වීඩියෝ ගේම් නිසා සිදු වුන තවත් අපරාදයක් . ස්වාමීන්වහන්සේ ලා වීඩියෝ ගේම් ගැන කට කැඩේනකම් බණ කිව්වත් ලංකාවේ මිනිස්සු ඇහුවේ නැ . දැන් පේනවනේ සිදු වුන විනාසේ
stabbing bangossiplanka eke thibune kapala marala kiyala.
sirase alert eke thiyenne shot by gun kiyala
mokakda marapu kramaya?
kapalanam wenna baha neda?
Stubbs said an “edged weapon” was used in the killings.gossiplanka eke thibune kapala marala kiyala.
sirase alert eke thiyenne shot by gun kiyala
mokakda marapu kramaya?
kapalanam wenna baha neda?
Video game walata phsyco gahanawa.e phsyco eken gihin maranawa.real world ekai game ekai dekama ekak wage wenawa.komada bn video game case ekak wenne
clash of clan walata addict wechcha ekek kiyannekomada bn video game case ekak wenne

Oya wage ewa karanne na but mata nm mala panina welawal tiyanawa warzone gaaddiවීඩියෝ ගේම් ගහන උන් ඔය වගේ කාලකන්නි වැඩ කරන්නේ නැහැ හොදටම බලපන් ගේම් ගහන උන් පාඩුවේ ඉන්න ඩයල්![]()
.kaawama itin kunuharupa pita wenewa katin.echchara tama
.ගිය ආත්මෙ මූට ගැන්ග් රේප් එකක් දුන්නද දන්නෑ ගෑනියි ලමයි සෙට් එකයි එකතු වෙලාBuddagatama anuwa meka explain karanne kohomada.giya athme me 6 denama ekathu wela kawahari maranna athi?
Ehema ekak tama.nattan muta mun set ekama maranna thought ekak awe aiගිය ආත්මෙ මූට ගැන්ග් රේප් එකක් දුන්නද දන්නෑ ගෑනියි ලමයි සෙට් එකයි එකතු වෙලා
sirikothe un meka athal ekata ganne mehema. onna ranilge betta gilina un dan post.මාලිමාවට ජයවේවා!!
Ithin film baluwa th wenne eksmai bun, world’s fastest moving industry ekak esports, game eke wenasai real world life ekai anduranne na kiyanne uge education wala awulak or need medical attentionVideo game walata phsyco gahanawa.e phsyco eken gihin maranawa.real world ekai game ekai dekama ekak wage wenawa.