ශවීන්ද්‍ර සිල්වා වීරයාට සහ රටට මඩගහන එවු&#3505

cr33py_f41iry

Member
Feb 1, 2010
2,076
94
0
N/A
මේවා මචන් උඹලාව පිනවන්න කියන කතා.ආණ්ඩුව සිංහල ජනතාව පිනවන්න, සතු‍ටු කරන්න එක එක ප්‍රවුත්ති, පිලිතුරු ආණ්ඩුවට කඩේ යන පත්තර සහ විද්යුත් මාධ්‍ය හරහා දෙනවා මිසක්, චැනල් 4 එකේ සහ කොටින්ගේ ප්‍රචාර වල බරපතල කම වටහාගෙන ඒවා අධ්‍යනය කරලා අවබෝධාත්මක සහ තීක්ෂන ප්‍රතිප්‍රහාරයන් හෝ පිලිතුරු දෙන්නෙ නෑ. ඒක නිසා අනිවාර්යෙන්ම ලංකාවට ආර්ථික සම්බාධක වැටෙන්න පුලුවන්. මේ එලකිරි එකේ අයටත් ඕනී ඒ වගේ ආර්ථික සම්බාධක පටවගෙන අපේ රටේ ආර්ථිකය විනාශ කරලා ඊලාම හදවන්න.උඹලා වගේ එවුන් මේ ආත්මේ ලංකාවේ ඉපදුනාට අයේ එන ආත්ම වල මේ රන් දිවයිනේ ඉපදෙන්න වරම් නෑ. අන්න ඒකත් මතක තියාගනිල්ලා.උඹලා උඹලට නොදැනීම මේ රටට ආර්ථික සම්බාධක ගේන්න කඩේ යනවා.ඇත්තෙන්ම මව් බිමට එරෙහිව කඩේ යන්නේ, ඊලාම වෙනුවෙන් කඩේ යන්නේ උඹලා.ඒ මේ රට ආර්ථික සම්බාධක හරහා විනාශ කරලා.මතකද ඉරාකේ වුනදේ.සදාම් හුසේන් එක්සත් ජාතීන්ට කුනුහරුපෙන් බැනලා එලෙව්වා.ඊට පස්සේ රට විනාශ කර ගත්තා.උඹලත් එක්සත් ජාතීන්ට කුනු හරුපෙන බැනලා, බෑන් කීමූන්ට බැනලා ඒක තමයි කරවන්නේ.එහෙම නෙවෙයි යථාර්තය තෙරුම් ඈරගෙන ඒකට බුද්ධියෙන් මූන දෙමු.නැත්නම් රට විනාශ වෙලා, හමුදාව දුර්වල වෙලා ඊලාම බිහි වෙන්න පුලුවන්.



TamilNetTV%20EelamistAward1.jpg

අවුලක් නෑ අපිට චුයින් ගම්, බ්‍රේස්ලට්, මාල, ඩෙනිම්, වෑන් කටු ගෙනත් දෙන්න මෙයා ඉන්නවානේ ;):lol::rofl:

 





අනේ බූරුවෝ දැන් තිබ්බ ෆේක් ටික නැති නිසා ආයිත් පරණ සෙල්ලමටම බහින්න හදනවා නේද ලොවෙත් නෑ උඹවගේ මානසික රොගියෙක් :lol::lol:බහුචරිත මානසික රෝගියා:rofl:
 

cr33py_f41iry

Member
Feb 1, 2010
2,076
94
0
N/A
උඹලා වගේ නිවට පුල්ලි නැති කොටි මොනවද හලෝ දිවයින ගැන දන්නෙ.මොංගල සමරවීර කියන අර අහවල් එක නැති එකා සරත් ෆොන්සේකාට බලු විදිහට බනිනකොට කතා කලේ දිවයින විතරයි.
රට වෙනුවෙන් ඕනම නිවටයෙකුට කෙලින්ම විරුද්ධ වුණ එකම පත්තරේ දිවයින විතරයි.
උඹලගෙ කොටි සල්ලි වලින් කරන ඊ නිව්ස් වගේ නෙවෙයි.
උඹලා ඒ කාලේ ටැමිල්නෙට්,ජී නිවුස්,ඊ නිවුස් බලල ස්වයංවින්දනය කරපු උන්.තවම ඊ නිව්ස් ටොයිලට් හෝදනව.

අනේ උඹ නියම බෞද්ධකම ....:lol::lol:
දළඳා හාමුදුරුවන්ට බෝම්බ ගහපු,අරන්තලාවෙ සාදුලා අමු අමුවෙ මරපු,අසරන උපාසකයො ජය සිරි මා බෝධිය ඉස්සරහ මරපු කොටින්ටනෙ හලෝ මේ තමුසෙ එකසිය ගානට කඩේ දුවන්නෙ.
ලැජ්ජයි ඕයි....පස්ස හපාගෙන මැරෙන්න වෙන්නෙ උඹලගෙ පුල්ලි නැති කොටි ගැන්සියට.:angry:

:lol::lol::lol:
 

Jahoo

Banned
Feb 1, 2011
185
21
0
මාතර කිඹුලා;10471711 said:
උඹ ඇවිත් නොම්මර එකේ බූරු බල්ලෙක් බල්ලෙක් කියන එක ඒ සතාටත් අපහාසයක් වෙන තරමට තෝ කුජීතයි පෙරේතයා උඹලා වගේ බහුචරිත මානසිකරෝගියෝද යකෝ අපිට රට ගැන උගන්වන්න එන්නේ

පුක් රෝපයා එකකින් චා උනාම ඊලග එකෙන් එනවා තෝ ඕවා තොගෙ ත්‍රෙඩ්වල දැම්මේ හිනා මූණුත් එක්ක මම එතනදියි තොට කිව්වේ ඕක තමා තොගෙ තරම කියලා

මූ එක ෆෙක් එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර චාටර් ගණන් ගන්නේ නෑ කියලා
තව ෆේක් එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර අහලකින්වත් තියන්න බැරි එකෙක් අනික් ජාතික වීරයොත් එක්ක
තව එකකින් ඇවිත් කියනවා ඇගේ තුවාල කැලලක් නැති මානසිකව වැටුන කෙනෙක් කියලා යුද්ධෙ කරගන්න බැරිව
තව එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර කරපු කතාවේ අගයක් නැහැ කියලා ඒක ෆේල් කියලා

