වෙනස උදාවෙයි-ශ්‍රි ලකාව ලෝකේ දූශිතම රටවල&#3530

GuneBhai

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    නාමල්ගෙ ලැම්බෝගිනි ,මහින්දගෙ රත්තරන් අශ්වයො, බැසිල්ගෙ රත්තරන් ලැට් ,ගෝටගෙ මිනි මෝරු ඉන්න මාලු ටැකි තාම හොයා ගත්තෙ නැද්ද... මඩ ගහල දිනල රටටම කෙලවෙලා දැන් ආතල්ද???

    :rofl::rofl::rofl:

    ‍ගෝටාගේ මාලු ‍ටැංකියට කිරි මෝරෙක් තමයි දාන්න වෙන්නෙ....

    ඇයි බන් තව තියෙනවා... රත්තරන් හංගපු පූල් එක...
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    ඇයි ර‍ට පටවපු ලැම්බෝගිනිය දැන ගේනන බැරිද? මේ ළගදි ගෙනාවේ ඒකද දන්නෙ නෑ?

    ඇමරිකාවෙ රජයෙන් ලංකාවට එහෙම ඒ රටේ පුරවැසියන්ගෙ ලැම්බොගිනි ගන්න දෙයි කියල හිතනවද ? එව්ව හොයන්න හම්බවෙන්නෑ :no: දැන් මහින්දව අගමැති කරන්න කියන්නෙ ආයෙ ඒ ලැම්බොගිනි බලන්න ආස අයට පෙන්නන්න තමා :D
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    නිකන් ලැජ්ජ නැති කතා කියන්ඩ එපා බන්...රනිල වගේ උබලත් *න්න කතා කියන තැනට වැටෙන්ඩ එපා..

    රනිල් වගේ නෙමේ බූරුවො ලංකා ඊ නිව්ස් වල තිබ්බ :angry: දැනගෙන කතා කරපං :baffled: බොරු නං ඡන්දෙ තියන්න දවස් දෙකක් තුනක් කලිං ගිය ප්‍රවෘති අරං බලපං :yes: නම් ගම් මොකුත් සඳහන් කරන්නැතුව කන්ටේනර් පෙට්ටි ගොඩක් වරායෙන් යවල තියෙනව :yes: ලැම්බොගිනි ටික ඒකෙ තියෙන්න ඇති :yes:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    ඇමරිකාවෙ රජයෙන් ලංකාවට එහෙම ඒ රටේ පුරවැසියන්ගෙ ලැම්බොගිනි ගන්න දෙයි කියල හිතනවද ? එව්ව හොයන්න හම්බවෙන්නෑ :no: දැන් මහින්දව අගමැති කරන්න කියන්නෙ ආයෙ ඒ ලැම්බොගිනි බලන්න ආස අයට පෙන්නන්න තමා :D

    ඈ බන් එතකොට ඇමරිකාව කොහොමද උන්ගෙ පුරවැසියන්ගේ වාහන මහින්දලා ඉන්න කොට ලන්කාවට ගේන්න දුන්නේ? ඔබාමාත් ඩීල් එකක් දැම්මද දන්නෙ නෑ මහින්ද එක්ක....
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    ඈ බන් එතකොට ඇමරිකාව කොහොමද උන්ගෙ පුරවැසියන්ගේ වාහන මහින්දලා ඉන්න කොට ලන්කාවට ගේන්න දුන්නේ? ඔබාමාත් ඩීල් එකක් දැම්මද දන්නෙ නෑ මහින්ද එක්ක....

    අනේ යකෝ. මහින්දගෙ වාහන මහින්දට ගේන්න පුලුවන්. මම කියන්නෙ ලංකාවෙ රජයෙන් කිව්ව කියල ඇමරිකාව ඒ රටේ පුරවැසියන්ගෙ විස්තර වත්කම් ලංකාවට දෙන්නෑ කියල :rolleyes:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    රනිල් වගේ නෙමේ බූරුවො ලංකා ඊ නිව්ස් වල තිබ්බ :angry: දැනගෙන කතා කරපං :baffled: බොරු නං ඡන්දෙ තියන්න දවස් දෙකක් තුනක් කලිං ගිය ප්‍රවෘති අරං බලපං :yes: නම් ගම් මොකුත් සඳහන් කරන්නැතුව කන්ටේනර් පෙට්ටි ගොඩක් වරායෙන් යවල තියෙනව :yes: ලැම්බොගිනි ටික ඒකෙ තියෙන්න ඇති :yes:

    ඉතින් බන් ඒ පටෝපු නැවේ ඇතිනේ ඒ කන්ටේනර් පෙට්ටි වල මොනාද තිබ්බෙ කියල. උඹ හිතන්නෙ නැව් වලට නම ගම නැති එක එක කන්ටේනර් පෙට්ටි පටවනවා කියලද? :rofl::rofl::rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :rofl::rofl::rofl:

    ‍ගෝටාගේ මාලු ‍ටැංකියට කිරි මෝරෙක් තමයි දාන්න වෙන්නෙ....

