විශ්ව කොඩිකාර ගේ ඇත්ත තාත්තා විජය කුමාරතුංග

Narendrasinghe Maha Radun

Well-known member
  • Aug 1, 2025
    631
    334
    63
    Kawuda ban Vishwa Kodikara ?
    Are you indian bro?
    1755159933103.png
     

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,129
    5,439
    113
    හා පෝ කවුද බං මේ ඕප දූප ගෑනු බාගෙ
    මේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්
     

    Narendrasinghe Maha Radun

    Well-known member
  • Aug 1, 2025
    631
    334
    63
    මේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්
    තව දුරටත් විස්තර කරනු මැන සහෝ :D
     

    Absolute Zero

    Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,440
    1
    17,220
    113
    −273.15°C
    මේ පොර කරන්නේ negative marketing එකක්. සමහර gay උන්ට බැන බැන lgbtq promote කරන එක. මේ වගේ මොකක්හරි හයියෙන් හයියෙන් කියවගෙන යනකොට මිනිස්සුන්ට එයාව පොරක්. මිනිස්සු අහු වෙනවා ඉතින්
    Pissu yakku ookun. Owagema tawa ekek udata aawa. Mu tilen pannala. Anik eka dilan walpola. Maha hayyen Kagahanawa. 😂
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    ඇත්ත උනත් බොරු උනත් පව් අර ජානකී නැන්දා. දැන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම මිනිස්සුන්ගෙන් ඕක අහගන්න එපැයි
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    මු ගැන මන් හොයලා බැලුවා....බලනකොට මු සමලිංගිකයෙක් :(
    ඌ පොලු උරන එකෙක් තමයි බන්

    ඇත්ත උනත් බොරු උනත් පව් අර ජානකී නැන්දා. දැන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම මිනිස්සුන්ගෙන් ඕක අහගන්න එපැයි
    සිද්ධිය ඇත්තනම් ජානකී ඇයි අරැට පලල කරේ කියල තමයි මිනිස්සු හිතනව ඇත්තේ
    ------ Post added on Aug 14, 2025 at 4:52 PM
     

    Narendrasinghe Maha Radun

    Well-known member
  • Aug 1, 2025
    631
    334
    63
    ඌ පොලු උරන එකෙක් තමයි බන්


    සිද්ධිය ඇත්තනම් ජානකී ඇයි අරැට පලල කරේ කියල තමයි මිනිස්සු හිතනව ඇත්තේ
    ------ Post added on Aug 14, 2025 at 4:52 PM
    එක තමා...අනේ මන්ද :unsure: :coffee:
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    ජානකි දැන් වුනත් පොඩි ලස්සනක් තියෙනවා ඒ කාලේ ඉතින් මාලනි වගේ ඉන්න ඇති
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,365
    113
    කොඩිකාරගේ අම්මගේ පොටෝ එකක් දාපන්කෝ ☕ ගහන්න... විජයත් ගැහුවා කියන්නේ ලස්සන බඩ්ඩක් වෙන්න අතිනේ 🤗
     

    Narendrasinghe Maha Radun

    Well-known member
  • Aug 1, 2025
    631
    334
    63
    කොඩිකාරගේ අම්මගේ පොටෝ එකක් දාපන්කෝ ☕ ගහන්න... විජයත් ගැහුවා කියන්නේ ලස්සන බඩ්ඩක් වෙන්න අතිනේ 🤗
    ඊයා යකෝ...ඒ ගැනී ව වෙස කමේ යැව්වෙත් අර පද්මසිරියනේ...පව්