තවත් කතා නානා ප්‍රාකාරව කියනවා නානා ප්‍රාකාර ෆේක්වලින් මේ සේරම කියලා හොදට චාටර් වෙනවා බෑන් වෙනවා කොටි ගැති දේශද්‍රෝහී පාහර හැත්ත මුන්ට පුදුම අමාරුවක් දැන් තියෙන්නේ ශවේන්ද්‍ර ගැන දැන් චා වෙන නිසා මේපාර මේකෙන් ඇවිත් බබා ටෝක දාගෙන හරි මුට ඕනේ දේ කරගන්න බලනවා මූ කියන විදිහට මේ වීඩියෝ සේරම ඇත්ත අපේ උන් යුධ අපරාධකාරයෝ තොට රට ගැන හැගීමක් නෑ බල්ලෝ තෝ කොහොමද දාපු මේ ත්‍රෙඩ්


3.gif
වීඩීයෝ ලීක් කරේ මහින්දගේ එවුන්මයි

3.gif
channel-4 හමුදා බටයෙක් සාක්ෂි දෙයි


තෝ මේවට දාන්නේ හිනා මූණු තොගෙ තරම පේනවා ඒකෙන්ම තොපේ හිත්වල තියෙන දේ තමා ඔය නොදැනී එළියට එන්නේ රටට හෙණ හත ගහලා හරි බලයට එන්න තියේ නම් තොපි වගේ බහු චරිත මානසික රෝගී හාල්පාරුවොන්ට කමක් නෑ

මේවෑ මාතෘකා බැලුවම පේනවා මුගේ තරම මුට තියෙන්නේ රට ගැන හැගීමක් නෙවෙයි මහින්දව වට්ට ගන්න උවමනාව විතරයි පර බල්ලෝ රටට එරෙහිව එන බලවේග මොන වින්නැහිය කරලා හරි මුන්ට බලයට එන්න තියේ නම් මුන්ට කමක් නෑ රටට එරෙහිව එන බලවේග මුන් ගණන් ගන්නේ මහින්දගෙ පුද්ගලික ප්‍රශ්ණ විදිහට චැනල් ෆෝ වීඩියෝ එක ඇත්ත දැන් දීපියකො ඕවට උත්තර කිය කිය උඩ පනින තොපි වගේ උන් වදපු අම්මා අප්පා මොන වගේ උන් වෙන්න ඇත්ද


රෝපයා බහුචරිත මානසික රෝගියා උඹට අමතක නෑ නෙ උඹෙ මේ එකවුන්ට් එකත් මොන ජාතියෙ එකක්ද කියලා ඇඩ්මින්ම කියපු විත්තිය උඹ ඔය දාන ඒවා කිසි දේක වගකීම උඹ ගන්නවද ? ෆේක් පෙරේතයා ප්‍රොක්සිවලට මුවාවෙලා එන බූරුවා තොපි වගේ බහුචරිත මානසික රෝගියොන්ව කොච්චර පුකට පයින් ගහලා දොට්ට දැම්මත් ආයි ආයි එනවනේ පවු දෙන්න

අනික් උන්ගේ නම් දදා දෙපැත්තට -රෙප් දිදී කොටෝපු මානසික රෝගියා ඒවට එක සාධාරණ හේතුවක් කියපන් අදත් මල් බබා කියලා නම දාලා වෙනත් එකෙක්ට -රෙප් දීලා තිබුනා

මේ තියෙන්නේ ජීටී තොට කිව්ව එක මේ සිද්ධියෙන් පස්සේ චාටර් වුන උඹ පැත්ත පලාතේ ආවේ නෑ ඩීටේල්ස් පීඑම් කරන්න කිව්වාම බලුවෙලා කටයි පුකයි වහගෙන යන්න ගියා දැන් තිබ්බ ෆේක් සේරම බෑන් වුන නිසා කරගන්න දෙයක් නැති කමට මේකෙන් ආවා

උඹ හිතුවා උනාට අපිට මේ සිද්ධිය අමතකවෙලා තියෙයි කියලා අපිට අමතක නෑ දැන් උඹ කියපන් කො ඇඩ්මින් වැරදියි ඇඩ්මින්ගෙ බොරු ඇඩ්මින් උඹ ෆේක් කිව්ව නිසා ඇඩ්මින් ආණ්ඩුවට කඩේ යනවා කියලා

1. Aluthen fake ID hadan proxyen awith news dana Jahoo issella oya post karana dewal wala wagakeema oya bara ganawada? Ewagema oyage ananya thawaya thahawuru karana details PM karanna. Mokada aluthen ID hadan proxy passe hangila awith katawath mada gahanna ba. Oya post dala maru wei anik minissu mewata waga kiyanna ona.

http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=9363090&postcount=2

රටට කෙලවෙනකන් ඇගිලි ගනින බහු චරිත මානසික රෝගියො යකෝ රාජ ද්‍රෝහී වුනාට කමක් නෑ බල්ලෝ රාජ්‍ය ද්‍රෝහී වෙන්න එපා තොපි වගේ බල්ලෝ වදපු අම්මා අප්පා මොන කාලකණ්නි වෙන්න ඇත්ද මූසල බල්ලා අපි එකෙක් වත් තෝගෙන් අහන ඒවට තොට උත්තර නෑ එතකොට උඹ ආන්ජුවත කදේ යනවා හා... කියලා බබා ටෝක දීලා මාරුවෙනවා කාලකණ්නි හැත්ත.
නංගි ඔයාගේ කුනු හරුප රචනා වලට බෞද්ධයෙක් විදිහට මම පිලිතුරු දෙන්න යන්නේ නෑ. ඒ කුනු හරුප ටික ඔයාටම ආදාල නිසා ඔයාම බාර ගන්න.
ඔයා එන ආත්මේ බැල්ලියක් වෙලා ඉපදෙනවා.මම කියන්නේ දඩාවතේ යන පාරේ ඉන්න බැල්ලියෙක්.එතකොට ඔයාගේ පිටිපස්සේ එල්ලිලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා ඔයා දන්නවනේ. ඔයා මේ රටට කුනු හරුප කිය කියා කරන අපරාදෙට ඒක තමයි ඔයාට උරුම.
old-bitch-hates-dog-fucking.jpg
 

C$K

Well-known member
  • May 20, 2011
    2,590
    518
    113
    ..::IDIRI ARAKSHAKA WALALLA::..
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....
    මාතර කිඹුලා;10471711 said:
    උඹ ඇවිත් නොම්මර එකේ බූරු බල්ලෙක් බල්ලෙක් කියන එක ඒ සතාටත් අපහාසයක් වෙන තරමට තෝ කුජීතයි පෙරේතයා උඹලා වගේ බහුචරිත මානසිකරෝගියෝද යකෝ අපිට රට ගැන උගන්වන්න එන්නේ

    පුක් රෝපයා එකකින් චා උනාම ඊලග එකෙන් එනවා තෝ ඕවා තොගෙ ත්‍රෙඩ්වල දැම්මේ හිනා මූණුත් එක්ක මම එතනදියි තොට කිව්වේ ඕක තමා තොගෙ තරම කියලා

