තියෙනවා Artificial Intelligence related subjects කීයපක්ම. පට්ටම හොදට උගන්නන එකෙක් හැබැයි.

    ලගදී ප්‍රොෆාගේ පුතා නැති උනා
    ade ashoka sir ehema ne pora hena hodai mara molaya hodata ugannannawa
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 3:54 PM
     

    dolag2010

    Well-known member
  • Feb 8, 2012
    502
    264
    63
    London

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    I have a friend who is a lecturer at the arts thing (near nelum pokuna) according to him there are enough girls who will lend as in exchange of good grades. It is a norm there. Even this bugger had a confused affair with such a chick but didn't get a chance to fuck her. Girls know how to flirt and make sure they get what they want.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    I have a friend who is a lecturer at the arts thing (near nelum pokuna) according to him there are enough girls who will lend as in exchange of good grades. It is a norm there. Even this bugger had a confused affair with such a chick but didn't get a chance to fuck her. Girls know how to flirt and make sure they get what they want.
    Art විතරයි ඕවා කොහොමත් වෙන්නෙ