    ඇයි බන් තව තියෙනවා... රත්තරන් හංගපු පූල් එක...

    :yes::yes: අනෙද කියන්නෙ මහින්දගෙ රත්තරන් හොයන්ඩ රනිල කාලයක් රටවටේ ලැට් වලවල් හැරුව මතකද..නටපු නාඩගම් ...දන් ඉතින් රනිලට වැලිකඩ ලැටවල තමා පුරවන්ඩ වෙන්නෙ තව ටික කාලෙකින්..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    රනිල් වගේ නෙමේ බූරුවො ලංකා ඊ නිව්ස් වල තිබ්බ :angry: දැනගෙන කතා කරපං :baffled: බොරු නං ඡන්දෙ තියන්න දවස් දෙකක් තුනක් කලිං ගිය ප්‍රවෘති අරං බලපං :yes: නම් ගම් මොකුත් සඳහන් කරන්නැතුව කන්ටේනර් පෙට්ටි ගොඩක් වරායෙන් යවල තියෙනව :yes: ලැම්බොගිනි ටික ඒකෙ තියෙන්න ඇති :yes:

    කරුනාකරල ගොන් ආතල් දිමේ සීමාවක් තියාගනින් බන්..ඔනවට වඩා ගොන් ආතල් ඔනෙ නැ..
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    අනේ යකෝ. මහින්දගෙ වාහන මහින්දට ගේන්න පුලුවන්. මම කියන්නෙ ලංකාවෙ රජයෙන් කිව්ව කියල ඇමරිකාව ඒ රටේ පුරවැසියන්ගෙ විස්තර වත්කම් ලංකාවට දෙන්නෑ කියල :rolleyes:

    හාහාහා..... ඇමරිකාවේ උන්ගේ විස්තර දෙන්නෙ නැත්තන් ඇමරිකාවට ගිහින් හොයන එකනේ තියෙන්නෙ... ඇමරිකාවේ හැම අවුරැද්දකටම පාරක් ටැක්ස් ගෙවන්න ආදායම් බදු පුරවන්න ඕනි.. උඹ කියන්නෙ මහින්දලා ඇමරිකා‍වේ IRS එකටත් බොරැ කලා කියලද.. ලොල්.. මහින්දලා රජ ගේම් නේ දෙන්නෙ... :baffled::baffled:
     

    Janadipathi

    Banned
    Mar 29, 2016
    5,119
    285
    0
    :yes::yes: අනෙද කියන්නෙ මහින්දගෙ රත්තරන් හොයන්ඩ රනිල කාලයක් රටවටේ ලැට් වලවල් හැරුව මතකද..නටපු නාඩගම් ...දන් ඉතින් රනිලට වැලිකඩ ලැටවල තමා පුරවන්ඩ වෙන්නෙ තව ටික කාලෙකින්..

    රනිලා හිරෙ දාල පෙන්නුවොත් එක දවසකට, මම උබට් වදිනවා ගෙදරට ඇවිත්. කොරයි උබලගේ මහින්ද. එකට් ෂොට් එක ගහන එකාව හිරේ දැයි.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    :yes::yes: අනෙද කියන්නෙ මහින්දගෙ රත්තරන් හොයන්ඩ රනිල කාලයක් රටවටේ ලැට් වලවල් හැරුව මතකද..නටපු නාඩගම් ...දන් ඉතින් රනිලට වැලිකඩ ලැටවල තමා පුරවන්ඩ වෙන්නෙ තව ටික කාලෙකින්..

    වැලිකඩ වල කඩාගෙන කන්න වෙන්නෙ යන විදියට...
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    ඉතින් බන් ඒ පටෝපු නැවේ ඇතිනේ ඒ කන්ටේනර් පෙට්ටි වල මොනාද තිබ්බෙ කියල. උඹ හිතන්නෙ නැව් වලට නම ගම නැති එක එක කන්ටේනර් පෙට්ටි පටවනවා කියලද? :rofl::rofl::rofl:

    උඹ හිතනවද නාමල්ලට කන්ටේනර් පෙට්ටි රට යවන්න කොල පුරවන්න ඕනෙ කියල :rolleyes
    :

    හාහාහා..... ඇමරිකාවේ උන්ගේ විස්තර දෙන්නෙ නැත්තන් ඇමරිකාවට ගිහින් හොයන එකනේ තියෙන්නෙ... ඇමරිකාවේ හැම අවුරැද්දකටම පාරක් ටැක්ස් ගෙවන්න ආදායම් බදු පුරවන්න ඕනි.. උඹ කියන්නෙ මහින්දලා ඇමරිකා‍වේ IRS එකටත් බොරැ කලා කියලද.. ලොල්.. මහින්දලා රජ ගේම් නේ දෙන්නෙ... :baffled::baffled:

    ඉතිං ඒ පුරවන විස්තර ඇමරිකාවෙ රහස්. එව්ව ලංකාවට දෙන්නෑ :no:

    කරුනාකරල ගොන් ආතල් දිමේ සීමාවක් තියාගනින් බන්..ඔනවට වඩා ගොන් ආතල් ඔනෙ නැ..

