ubath moratuwe nedaඅතට අරන් බලන්හිටියේ දානකන්. ඇයි මේ බනින්නේ? Corry
Ps: @Master malli ඇයි මේ haha දාන්නෙ? දුන්නොත් ගහන්නෙ නැද්ද?![]()
ubath moratuwe nedaඅතට අරන් බලන්හිටියේ දානකන්. ඇයි මේ බනින්නේ? Corry
Ps: @Master malli ඇයි මේ haha දාන්නෙ? දුන්නොත් ගහන්නෙ නැද්ද?![]()
karapu hoda nisa thamayi awurudu ganak batch missed une ehenamMadam lakunu denne mama perform karana widiyata..hodata kare nthnm lakunu adui

uba dannawada konde sudu konde wawala inna archi eke nakiyawaනාකි උනාට පොර හැන්ඩියානේ බන් කෙල්ලෝ නැමෙනවා නිකම්ම්ම ..
ade ashoka sir ehema ne pora hena hodai mara molaya hodata ugannannawaඅඩෝ ප්රොෆෙසර් කරුණානන්ද එහෙම ඩයල් එකක්ද. මම පොරගෙන් ඉගනගෙන තියෙනවා Artificial Intelligence related subjects කීයපක්ම. පට්ටම හොදට උගන්නන එකෙක් හැබැයි.
ලගදී ප්රොෆාගේ පුතා නැති උනා
University sex fetish ekak muta tiyenneඋඹ හොයන porn category එක කියපන් බලන්න, උදවුවක් කරන්න පුළුවන් වෙයි keywords suggest කරලා
View attachment 154669
Madam mata amatara panthi karakarapu hoda nisa thamayi awurudu ganak batch missed une ehenam![]()
![]()

Art විතරයි ඕවා කොහොමත් වෙන්නෙI have a friend who is a lecturer at the arts thing (near nelum pokuna) according to him there are enough girls who will lend as in exchange of good grades. It is a norm there. Even this bugger had a confused affair with such a chick but didn't get a chance to fuck her. Girls know how to flirt and make sure they get what they want.
I come from mora, many chicks who do Engineering aren't fuckable cos they look like guys. So I guess best chances are with other faculties and departments. Besides sex isn't magic anymore and virginity isn't a thing of concern anymore.Art විතරයි ඕවා කොහොමත් වෙන්නෙ