වෙස් මාරු කරපු එළකිරියේ අලුත්ම හොරා.. :angry:

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    @Wool හොරාව මතකයි නේද උබලට. ඌම තමයි @Hilin @NoPainNoGain කියල ආවෙ කියලත් දන්නවනේ. :lol:
    හොරකම කුජීතම වෙලා ගියාම තව අලුත් fake වලින් ආවා. ඊයෙ පෙරේද ඇවිත් ගිය අනිත් එක තමයි @Nepoliyan කියන්නෙ. :rofl:


    දැන් අලුත්ම හොරා කන අකවුන්ට් එක තමයි @RDPsell

    හැබැයි මෙච්චර කල් දැනුවත් කරපු නිසාද මන්ද එකම එක රිප්ලයි එකක් වත් නෑ දැන් උගේ ගොඩක් ත්‍රෙඩ් වලට. :love2:

    ඔය හැම එකක්ම එකම ෆෝමැට් එකට තමයි හැදුවෙ. එකම විදියට payments ඉල්ලුවෙ.
    ඒ ඔක්කොම කුජීත කරලා දැම්මට පස්සෙ යන එන මං නැති උනා. මේකෙ ඇලර්ට් එකේ ඉඳල හොරාට යන එන මං නැති කරන්න දායක වෙච්ච කොල්ලො ටිකට රෙස්පෙක්ට්. 🤟
    හොරා ඊයෙ අපි කියපු විදියටම දැන් පෝස්ට් දාන ෆෝමැට් එකත් වෙනස් කරගෙන , payments මෙතඩ් එකත් වෙනස් කරගෙන ඇවිත් ඉන්නවා පරණ එකාව ආයෙ අඳුරගන්න බැරිවෙයි කියලා. පුහුල් හොරා කරෙන් දැනේ වගේ Wool හොරා හැරෙනකොට තේරෙනවා. :ROFLMAO:


    මේ වෙලාවෙ මේකෙ අකවුන්ට් විකුණන්න හදන ලොග් වෙලා බලල පේ කරන්න කියන සමහර හොරුන්ගෙන් ප්‍රවේශම් වෙන්න මචන්ලා.

    නොමිලෙ දෙන එකක් ගනින්. ගෙවනව නම් පිනට දුන්නා කියල හිතන් දීපන්. උබලට ලැබෙන ප්‍රීමියම් එකක් නෑ. 100% ෂුවර්. මටත් උනා.

    දැක්කෙ නැති අය ඉන්නව නම් මෙන්න පරණ ත්‍රෙඩ් හොරාව expose කරපු.

    https://elakiri.com/threads/wool-කියන-එකා-ලෝක-හොරෙක්-අහුවෙන්න-එපා-angry.2016767/

    https://elakiri.com/threads/පරණ-හොරු-අලුත්-විදියට-සුදු-ඇඳගෙන-කලු-ඇවිදින්-🤭.2019794/




    පුලුවන් වෙලාවට මේ ත්‍රෙඩ් එක bump කරලා අනිත් අයට උදව්වක් කරන්න මචන්ලා. අන්තිමට තියෙන රිප්ලයි එක මගේ නම් මට bump කරන්න ඉඩ දෙන්නෙ නෑ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඉකේ බං රට ඉඳලත් මෙව්වට අහුවෙනව නෙහ්. තෝත් ලංකාවටම හරියන එකෙක් 🤭

    ඉතින් බං මම ඌව කාල බලන්නද?
    ලොකු ගණන් වල ගනුදෙනු නම් ඔහොම කරන්නෙ නෑ.
    හැබැයි මාව විස්වාස කරල ඔයිට වඩා ලොකු ගණන් ගනුදෙනු කරපු අය ඉන්නවා ඊයෙ පෙරේද AUD විකුනපු වෙලාවෙ. ඒගොල්ලන්ට මම පොල්ල තිව්වෙ නෑනෙ.

    වෙන එකෙක් හොරෙක් කියල හොයාගත්තම අනිත් උන්ව දැනුවත් කරනවා. ez cash වලින් ගනුදෙනු කරන්න එපා කියනවා.
    මමත් එහෙම පොල්ලක් තියල තියේ නම් මම ගැනත් මෙහෙම ත්‍රෙඩ් දාන්න ඕන.
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඉතින් බං මම ඌව කාල බලන්නද?
    ලොකු ගණන් වල ගනුදෙනු නම් ඔහොම කරන්නෙ නෑ.
    හැබැයි මාව විස්වාස කරල ඔයිට වඩා ලොකු ගණන් ගනුදෙනු කරපු අය ඉන්නවා ඊයෙ පෙරේද AUD විකුනපු වෙලාවෙ. ඒගොල්ලන්ට මම පොල්ල තිව්වෙ නෑනෙ.

