Yesමු ගැන මන් හොයලා බැලුවා....බලනකොට මු සමලිංගිකයෙක්![]()
sirawatama tilan karaya oka kiyalada?
------ Post added on
He is a homosexual my brother...හා පෝ කවුද බං මේ ඕප දූප ගෑනු බාගෙ

මේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්හා පෝ කවුද බං මේ ඕප දූප ගෑනු බාගෙ
තව දුරටත් විස්තර කරනු මැන සහෝමේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්

Pissu yakku ookun. Owagema tawa ekek udata aawa. Mu tilen pannala. Anik eka dilan walpola. Maha hayyen Kagahanawa.මේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්
He is a homosexual bro...pvt dewal expose karala mehema video dagena welalena unwa mokata folow karanawada minissu...
oya video eka karana ponnayata thamai kisima level ekak naththe...chiiththayakne...![]()
ඌ පොලු උරන එකෙක් තමයි බන්මු ගැන මන් හොයලා බැලුවා....බලනකොට මු සමලිංගිකයෙක්![]()
සිද්ධිය ඇත්තනම් ජානකී ඇයි අරැට පලල කරේ කියල තමයි මිනිස්සු හිතනව ඇත්තේඇත්ත උනත් බොරු උනත් පව් අර ජානකී නැන්දා. දැන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම මිනිස්සුන්ගෙන් ඕක අහගන්න එපැයි
එක තමා...අනේ මන්දඌ පොලු උරන එකෙක් තමයි බන්
සිද්ධිය ඇත්තනම් ජානකී ඇයි අරැට පලල කරේ කියල තමයි මිනිස්සු හිතනව ඇත්තේ
------ Post added on Aug 14, 2025 at 4:52 PM
ඊයා යකෝ...ඒ ගැනී ව වෙස කමේ යැව්වෙත් අර පද්මසිරියනේ...පව්කොඩිකාරගේ අම්මගේ පොටෝ එකක් දාපන්කෝගහන්න... විජයත් ගැහුවා කියන්නේ ලස්සන බඩ්ඩක් වෙන්න අතිනේ
![]()
බොන කොට කතා කරන්ඩ මාතෘකා කොම්ලොඔව්ව දැනගත්තයි කියල උබලට මොනාද බං හම්බෙන්නෙ?