increase the allowances!
allowances ona welaawaka nati karanna puluwan..

chanda gundu widiyata ehema deela passe wena wena dewal kiyala kapuwot eeta passe ubada ewa eyalata gewanne???

ubala wage modayo nemei ne bn university lectures la kiyanne.. gona harenakota kiyanna puluwan ne mokatada enne kiyala..ee nisa kamati wenne na ewata.mahindaya & uge kapati ralata puluwan ubala wage gon wasso tika andala chande aran balaya aran untama kelawala danna..ane ubala wage gonnu..

That is what presently happen. Please check the salary tables. There is no point of adding more and more allowances. They do not have any long term benefit. Just think about the Distress loan (known as the 10 month loan). It is calculated based on the basic salary. Not only that UPF and ETF are also based on the basic.




private igena ganna eka gana sathutuweyan naththan umbatath wenne campus arin kan uda balan inna....!
uba mechchara ka gahanna hetuwa oka tmai..

ubata uni yanna bariuna nisa thamai uba ka gahanne irisiyawata..paww uba..nariya midi thiththai kiwwalu ne


(meka chathura1990 ta adala natha..

)
uni kattiyata basic salary eka wadikala anith department wala inna ununth eka illanawa ethakota nikan inna da... ratema inna pinguththarayo tika strike karai (hamoma neme) anika anduwata oya okkotama denna salli thiyenawada? puka wendisi karanna wei!
moda hora amatiyonta/hora rajapassa pawlata/dushita niladarinta loku salaries denna /waraprasada denna /awrudu 5kata sarayak wahana permit/ewata thel/gewal/tphn/therumak natuwa arakshakayo... thawa 1000k dewal denne kohomada?? ai unta ewa denne?? unta tiyena sudusukama mkakda?? ewath aragena thawa komis gahala/horakam karala/janata mudal gasa kana ewun thamai ubalata hoda.. ubath ein ekekuge putekda koheda...
oya nastikara wiyadam nawattuwot oya illeem denna puluwan.. anika ara wage parayonta ochchara waraprasada denawanan ai anit ayata illanna bari????
ඒ ගැටළුව ඇතිවෙන එක වලක්වන්න තමයි වෙනම සේවයක්/කොට්ඨාශයක් විදිහට විශ්වවිද්යාල ආචාර්යවරු ඇතුළත් කරන්න කියල ඉල්ලීමකුත් තියෙන්නෙ. මේ ඉල්ලීම් එක්කම ඒක කරන්න පුළුවන් කොහොමද කියලත් පෙන්නල තියනව.

Ethakota prashne hariyanawada..? anith unuth ehema karanna kiyala illuwaoth? nikan palayan ban yanna...! anduwata puluwan tharan denawa bari gana baa kiyanawa...! ugannan kamthi nan hitapuwawe bari nan giyawe...!
ekane oya lokuwata pita rata apita godak gewanawa kiya kiya lankawe inne!
anduwata puluwan tharan denawa rajapassa pawlatai unge wate inna amatiyo/niladarin tikatai.. natuwa ugath minissunta nemei.. unta sapa dena gaman ubala wage modayo satutu karanna gon wadath karanawa
I think you should be focusing on where the money comes for Airports, Ports, Car racing, Helicopters for ministers, BMWs and Mercedes for ministers and all their family members, Substandard power plants that keep on failing, Musical shows for Indian stars, Preparations for Commonwealth games, All the officials who went for the olympics etc.
These wastages cost the country far far more than any salary increase.
These people are doing a great service to the country. Why are you so against paying them a fair amount?
ubala ewa kata aran ahan innawa,,as deka loku karan ITN news ahan innawa..rajya madya balana ekama atine ubala kochchara modayoda kiyala kiyanna

lankawe dan free education ekak thiyenawada kiyapan balanna?
buddhiyata mul thana dena eka ratak kiyapan balanna?
lankawe free education eka thawa diyunu karanna thamai ona.. eka diyunu karanna thamai eka illeemak widiyata 6%k GDP eken wen karanna kiyanne.. uba lokuwata anit ratawal gana kata karana eka,6% kiyanne diyunu ratawal wala standard ekak bawa dannawada..uba ekata mnawada kiyanne?
hama diyunu ratakma buddiyata/dakshathaweta mul thana denawa.. uba kiyana widiyata salli walata witarak nemei..diyunu ratawal wala balapan amathi mandala wala unat inne ugath aya..mehe wage harak horu,mala kadapu ewun,sthree dushakayo newei.. lankawe maha ekage idanma inne kamba horu tikak witarai..un dannawa ubala wage gonnu rawattagena wade heen nuulen karan yanna..

unta kochchara waraprasada tiyenawada kiyala hoyala balapan.ewa denna tharam unge sudusukam monawada kiyala hoyala balapan..ekama sudusukama ubala wage modayo tikak rawattala salli balen chande gattu eka witarai.. nasthikara wiyadam nawattuwama,wancha dooshana adu karama oya illeem dena eka bari deyak nemei..
ubata tiyenne irisiyawa ,taraha misak wena deyak nemei..