    මූ එක ෆෙක් එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර චාටර් ගණන් ගන්නේ නෑ කියලා
    තව ෆේක් එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර අහලකින්වත් තියන්න බැරි එකෙක් අනික් ජාතික වීරයොත් එක්ක
    තව එකකින් ඇවිත් කියනවා ඇගේ තුවාල කැලලක් නැති මානසිකව වැටුන කෙනෙක් කියලා යුද්ධෙ කරගන්න බැරිව
    තව එකකින් කියනවා ශවේන්ද්‍ර කරපු කතාවේ අගයක් නැහැ කියලා ඒක ෆේල් කියලා

    තවත් කතා නානා ප්‍රාකාරව කියනවා නානා ප්‍රාකාර ෆේක්වලින් මේ සේරම කියලා හොදට චාටර් වෙනවා බෑන් වෙනවා කොටි ගැති දේශද්‍රෝහී පාහර හැත්ත මුන්ට පුදුම අමාරුවක් දැන් තියෙන්නේ ශවේන්ද්‍ර ගැන දැන් චා වෙන නිසා මේපාර මේකෙන් ඇවිත් බබා ටෝක දාගෙන හරි මුට ඕනේ දේ කරගන්න බලනවා මූ කියන විදිහට මේ වීඩියෝ සේරම ඇත්ත අපේ උන් යුධ අපරාධකාරයෝ තොට රට ගැන හැගීමක් නෑ බල්ලෝ තෝ කොහොමද දාපු මේ ත්‍රෙඩ්


    3.gif
    වීඩීයෝ ලීක් කරේ මහින්දගේ එවුන්මයි
    3.gif
    channel-4 හමුදා බටයෙක් සාක්ෂි දෙයි

    තෝ මේවට දාන්නේ හිනා මූණු තොගෙ තරම පේනවා ඒකෙන්ම තොපේ හිත්වල තියෙන දේ තමා ඔය නොදැනී එළියට එන්නේ රටට හෙණ හත ගහලා හරි බලයට එන්න තියේ නම් තොපි වගේ බහු චරිත මානසික රෝගී හාල්පාරුවොන්ට කමක් නෑ

    මේවෑ මාතෘකා බැලුවම පේනවා මුගේ තරම මුට තියෙන්නේ රට ගැන හැගීමක් නෙවෙයි මහින්දව වට්ට ගන්න උවමනාව විතරයි පර බල්ලෝ රටට එරෙහිව එන බලවේග මොන වින්නැහිය කරලා හරි මුන්ට බලයට එන්න තියේ නම් මුන්ට කමක් නෑ රටට එරෙහිව එන බලවේග මුන් ගණන් ගන්නේ මහින්දගෙ පුද්ගලික ප්‍රශ්ණ විදිහට චැනල් ෆෝ වීඩියෝ එක ඇත්ත දැන් දීපියකො ඕවට උත්තර කිය කිය උඩ පනින තොපි වගේ උන් වදපු අම්මා අප්පා මොන වගේ උන් වෙන්න ඇත්ද


    රෝපයා බහුචරිත මානසික රෝගියා උඹට අමතක නෑ නෙ උඹෙ මේ එකවුන්ට් එකත් මොන ජාතියෙ එකක්ද කියලා ඇඩ්මින්ම කියපු විත්තිය උඹ ඔය දාන ඒවා කිසි දේක වගකීම උඹ ගන්නවද ? ෆේක් පෙරේතයා ප්‍රොක්සිවලට මුවාවෙලා එන බූරුවා තොපි වගේ බහුචරිත මානසික රෝගියොන්ව කොච්චර පුකට පයින් ගහලා දොට්ට දැම්මත් ආයි ආයි එනවනේ පවු දෙන්න

    අනික් උන්ගේ නම් දදා දෙපැත්තට -රෙප් දිදී කොටෝපු මානසික රෝගියා ඒවට එක සාධාරණ හේතුවක් කියපන් අදත් මල් බබා කියලා නම දාලා වෙනත් එකෙක්ට -රෙප් දීලා තිබුනා

    මේ තියෙන්නේ ජීටී තොට කිව්ව එක මේ සිද්ධියෙන් පස්සේ චාටර් වුන උඹ පැත්ත පලාතේ ආවේ නෑ ඩීටේල්ස් පීඑම් කරන්න කිව්වාම බලුවෙලා කටයි පුකයි වහගෙන යන්න ගියා දැන් තිබ්බ ෆේක් සේරම බෑන් වුන නිසා කරගන්න දෙයක් නැති කමට මේකෙන් ආවා

    උඹ හිතුවා උනාට අපිට මේ සිද්ධිය අමතකවෙලා තියෙයි කියලා අපිට අමතක නෑ දැන් උඹ කියපන් කො ඇඩ්මින් වැරදියි ඇඩ්මින්ගෙ බොරු ඇඩ්මින් උඹ ෆේක් කිව්ව නිසා ඇඩ්මින් ආණ්ඩුවට කඩේ යනවා කියලා

    1. Aluthen fake ID hadan proxyen awith news dana Jahoo issella oya post karana dewal wala wagakeema oya bara ganawada? Ewagema oyage ananya thawaya thahawuru karana details PM karanna. Mokada aluthen ID hadan proxy passe hangila awith katawath mada gahanna ba. Oya post dala maru wei anik minissu mewata waga kiyanna ona.

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=9363090&postcount=2

    රටට කෙලවෙනකන් ඇගිලි ගනින බහු චරිත මානසික රෝගියො යකෝ රාජ ද්‍රෝහී වුනාට කමක් නෑ බල්ලෝ රාජ්‍ය ද්‍රෝහී වෙන්න එපා තොපි වගේ බල්ලෝ වදපු අම්මා අප්පා මොන කාලකණ්නි වෙන්න ඇත්ද මූසල බල්ලා අපි එකෙක් වත් තෝගෙන් අහන ඒවට තොට උත්තර නෑ එතකොට උඹ ආන්ජුවත කදේ යනවා හා... කියලා බබා ටෝක දීලා මාරුවෙනවා කාලකණ්නි හැත්ත.
    11.gif
    11.gif
    11.gif
    11.gif

    මුන් අනිත් thread වල උන්ගෙ fake id වලින් අනසක පතුරගෙන රජ කරන්න හැදුව
    දැනුත් කරන්න හැදුවෙ මෙකටත් ඇවිල්ල බොරු බලය පෙන්නන්න
    එත් වැඩක් වුනේ නැ
    ජරා විදියට ලැජ්ජ වෙලා ගියා
    ඔන එකෙක්ට තෙරෙනව බන් මුන්ගෙ යටි අරමුනු මොනාද කියල
    උන් එක එකාට දුන් අල්ල අල්ල කඩෙ ගිහින් අපිට කියනව අපි කඩෙ යනවලු
    බහුචරිත මානසික රෝගින් නෙමෙයි,මුන්ට හරි ප්‍රසූතියක් ලැබිල නැ මෙ ලොකෙට එනකොට
    ඔලුව වැදිල තියෙනව කොහෙ හරි දරුනු විදියට
    මන් කලිනුත් කිවුවනේ
    බොරුව දාගෙන ආපු මුන්ට
    දැන් ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ පලායාම විතරයි කියල
     

    C$K

    Well-known member
  • May 20, 2011
    2,590
    518
    113
    ..::IDIRI ARAKSHAKA WALALLA::..
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....

