විශ්ව විද්යාල සඳහා අයදුම් කිරීම පිලිබඳව
2017 A/L ලියපු කෙනෙක් මම.Colombo Districit rank එක 313
Engineering faculty එකකට බොහෝ දුරට select වෙන්නෙ නැතිවෙයි.ඊට පස්සෙ මොරටුවෙ TM,EM sure නෑනෙ
එතනින් පස්සෙ තියෙන්නෙ TLM හා QS. TLM,QS දෙකෙන් එකකට ගොඩක් දුරට select වෙයි කියලා හිතනවා.නමුත් මේ දෙකෙන් කුමක් මුලින් දාන්න ඕනෙද කියන එක මට ප්රශ්නයක්.සමහර අය කියනවා QS වලට ලංකාවේ තැනක් නෑ රට යන්න ඕනෙ කියලා.කවුරුහරි මේ ගැන දන්න කෙනෙක් මේ දෙක ගැන පොඩි අදහසක් දෙන්න පුලුවන්ද?.
2017 A/L ලියපු කෙනෙක් මම.Colombo Districit rank එක 313
Engineering faculty එකකට බොහෝ දුරට select වෙන්නෙ නැතිවෙයි.ඊට පස්සෙ මොරටුවෙ TM,EM sure නෑනෙ
එතනින් පස්සෙ තියෙන්නෙ TLM හා QS. TLM,QS දෙකෙන් එකකට ගොඩක් දුරට select වෙයි කියලා හිතනවා.නමුත් මේ දෙකෙන් කුමක් මුලින් දාන්න ඕනෙද කියන එක මට ප්රශ්නයක්.සමහර අය කියනවා QS වලට ලංකාවේ තැනක් නෑ රට යන්න ඕනෙ කියලා.කවුරුහරි මේ ගැන දන්න කෙනෙක් මේ දෙක ගැන පොඩි අදහසක් දෙන්න පුලුවන්ද?.
