thanks
IDG Well-known member Aug 3, 2012 14,166 3,146 113 34 වාහන ගොඩේ Sep 27, 2013 #23 thanx machan rep dena balune
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Sep 27, 2013 #26 Good Post මචෝ..
Shamil Max Well-known member May 18, 2008 7,379 2,206 113 Boralesgamuwa Sep 27, 2013 #27 Good Post Machan
BonziBUDDY Well-known member Nov 11, 2010 3,920 631 113 Sep 27, 2013 #28 බොහෝම ස්තුතියි Post එකට සහෝ! මට දැනෙන දෙයක් මේ කියන්නේ. මේ ලෝකේ ඉන්නවා තමන්ට, තමන්ගේ හිත ඇතුලේ පැසවන සමහර දේවල් තියාගෙන වේදනා විදින මිනිස්සු. එයාලට ඒ දේවල් කියන්න යාළු-මිත්රයෝ නැති. හිටියත් ඒ අයව තේරුම් ගන්න බැරි. ඒ වගේ හිතේ තෙරපෙන හැගුම් එලියට දාන්න, ඒ හැගුම තේරුම් ගන්න පුළුවන් අයත් එක්ක හැගීම් බෙදාගන්න වගේ දේවල් නිසා සමහර Blog විශිෂ්ඨ නිර්මාණ බවට පත්වෙලා තියනවා. Reactions: 5tech
බොහෝම ස්තුතියි Post එකට සහෝ! මට දැනෙන දෙයක් මේ කියන්නේ. මේ ලෝකේ ඉන්නවා තමන්ට, තමන්ගේ හිත ඇතුලේ පැසවන සමහර දේවල් තියාගෙන වේදනා විදින මිනිස්සු. එයාලට ඒ දේවල් කියන්න යාළු-මිත්රයෝ නැති. හිටියත් ඒ අයව තේරුම් ගන්න බැරි. ඒ වගේ හිතේ තෙරපෙන හැගුම් එලියට දාන්න, ඒ හැගුම තේරුම් ගන්න පුළුවන් අයත් එක්ක හැගීම් බෙදාගන්න වගේ දේවල් නිසා සමහර Blog විශිෂ්ඨ නිර්මාණ බවට පත්වෙලා තියනවා.
shean202 Junior member Sep 27, 2008 233 15 16 Sep 27, 2013 #31 GD good post machan.. Reactions: 5tech
mal pappa Well-known member Sep 25, 2011 24,228 756 113 Sri Lanka Sep 27, 2013 #33 tfs Reactions: 5tech
kputha Member May 5, 2012 5,534 240 0 Sep 27, 2013 #34 You must spread some Reputation around before giving it to 5tech again.
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Sep 27, 2013 #35 Reactions: 5tech
hiphoprock Well-known member Oct 19, 2008 7,015 1,081 113 Gampaha Sep 27, 2013 #36 Ela +6 Reactions: 5tech
arrow__ Well-known member Jul 26, 2013 3,198 276 83 Sep 27, 2013 #37 good post macho..... Reactions: 5tech
5tech Well-known member Dec 19, 2008 16,785 2,780 113 ඇයි එන්නද ? අනේ හු" Sep 28, 2013 #38 කමන්ට් කරපු හැමෝටම බොහොම ස්තූතියි මචන්ලා