    නංගි ඔයාගේ කුනු හරුප රචනා වලට බෞද්ධයෙක් විදිහට මම පිලිතුරු දෙන්න යන්නේ නෑ. ඒ කුනු හරුප ටික ඔයාටම ආදාල නිසා ඔයාම බාර ගන්න.
    ඔයා එන ආත්මේ බැල්ලියක් වෙලා ඉපදෙනවා.මම කියන්නේ දඩාවතේ යන පාරේ ඉන්න බැල්ලියෙක්.එතකොට ඔයාගේ පිටිපස්සේ එල්ලිලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා ඔයා දන්නවනේ. ඔයා මේ රටට කුනු හරුප කිය කියා කරන අපරාදෙට ඒක තමයි ඔයාට උරුම.
    old-bitch-hates-dog-fucking.jpg
    නංගි මල්ලි
    උබට සිද්ද් වෙන්නෙ ලබන ආත්මෙත් මෙ අත්මෙ වගෙ
    නංගි මල්ලි කෙනෙක් වෙන්න තමයි
    මෙ ආත්මෙ රට පාවාදෙන පවට
    අබන අත්මෙවත් සතෙක් වෙලාව්ත් ඉපදෙන්න
    නංගි මල්ලි කෙනෙක් නොවෙන්න
    මෙ ආත්මෙ පින් කරපන්
    මොඩ නපුන්සකය

     

    Jahoo

    Banned
    Feb 1, 2011
    185
    21
    0
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....



    නංගි මල්ලි
    උබට සිද්ද් වෙන්නෙ ලබන ආත්මෙත් මෙ අත්මෙ වගෙ නංගි මල්ලි කෙනෙක් වෙන්න තමයි
    මෙ ආත්මෙ රට පාවාදෙන පවට
    අබන අත්මෙවත් සතෙක් වෙලාව්ත් ඉපදෙන්න
    නංගි මල්ලි කෙනෙක් නොවෙන්න
    මෙ ආත්මෙ පින් කරපන්
    මොඩ නපුන්සකය
    මට ඕන තැනක ඕන විදිහකට ඉපදෙන්න වරම් තියෙනවා.නමුත් උඹලා අයේ මේ රටේ ඉපදෙන්නේ නෑ. ඒක දැන ගනිල්ලා
     

    C$K

    Well-known member
  • May 20, 2011
    2,590
    518
    113
    ..::IDIRI ARAKSHAKA WALALLA::..
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....
    මට ඕන තැනක ඕන විදිහකට ඉපදෙන්න වරම් තියෙනවා.නමුත් උඹලා අයේ මේ රටේ ඉපදෙන්නේ නෑ. ඒක දැන ගනිල්ලා
    උබල වගේ නපුන්සකයො විතරක් මෙ රටේ ඉතුරු වෙලා හිටියොත් නම්
    කොහොමත් කාටවත් ඉපදීමක් නැ
    මොකද උබලට මනුස්සයො බො කරන්න හියියක් නැති නිසා
    අන්න ඒකත් හොදට දැනගනින්
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    මට ඕන තැනක ඕන විදිහකට ඉපදෙන්න වරම් තියෙනවා.නමුත් උඹලා අයේ මේ රටේ ඉපදෙන්නේ නෑ. ඒක දැන ගනිල්ලා


    ඇයි උබ අලි පස්සෙන්ද ( පුක කියන්නෙ කුනුහරුපයක් ලෙස දකින ශුද්දවන්තයන් වැන්නන් මෙහි සිටින නිසා).. උබට ඔනෙ තැන් වල ඉපදෙන්න

    :lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මට ඕන තැනක ඕන විදිහකට ඉපදෙන්න වරම් තියෙනවා.නමුත් උඹලා අයේ මේ රටේ ඉපදෙන්නේ නෑ. ඒක දැන ගනිල්ලා

    වරමි දුන්නෙ ltte කාරයො ටිකයි අර පච නිවුස් වල දෝහියො ටිකයි වෙන්ඩ ඇති
    රටක ඉපදුනානමි රට වෙනුවෙන් වැඩකරපන්
    ජාතියක ඉපදුනානමි ජාතිය වෙනුවෙන් වැඩකරපන්
    නැතුව ඉපදුන රටයි ජාතියයි පාවල දිල එක එකාගෙ සුද්ද වන්තයො වෙනඩ හදන්ඩ එපා:growl::growl::growl:
     

    cr33py_f41iry

    Member
    Feb 1, 2010
    2,076
    94
    0
    N/A
    ඇයි උබ අලි පස්සෙන්ද ( පුක කියන්නෙ කුනුහරුපයක් ලෙස දකින ශුද්දවන්තයන් වැන්නන් මෙහි සිටින නිසා).. උබට ඔනෙ තැන් වල ඉපදෙන්න

    :lol::lol:


    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    නංගි ඔයාගේ කුනු හරුප රචනා වලට බෞද්ධයෙක් විදිහට මම පිලිතුරු දෙන්න යන්නේ නෑ. ඒ කුනු හරුප ටික ඔයාටම ආදාල නිසා ඔයාම බාර ගන්න.
    ඔයා එන ආත්මේ බැල්ලියක් වෙලා ඉපදෙනවා.මම කියන්නේ දඩාවතේ යන පාරේ ඉන්න බැල්ලියෙක්.එතකොට ඔයාගේ පිටිපස්සේ එල්ලිලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා ඔයා දන්නවනේ. ඔයා මේ රටට කුනු හරුප කිය කියා කරන අපරාදෙට ඒක තමයි ඔයාට උරුම.
    old-bitch-hates-dog-fucking.jpg

    දැන් බලපන් humanoid එකවුන්ට් එකෙන් ඇවිත් උඹ ඊයේ ඕක කිව්වේ මෙහෙම ඊට කලින් සයිට් එක පුරාම ස්පෑම් කර කර දැගලුව රීපෝස්ට් කියන එකවුන්ට් එකෙන්ම ඔය බයිලෙ ගැහුවා


    උඹ පුක් කිඹුලිනේ.
    නංගි ඔයා සුනිමල්ගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් නේද? වයස 15ක් වෙලා මේකේ ෆුල් ටයිම් ඉන්නේ කොහොමද?

