....::::::::::PROUD TO BE A
SRI LANKAN::::::::::.....
ane ane .. uba O/L pass da ?? mama dan ehema ekak kohedi hari kivvada ?? issla mama dala thiyana comment eka hodata balapan.. ita passe uba reply eka dapan.. hithe thiyanava eva danne nathuva...
lankaenews, lankanewsweb kiyanne monavage news sites da kiyala uba dannema nadda ?? mama kiyanne politics view eken neme.. un war eka thiyana kale dapu post uba dakalama nadda ?? ai ethakota sirasa tv.. poddak youtube eke search karala balapan un war eka thiyana kale dapu news.. eva balala methana reply eka dapan.. modayek vage husma vatuna paliyata reply karanne nathuva...
ඔන ගොනෙක්ට තේරෙනව බන්
තෙරෙන්නෙ නැත්තෙ මොන වගේ ගොන්නුන්ටද කියල
උබට තෙරෙනවනෙ මචන්
තෙරෙන්නෙ නැත්තෙ මොන වගේ ගොන්නුන්ටද කියල
උබට තෙරෙනවනෙ මචන්