    වෙන එකෙක් හොරෙක් කියල හොයාගත්තම අනිත් උන්ව දැනුවත් කරනවා. ez cash වලින් ගනුදෙනු කරන්න එපා කියනවා.
    මමත් එහෙම පොල්ලක් තියල තියේ නම් මම ගැනත් මෙහෙම ත්‍රෙඩ් දාන්න ඕන.
    එලකිරි එකේ උන් එක්ක මොන ගනුදෙනුද බං. අනේ මන්ද උඹලත්. උඹ මටත් වඩා අවුරුදු 4කට කලින් ජොයින් වෙලත් මේකෙ උන්ගෙ හැටි දන්නෑ නෙහ්.
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • අද ඊයෙ අටවගත්ත Account එකකින් අරව මේව විකුණන්න ආවොත් ඒ ඉතින් @Wool හොරා තමයි.

    ඇඩ් දානව නම් ID එක verifie කරන්න ක්‍රමයක් හැදුවොත් හොඳයි කියලත් හිතෙනව. අඩුම ෆී එකක්වත් ගත්තනම් හරි. හැබැයි ඉතින් GT ලොක්ක මේ හැම දෙයක්ම නිකං දීල තියෙනකොට තව දේවල් ඕන කියන්න බෑනෙ. ඉන්න උන්ට හිතල බලල වැඩ කරන්න වෙනව.
     
    Last edited:

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Happy New Year 🎉
    Heen nule bayiyaa

    Meeta,
    Heen nule bayiyaa

    Kiyala danna tibune. 🤭

    Happy New year bhaiya.. 😍😍

    අද ඊයෙ අටවගත්ත Account එකකින් අරව මේව විකුණන්න ආවොත් ඒ ඉතින් @Wool හොරා තමයි.

    ඇඩ් දානව නම් ID එක verifie කරන්න ක්‍රමයක් හැදුවොත් හොඳයි කියලත් හිතෙනව. අඩුම ෆ්‍රී එකක්වත් ගත්තනම් හරි. හැබැයි ඉතින් GT ලොක්ක මේ හැම දෙයක්ම නිකං දීල තියෙනකොට තව දේවල් ඕන කියන්න බෑනෙ. ඉන්න උන්ට හිතල බලල වැඩ කරන්න වෙනව.

    අනිවාර්යයෙන්ම බ්‍රෝ. Wool හොරා කරෙන් දැනේ. 🤭🤭
    අනිත් අය දැනුවත් කරන්න මට කරන්න පුළුවන් දේ තමයි මම කරන්නේ උදවුවක් විදියට.

    උඹටත් තියන ප්‍රශ්න 🤭

    මොන ප්‍රශ්නද.
    මේ සමාජ සේවයක් කරන්නෙ. ✌
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,541
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    අද ඊයෙ අටවගත්ත Account එකකින් අරව මේව විකුණන්න ආවොත් ඒ ඉතින් @Wool හොරා තමයි.

    ඇඩ් දානව නම් ID එක verifie කරන්න ක්‍රමයක් හැදුවොත් හොඳයි කියලත් හිතෙනව. අඩුම ෆී එකක්වත් ගත්තනම් හරි. හැබැයි ඉතින් GT ලොක්ක මේ හැම දෙයක්ම නිකං දීල තියෙනකොට තව දේවල් ඕන කියන්න බෑනෙ. ඉන්න උන්ට හිතල බලල වැඩ කරන්න වෙනව.
    ‍ඔය buisiness කරන්න එන බුවාල මගෙ acc එකට advertise fee එක ගෙවල ඇඩ් දහල්ල.
    website/dongal/indicator/account/leasing :lol:
     
    Last edited:

    MAHESH80

    Well-known member
  • Nov 23, 2018
    919
    1,842
    113
    හොරෙක්ට හොරකමක්වත් කරගෙන ඉන්න දෙන්නෙ නැති හැටි....😋
    හොරකන් කරගෙන ඉන්න තමයි ඔය 69ක් දීල තියෙන්නේ අවුරුදු පහකට.හොරකං කරන්න තැනක් හදල තියනවනේ.හොරු එතන ඉන් න ඕනේ,මෙතෙන්ට ඇවිල්ල අපේ ආතල් කඩන්නේ නැතුව.