වීරවංශ වැඩට බහී...එජා කාර්යයාලය වටලයි..

ChinFuck

Banned
Jan 31, 2007
86
16
0
ලංකාවේ ප්‍රථම වතාවට පොන්නයෝ රොත්තක් ඉන්න ෆොටෝ ටිකක් දැක්කේ........නොදෝ...මකින් ගොන් හැත්ත
 
  • Like
Reactions: nrjayasinghe

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
ela wadak!
0015.gif
 

ChinFuck

Banned
Jan 31, 2007
86
16
0
me wage moda yakku innakan hadai me ratawal......redda......
මචං උඹ පොල්කිරි නෙවෙයි එළකිරි.උඹට තේරෙන දේ වීරවංශ පොන්නයාට තේරෙන්නේ නෑනේ.....
 
  • Like
Reactions: lkdood

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
ubalage konda pana nati jarapaksha la hinda kohomath kela wela thama dan tiyenne...rate janadipathi ge golayek ne meka patan gatte...ohoma thama mole bageta hadichha ewunge wada


lankawata kela kare ponnaseka :angry:
dan balapan kata piyan inna bari eka nisa problem eka kochchara loku ekak welada kiyala
 

<PolKiri>

Member
Jun 20, 2010
11
3
0
lankawata kela kare ponnaseka :angry:
dan balapan kata piyan inna bari eka nisa problem eka kochchara loku ekak welada kiyala

hehee uta wena ratawalinuth place thiyenawa....oya wimala,ubalage lokka uda pana pana dagaluwata wena ratawal wala ewun ballekutwath ganan ganne na..
ubala wage ewun innakan hodai ithin untath.......hehee:rofl:
 

b squad

Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka
    lankawata kela kare ponnaseka :angry:
    dan balapan kata piyan inna bari eka nisa problem eka kochchara loku ekak welada kiyala

    waraddak natiwa hiragewal wala dapuwama oya wage dewal wenawa...okata wandi gewanna wei rajapakshalata..oya p dial 1k 2k parata bassa kiyala ban ki moon baya wei...ara chanda kale laksha 40k penna penna loku scene ekak damma muzammil uth inne...weerawanshage gal kollada koheda...chartterrr oiii...oka thama kiyanne jammeta wada purudda lokui kiyala..jammayak nati apathayo:dull::nerd::no:
     

    Mahindara

    Member
    Dec 24, 2008
    471
    8
    0
    ලංකාවේ ප්‍රථම වතාවට පොන්නයෝ රොත්තක් ඉන්න ෆොටෝ ටිකක් දැක්කේ........නොදෝ...මකින් ගොන් හැත්ත

    Ammapa aththa ..umbe kate masuran danna ona machan...
     

    Ekuser

    Member
    Aug 29, 2009
    34
    5
    0
    this makes them more strong .. that means more sanctions problems against us..
    too bad .. and there is also a risk that our Arakshaka lekam is a American Citizen and they can take actions against him.. like what happed to Sadam Husain..