    දැන් ඕක බැලුවම පේනවා උඹට ආයි වතාවක් රෝප් එකවුන්ට් එක වගේම චා වුනා කියලා නා නා ප්‍රාකාර ෆේක්වලින් හැමවෙලේම තර්කෙට ඇවිත් චාටර් වුන උඹට පෝර්න් පින්තූර දාලා -රෙප් දෙන්නයි කුණුහරුප කිය කිය රෙප් කපන්නයි තමා පුළුවන් ඒ විතරක්ද මෙහේ තවත් අම්බානක ස්පෑම් කරනවා අනික් සයිට්වලට මෙහෙන් ට්‍රැෆික් එක අදිනවා

    බලපන් කොපි පේස්ට් ඇරුනම උඹට වෙන දෙයක් පුළුවන්ද කියලා මගේ කමෙන්ට් එකේ එක කුණුහරුපයක් නෑ උඹ දාපු රිප්ලයි එකෙන් පෙන්නනවා උඹේ මානසික තත්ත්වය වගේම උඹ මේ සයිට් එකේ පාලකයන් දාලා තියෙන නීතිවලට දක්වන අනුගත බව ඔවු ඉතින් උඹ කතා කරන්නේ මේකේ පෝර්න් දාන්නනේ උඹ කියන්නේ ගොං ගහලා නැති එවුන් නපුංසකයෝ කියලා නෙද්දකින් මානසික රෝගියා උඹෙ තාත්තත් උඹෙ අම්ම ඉන්නැද්දි ගිහින් ගොං ගහන්න ඇති නේද මෝලෝ ? මතක ඇතිනේ රෝප් එකවුන්ට් එකෙන් හරි උජාරුවෙන් කිව්වා මං පිටරට වේශ්‍යෙවො 50 -60 අතරෙ එක්ක බුදියලා තියෙනවා කියලා හරි ආඩම්බරෙන්

    එහෙවු චරිතයක් තියෙන බහුචරිත මානසික රෝගියෙක් වෙන උඹ තමා මෙතන රට ගැන කතා කරන්න එන්නේ දැන් උඹ ඔය දාලා තියෙන ඒවා දැක්කම ඕනෑ එකෙක්ට පේනවා උඹෙ තරම විනාඩි පහකට කලින් කට උත්තර නැති වුනාම චා උන උඹ කිව්වේ

    වැඩකට නැති නොසරුප් වචන කියන උඹලා වගේ මොලේ නැති ගිරවු එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ බං.දැන් ටිකකට කලින් මට බැනලා ෆෝන් කෝල් එකකුත් ආවා.
    :oo::oo:


    දැන් මේ උඹ දාලා තියෙන්නේ හරීම වැදගත් රිප්ලයි එකක් නේද එහෙනම් මම කලින් රිප්ලයි එකේ අහපුවාට උත්තර දීලා ඉදපන් බූරුවා ශවේන්ද්‍ර සිල්වා මහත්තයාට නානා ප්‍රාකාර ෆේක්වලින් විදිහට අපහාස කරපු උඹ පාර වදිනකොට කියනවා මෙහෙම

    ශවේන්ද්‍ර සිල්වාට කවුරුත් මෙතන මඩ ගහන්නේ නෑ. සරත් ෆොන්සේකාව වැදගත් නොවුන රටකට ශවේන්ද්‍ර කජ්ජක්ද? අපි ඒක අමතක කරමු. මම නියම බෞද්ධයෙක්.ඒක නිසා මම අසභ්‍යය වචන පාවිච්චි කරන්නේ නෑ.

    හා හා එහෙනම් අපි උඹ කියන විදිහට අමතක කරමු උඹ නියම බෞද්ධයෙක් බව උඹෙ පුක් රෝප් එකවුන්ට් එකේ අවසන් දවසේ මම කිව්වා මතක ඇතිනේ ඒවා පැත්තකින් තියමු නියම බෞද්ධයා පස්සේ මේ දාපු රිප්ලයි එකෙන් පේනවා උගෙ තරම ! උඹට තියෙන්නේ එදා වේල තර්ක ඒ ඒ වෙලාවට මොනවා හරි කියලා ලැජ්ජාව වහගන්න බලනවා උඹ චාටර් කියන්නේ උපරිම... බහු චරිත මානසික රෝගියා උඹට බෑ මං කියපුවට උත්තර දෙන්න ඒ නිසා මට දෙන්නේ මේවගේ රිප්ලයි මං මේක quote කරන්නෙ උඹ මේක ඩිලීට් කරන්න පුළුවන් නිසා බලපන් මේ ත්‍රෙඩ් එකත් උඹ කුරුවල් කරපු විදිහ උඹ යන යන තැන දේශපාලනයක් ඇදගෙන ත්‍රෙඩ් පිටින් චා කරනවා වගේම උඹත් චා..වෙනවා එක අතකට මානසික රෝගියෙක් වෙච්ච උඹට මොන ලැජ්ජාවක්ද නේ බන් ගොං මෝලා කලින් රිප්ලයි එකේ මං අහපුවට උත්තර දීපන් උඹ අවසන් ගමන් යන්න ඉස්සර


    රෝපයා බහුචරිත මානසික රෝගියා උඹට අමතක නෑ නෙ උඹෙ මේ එකවුන්ට් එකත් මොන ජාතියෙ එකක්ද කියලා ඇඩ්මින්ම කියපු විත්තිය උඹ ඔය දාන ඒවා කිසි දේක වගකීම උඹ ගන්නවද ? ෆේක් පෙරේතයා ප්‍රොක්සිවලට මුවාවෙලා එන බූරුවා තොපි වගේ බහුචරිත මානසික රෝගියොන්ව කොච්චර පුකට පයින් ගහලා දොට්ට දැම්මත් ආයි ආයි එනවනේ පවු දෙන්න

    අනික් උන්ගේ නම් දදා දෙපැත්තට -රෙප් දිදී කොටෝපු මානසික රෝගියා ඒවට එක සාධාරණ හේතුවක් කියපන් අදත් මල් බබා කියලා නම දාලා වෙනත් එකෙක්ට -රෙප් දීලා තිබුනා

    මේ තියෙන්නේ ජීටී තොට කිව්ව එක මේ සිද්ධියෙන් පස්සේ චාටර් වුන උඹ පැත්ත පලාතේ ආවේ නෑ ඩීටේල්ස් පීඑම් කරන්න කිව්වාම බලුවෙලා කටයි පුකයි වහගෙන යන්න ගියා දැන් තිබ්බ ෆේක් සේරම බෑන් වුන නිසා කරගන්න දෙයක් නැති කමට මේකෙන් ආවා

    උඹ හිතුවා උනාට අපිට මේ සිද්ධිය අමතකවෙලා තියෙයි කියලා අපිට අමතක නෑ දැන් උඹ කියපන් කො ඇඩ්මින් වැරදියි ඇඩ්මින්ගෙ බොරු ඇඩ්මින් උඹ ෆේක් කිව්ව නිසා ඇඩ්මින් ආණ්ඩුවට කඩේ යනවා කියලා

    1. Aluthen fake ID hadan proxyen awith news dana Jahoo issella oya post karana dewal wala wagakeema oya bara ganawada? Ewagema oyage ananya thawaya thahawuru karana details PM karanna. Mokada aluthen ID hadan proxy passe hangila awith katawath mada gahanna ba. Oya post dala maru wei anik minissu mewata waga kiyanna ona.

    http://www.elakiri.com/forum/showpos...90&postcount=2

    රටට කෙලවෙනකන් ඇගිලි ගනින බහු චරිත මානසික රෝගියො යකෝ රාජ ද්‍රෝහී වුනාට කමක් නෑ බල්ලෝ රාජ්‍ය ද්‍රෝහී වෙන්න එපා තොපි වගේ බල්ලෝ වදපු අම්මා අප්පා මොන කාලකණ්නි වෙන්න ඇත්ද මූසල බල්ලා අපි එකෙක් වත් තෝගෙන් අහන ඒවට තොට උත්තර නෑ එතකොට උඹ ආන්ජුවත කදේ යනවා හා... කියලා බබා ටෝක දීලා මාරුවෙනවා කාලකණ්නි හැත්ත.
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    shavendra silva continues 2 b a hero...........mechchara yuddhe iwara karalath me manussaya thamath yuddha pitiye.......Jaya wewa............+

    machan uba kiyanawa wage kuhakayo nam kelawarak naa...........Okunta katak hollanna puluwan welathinne...ithuru wela inne.... me wage minissu nisa thamai kiyala munta hithenwada danne na
     

    kyc

    Member
    Dec 2, 2008
    1,379
    309
    0
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....

    ශවීන්ද්‍ර සිල්වා වීරයාට මඩ ගහන සත්තු මෙක බලපල්ල

    ශවීන්ද්‍ර සිල්වා වීරයා!


    චැනල් 4 මෙලෝඩ්‍රාමාව (channel 4 Mellow Drama) හෙවත් විනාඩි පනහක ධාවන කාලයකින් යුත් "ශ්‍රී ලංකා කිලිං ෆීල්ඩ්ස්‌" චිත්‍රපටය ලෝකයේ චිත්‍රපට නිපදවෙන කිසිදු සාමාන්‍ය පරමාර්ථයකට අයත් වූවක්‌ නොවේ.

    එය දැනට ඕජස්‌ ගලමින් තිබෙන එල්. ටී. ටී. ඊ. කුණපයෙන් යෑපෙන නිල මැස්‌සන් සහ පණුවන් ඇතුළු ශ්‍රී ලංකා රාජ්‍යයට එරෙහි සකලවිධ සතුරන්ගේ පරමාර්ථයනටම අයත් එකක්‌ වෙයි.

    මෙය තවත් ආකාරයකින් මෙසේ ප්‍රකාශ කළ හැකිය.

    කැල්ලම් මැක්‌රේ නමැති "සිනමා සහල්පාරුවකු" (මොහු අයත් වන්නේ සිනමාව ගණිකා වෘත්තියේ යොදවන්නන්ගේ සිනමා ශානරයකට නොව, සිනමාව ත්‍රස්‌තවාදය සඳහා යොදවන්නන්ගේ සිනමා ශානරයකටය.) යොදවා නිර්මාණය කරන ලද ඉහත කී චිත්‍රපටය, එම චිත්‍රපටය නිපදවීමේ පරමාර්ථයම පෙරදැරි කොටගත් කුප්‍රකට දරුස්‌මාන් වාර්තාවටම අත්වාරුවක්‌ සපයන්නේය.

    දරුස්‌මාන් වාර්තාව යනු ජාත්‍යන්තර නීතිය තුළින් ශ්‍රී ලංකාව එල්ලුම්ගස්‌ යෑවිය හැකි කෙමනක්‌ නොවන බව එය බිහි කළවුන් පමණක්‌ නොව එයින් අපට කෙළවෙනතුරු කෙළ ගිලිමින් බලා සිටින වුන් පවා දන්නා සත්‍යයකි. එහි පරමාර්ථය ජාත්‍යන්තර වශයෙන් ශ්‍රී ලංකාව කොන් කිරීමට ලෝක ජනමතයක්‌ ලබාගැනීමය. ඒ සඳහා හැකිතාක්‌ ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රතිරූපයට හානි පැමිණවීමය. අර කිලිං ෆීල්ඩ්ස්‌ නමැති මෙලෝඩ්‍රාමාවේ පරමාර්ථය ද එයමය.

    එහෙත් සාමාන්‍යයෙන් මුහුණට මුහුණ පරාජය කළ නොහැකි විශිෂ්ට දෙයට හෝ මිනිසුන්ට හෝ අපේ ගමේ, ගොඩේ නගරයේ යම් පාදඩයකු විසින් ඔහේ මඩගසනු ලබනවාට වඩා මෙය වෙනස්‌ය.

    ගමේ ගොඩේ නගරයේ මැටි මෝලාගේ ද්වේෂය පුද්ගලික එකක්‌ බැවින් ඉන් විනාශ වන්නේ ඒකාම මිස උගේ ඊර්ෂ්‍යාවට, ද්වේෂයට ලක්‌වූ පුද්ගලයා නොවන බැවිනි.

    එහෙත්, ජාත්‍යන්තර කුහකකම, ජාත්‍යන්තර ද්වේෂය, ජාත්‍යන්තර ඊර්ෂ්‍යාව, ජාත්‍යන්තර වෛරය ඊට වෙනස්‌ය. ප්‍රතිචාර නොදක්‌වන පමාවෙන් ඒවා තව තවත් විෂ දුම පතුරවනසුලුය. පරාජය නොකරන පමාවෙන් එය ජයග්‍රහණයේ සියලු සළු පිළි බලෙන්ම ඇඳගන්නා සුලුය.

    කවුරුන් කෙසේ කීව ද දරුස්‌මාන් සහ කිලිං ෆීල්ඩ්ස්‌ අපේ රට පත්කොට තිබුණේ මේ අවදානමටය.

    ඒ අවදානමෙන් අප මුදාගත් පුද්ගලයා ශවීන්ද්‍ර සිල්වාය.

    එහෙයින් ඔහු වීරයකු යෑයි අපි කටපුරා කියමු.