    කව්ද ගොං ආතල් දුන්නෙ ? මං කිව්වෙ ඇත්ත. ඇත්ත කියනකොට සමහරුන්ට රිදෙනව :yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හාහාහා..... ඇමරිකාවේ උන්ගේ විස්තර දෙන්නෙ නැත්තන් ඇමරිකාවට ගිහින් හොයන එකනේ තියෙන්නෙ... ඇමරිකාවේ හැම අවුරැද්දකටම පාරක් ටැක්ස් ගෙවන්න ආදායම් බදු පුරවන්න ඕනි.. උඹ කියන්නෙ මහින්දලා ඇමරිකා‍වේ IRS එකටත් බොරැ කලා කියලද.. ලොල්.. මහින්දලා රජ ගේම් නේ දෙන්නෙ... :baffled::baffled:

    ඔකුන් ලැජ්ජ නහරෙ කපල ජිවත් වෙන්නෙ..බොරු කියන එකේ සීමා නැ..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    රනිලා හිරෙ දාල පෙන්නුවොත් එක දවසකට, මම උබට් වදිනවා ගෙදරට ඇවිත්. කොරයි උබලගේ මහින්ද. එකට් ෂොට් එක ගහන එකාව හිරේ දැයි.

    බැරිවෙයි අපි බලාගන්නම් ඒක...මහ බකුව හොරාකල යහතින් ඉන්ඩ පරන සෙල්ලම් මේ පාර නැ..රනිලගෙ නරක කාලෙ ලබල තියෙන්නෙ..බිලිගන ගනන් හොරාකාපු රනිලව හරිනම් එල්ලන්ඩ ඔනෙ...
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    බැරිවෙයි අපි බලාගන්නම් ඒක...මහ බකුව හොරාකල යහතින් ඉන්ඩ පරන සෙල්ලම් මේ පාර නැ..රනිලගෙ නරක කාලෙ ලබල තියෙන්නෙ..බිලිගන ගනන් හොරාකාපු රනිලව හරිනම් එල්ලන්ඩ ඔනෙ...

    ට්‍රිලියන ගනං හොරාකාපු මහින්දව අගමැති කරන්න ඕනෙ :yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    උඹ හිතනවද නාමල්ලට කන්ටේනර් පෙට්ටි රට යවන්න කොල පුරවන්න ඕනෙ කියල :rolleyes
    :
    ඉතිං ඒ පුරවන විස්තර ඇමරිකාවෙ රහස්. එව්ව ලංකාවට දෙන්නෑ :no:
    කව්ද ගොං ආතල් දුන්නෙ ? මං කිව්වෙ ඇත්ත. ඇත්ත කියනකොට සමහරුන්ට රිදෙනව :yes:

    මනුස්සයෙක් උනාම බොරු කියන ඒවගෙ සිමා තියාගනින්...ලැජ්ජයි බන් ලැජ්ජයි මම නම් හිතුවෙ නැ උබ මේ ජාතියෙ ඔලමොට්ටලයෙක් කියල..
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,976
    18,123
    113
    Of course this government is terrible, but that won't make me vote Rajapassa. So don't get your hopes up
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    මනුස්සයෙක් උනාම බොරු කියන ඒවගෙ සිමා තියාගනින්...ලැජ්ජයි බන් ලැජ්ජයි මම නම් හිතුවෙ නැ උබ මේ ජාතියෙ ඔලමොට්ටලයෙක් කියල..

    මං කියපු එක බොරුවක් පෙන්නන්න බලන්න ? මීට වඩා ලැජ්ජ වෙන්න ඕනෙ තමුන් මහින්ද වගේ හොර දෙටුවෙක්ට කඩේ යන එක ගැන :yes: අද මහින්දල හිටිය නං මෙලහට කී දෙනෙක්ව මෝරන්ට කන්න දාල කියලද ඉරෝසන් හිතන්නෙ ? ඉරෝසන්ට වුනත් වෙන්නෙ එච්චර තමා. පොඩ්ඩක් මහින්දගෙ වැරැද්දක් කිව්ව නං ඉරෝසනුත් මෝරෙක්ගෙ බඩේ :yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ට්‍රිලියන ගනං හොරාකාපු මහින්දව අගමැති කරන්න ඕනෙ :yes:

    හොරා කෑවනම් ඔප්පු කරපන්කො බන් බල්ල වගේ බුරාගෙන පනින් නැතුව..දැන් බලේ අරගෙන අවුරුදු 3ක්නෙ..කෝ අල්ලනව කියපු හොරු??? ??රනිලනම් හොරා කෑව කියල උබල චන්දෙ දුන්න සිරාම දාපු කොමිසමෙන් ඔප්පු කරල තියෙනවනෙ... අපිට තියෙන්නෙ රනිලව කුදලල කුඩුවට දාන එක විතරයි ඒක අපි කරන්නම්..:yes: