ඕස්ට්රේලියාවට Student Visa එන එක අඩු කරගන්න Plan එකක් වගේ. ලංකාවට හොඳයි Tourism කියල එන වඩෙයක් කාල ජීවත්වෙන අමුතු ජීවින්ට වඩා Student ල වියදම් කරනව
සිරාවට මේක තමාThey seems to be tired of south asian student visas
Tho giyoth kalu goo ban karalama daaikalu guu epama wela atte
අක්කරා 5හේ ෆුකවල් ගහන්න එපා හුත්තෝ !
jeppo neme peratto.. jeppo dan NPP wela wani wani inneJeppo tika australian embassy eka gawata duwan ewi menna education eka privatized karanna yanawo gala.![]()