    එසේ නොකියන්නේ නම් නොලියන්නේ නම් අර ගමේ ගොඩේ, නගරයේ පාදඩ කුහකයාත් අපත් අතර වෙනසක්‌ තිබිය හැකි නොවේ.

    එක්‌සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානයේ ශ්‍රී ලංකා නියෝජ්‍ය නිත්‍ය නියෝජිත මේජර් ජෙනරාල් ශවීන්ද්‍ර සිල්වා මේ වික්‍රමය කරන්නේ විදේශීය තානාපතිවරුන් හමුවේ "ශ්‍රී ලංකාවේ කිලිං ෆීල්ඩ්ස්‌" වීඩියෝ චිත්‍රපටය තිරගත කරමින් හියුමන් රයිට්‌ස්‌ වොච්, ඇමිනෙස්‌ටි ඉන්ටර්නැෂනල් සහ ක්‍රයිම් ගෲප් සොසයිටි යන සංවිධාන විසින් දියත් කරන ලද බරපතළ මෙහෙයුම ව්‍යර්ථ කරමිනි.

    නිව්යෝර්ක්‌ නුවර එක්‌සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානය ඉදිරිපිට වූ "චර්ච් සෙන්ටර්" ශාලාවට එක්‌රොක්‌ වී සිටි ජාත්‍යන්තර තානාපතිවරුන් අතිබහුතරයකගේ නෙත් පාදමින් ද එල්. ටී. ටී. ඊ. හිතවාදී සකලවිධ ක්‍රියාධරයන්ගේ මඩ බෝලය ඔවුන් ඉදිරියෙම පුපුරුවා හරිමින්ද ශවීන්ද්‍ර සිල්වා කළ වික්‍රමය ඔහු එදා යුද බිමේදී ත්‍රස්‌තවාදය පරාජය කරමින් දැක්‌වූ වික්‍රමයන්ටවත් දෙවැනි වන්නේ නොවේ.

    නවලෝක තතු යටතේත්, ඒ නව ලෝක තතු යටතේ ශ්‍රී ලංකාව මුහුණදී සිටින නව තතු යටතේත් සාම්ප්‍රදායික විදේශීය සේවාවන්ගෙන් අපට ශත පහක වැඩක්‌ නොමැතිය යන්න අප හැමදාමත් කී දේය.

    ශවීන්ද්‍ර සිල්වා අපගේ විදේශ සේවාවට සුවිශේෂ යෙදවුමක්‌ (Specific application) පමණක්‌ නොව සුවිශේෂ ප්‍රවේශයක්‌ද (Specific approache) ඉදිරිපත්කොට සිටියි.








    ඔහු සම්භාව්‍ය තානාපති මුළු ගැන්වීම් වලින් මුළුමනින්ම වෙනස්‌ අද අපේ රට මුහුණ පා සිටින තත්ත්වයන්ට අතිශය ගැළපෙන නව රාජ්‍ය දූත මෙහෙයක නිරතව සිටියි. මේ ශ්‍රේෂ්ඨ ශ්‍රී ලාංකික පුත්‍රයාට දිවයිනේ අපගේත්, දිවයිනේ සමස්‌ත ජනතාවගේත් ගෞරවය ප්‍රශංසාව හිමිවන බව කවර නම් සැකයක්‌ද?

    අවසාන වශයෙන් අපි අද මෙසේ සටහන් තබමු. "ශවීන්ද්‍ර ඔබ වැනි තව දස දෙනෙක්‌ අපගේ රාජ්‍ය දූත සේවාවේ සිටින්නේ නම්....?"



    උපුටාගැනීමකි
    http://www.divaina.com/2011/06/24/editor.html


    නියමයි මචන්....ෂවින්ද්‍ර සිල්ව එදා සටන් බිමේ සටන් වෑදුන, අද විදේෂ බලවේග වලට ලන්කාවෙන් පිට සටන් වෑදෙනව.....ඒ සටනත් ජයගත්ත..... +++rep.....
     
    • Like
    Reactions: perfectenamy
    ඇයි උබ අලි පස්සෙන්ද ( පුක කියන්නෙ කුනුහරුපයක් ලෙස දකින ශුද්දවන්තයන් වැන්නන් මෙහි සිටින නිසා).. උබට ඔනෙ තැන් වල ඉපදෙන්න

    :lol::lol:

    නෑ නෑ බන් මූ මේ කියන්නේ මුංට ඕනේ දේ කරගත්තොත් අපිට ලබන ආත්මෙට රටක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ කියලා :lol::rofl: ඒක හරි හැබැයි ඉතින් ඒක කරගන්න තමා බැරි :baffled::lol:

     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    මාතර කිඹුලා;10472146 said:
    නෑ නෑ බන් මූ මේ කියන්නේ මුංට ඕනේ දේ කරගත්තොත් අපිට ලබන ආත්මෙට රටක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ කියලා :lol::rofl: ඒක හරි හැබැයි ඉතින් ඒක කරගන්න තමා බැරි :baffled::lol:


    අම්මට සිරි මුන්ගෙ මාර plan නේ තියෙන්නෙ... බලමුකො එහෙනම්
     
    • Like
    Reactions: kyc

    C$K

    Well-known member
  • May 20, 2011
    2,590
    518
    113
    ..::IDIRI ARAKSHAKA WALALLA::..
    ....::::::::::PROUD TO BE A
    Sri-Lanka-National-Flag.gif
    SRI LANKAN::::::::::.....

    මන් නැවතත් කියනව
    මෙ thread එකෙදි
    මට හයියක් වුනු හැමොම
    රට වෙනුවෙන් කතා කරපු හැමොටම
    මට rep+ දුන්නු හැමොටම සහ
    coment වලින් උදවු කරපු හැමොටම
    මම නැවතත් මගේ මුලු හිතින්ම ස්තූතීය පුද කරනව!

     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    ශවේන්ද්‍ර සිල්වාට කවුරුත් මෙතන මඩ ගහන්නේ නෑ. සරත් ෆොන්සේකාව වැදගත් නොවුන රටකට ශවේන්ද්‍ර කජ්ජක්ද?
    අපි ඒක අමතක කරමු.මම නියම බෞද්ධයෙක්.ඒක නිසා මම අසභ්‍යය වචන පාවිච්චි කරන්නේ නෑ.
    චැනල් 4 වීඩියෝ එක මේ වෙනකොට මිලියන ගානක් විවිධ නාලිකා සහ අන්තර්ජාලය හරහා බලලා ඉවරයි.ඒ වගේම මේකට ඇමරිකාව තුලත් යුරෝපය තුලත් විශාල ප්‍රචාරයක් දෙමින් ඉන්නවා කියලා අද උදේ වෙනකොට මට වාර්ථා වුනා.
    නමුත් ශවේන්ද්‍ර සිල්වාගේ කතාව ලෝකයේ කිසිම ප්‍රධාන එක රූපවාහිනී නාලිකාවකවත් ප්‍රචාරයක් තිබුනේ නෑ. මේක බැලුවේ එතන හිටපු සුද්දෝ කීප දෙනෙක් සහ ලංකාවේ ඉංග්‍රීසි දන්න ටික විතරයි.ඒක නිසාම තේරෙනවා චැනල් 4 එකෙන් මහින්දට එල්ලවුන මඩපාර මේකෙන් හේදීලා යන්නේ නෑ. කිසිම බටහිර රටක මේකට කිසිම ප්‍රචාරයක් නෑ.ඒ අය දන්නෙත් නෑ මේක.නමුත් චැනල් 4 දර්ශන වලට ඊට වඩා දස දහස් ගුනයකින් ප්‍රචාරය වුනා. ඒක නිසා චැනල් 4 එකෙන් මහින්දට වුන මඩ පාර, අපහාසය අපි ශවේන්ද්‍ර සිල්වා නැති කරා කියන එක අපි අපිම රවටා ගැනීමක්.ආණ්ඩුවට කඩේ යන දිවයින සුමනෙලා කියන ඒවා කට පාඩම් කරගෙන ඇවිල්ලා ගිරව් වගේ මෙතන කියවන කට්ටියක් ඉන්නවා.ඒ අය කුනු හරුප නම් හොඳටම දන්නවා.
    තව එකක් කියන්න ඕනී.ඊයේ ලංකාඊ නිවුස් වෙබ් අඩවිය විස්තරාත්මකව මේ වීඩියෝ විකුනපු, ලීක් කරපු රාජ්‍ය මාධ්‍ය වේදීයාව හෙලි කරා.ඒක මේ ලින්ක් එකේ බලන්න.මේ අය රාජපක්ෂලාව, හමුදා නිලධාරින් පුම්බමින් මේවා අන්තර්ජාලයට මුදා හැර විශාල ධනයක් උපයපු හැටි මේ වෙබ් සයිට් එක පැහැදිලි කරනවා.මේ අය මේ වෙන විට සල්ලිත් එක්ක ඉතාලියට පැන ගිහිල්ලා කියලත් වාර්ථා වෙනවා. ඒක නිසා දැන් පැහැදිලියි ආණ්ඩුවේම අය තමයි මේවා දීලා තියෙන්නේ.

    http://www.lankaenews.com/Sinhala/news.php?id=17505



    looklooklook look

    scaled.php


    එතකොට ඔබතුමා කියන්නේ සිලුමින, දිවයින,දිනමින, ඩේලි නිව්ස්, ජාතික රූපවාහිනිය, ITN එක වගේ දේවල් බැලුවම හොඳටම ඇති කියලද?

    වැඩකට නැති නොසරුප් වචන කියන උඹලා වගේ මොලේ නැති ගිරවු එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ බං.දැන් ටිකකට කලින් මට බැනලා ෆෝන් කෝල් එකකුත් ආවා.
    :oo::oo:

    මේවා මචන් උඹලාව පිනවන්න කියන කතා.ආණ්ඩුව සිංහල ජනතාව පිනවන්න, සතු‍ටු කරන්න එක එක ප්‍රවුත්ති, පිලිතුරු ආණ්ඩුවට කඩේ යන පත්තර සහ විද්යුත් මාධ්‍ය හරහා දෙනවා මිසක්, චැනල් 4 එකේ සහ කොටින්ගේ ප්‍රචාර වල බරපතල කම වටහාගෙන ඒවා අධ්‍යනය කරලා අවබෝධාත්මක සහ තීක්ෂන ප්‍රතිප්‍රහාරයන් හෝ පිලිතුරු දෙන්නෙ නෑ. ඒක නිසා අනිවාර්යෙන්ම ලංකාවට ආර්ථික සම්බාධක වැටෙන්න පුලුවන්. මේ එලකිරි එකේ අයටත් ඕනී ඒ වගේ ආර්ථික සම්බාධක පටවගෙන අපේ රටේ ආර්ථිකය විනාශ කරලා ඊලාම හදවන්න.උඹලා වගේ එවුන් මේ ආත්මේ ලංකාවේ ඉපදුනාට අයේ එන ආත්ම වල මේ රන් දිවයිනේ ඉපදෙන්න වරම් නෑ. අන්න ඒකත් මතක තියාගනිල්ලා.උඹලා උඹලට නොදැනීම මේ රටට ආර්ථික සම්බාධක ගේන්න කඩේ යනවා.ඇත්තෙන්ම මව් බිමට එරෙහිව කඩේ යන්නේ, ඊලාම වෙනුවෙන් කඩේ යන්නේ උඹලා.ඒ මේ රට ආර්ථික සම්බාධක හරහා විනාශ කරලා.මතකද ඉරාකේ වුනදේ.සදාම් හුසේන් එක්සත් ජාතීන්ට කුනුහරුපෙන් බැනලා එලෙව්වා.ඊට පස්සේ රට විනාශ කර ගත්තා.උඹලත් එක්සත් ජාතීන්ට කුනු හරුපෙන බැනලා, බෑන් කීමූන්ට බැනලා ඒක තමයි කරවන්නේ.එහෙම නෙවෙයි යථාර්තය තෙරුම් ඈරගෙන ඒකට බුද්ධියෙන් මූන දෙමු.නැත්නම් රට විනාශ වෙලා, හමුදාව දුර්වල වෙලා ඊලාම බිහි වෙන්න පුලුවන්.

    හරියටම හරි

    නංගි ඔයාගේ කුනු හරුප රචනා වලට බෞද්ධයෙක් විදිහට මම පිලිතුරු දෙන්න යන්නේ නෑ. ඒ කුනු හරුප ටික ඔයාටම ආදාල නිසා ඔයාම බාර ගන්න.
    ඔයා එන ආත්මේ බැල්ලියක් වෙලා ඉපදෙනවා.මම කියන්නේ දඩාවතේ යන පාරේ ඉන්න බැල්ලියෙක්.එතකොට ඔයාගේ පිටිපස්සේ එල්ලිලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා ඔයා දන්නවනේ. ඔයා මේ රටට කුනු හරුප කිය කියා කරන අපරාදෙට ඒක තමයි ඔයාට උරුම.

    old-bitch-hates-dog-fucking.jpg

    මට ඕන තැනක ඕන විදිහකට ඉපදෙන්න වරම් තියෙනවා.නමුත් උඹලා අයේ මේ රටේ ඉපදෙන්නේ නෑ. ඒක දැන ගනිල්ලා


    නෑ නෑ....මෙතන නැව් ලියාපදිංචි කරන් නෑ......යන්න වරායට....:D:D:D;)