ශ්‍රී ලංකාවට ඔස්ට්‍රේලියාවෙන් යෝජනාවක්

RealityOfX

Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,894
    1
    15,236
    113
    ඕස්ට්‍රේලියාවට Student Visa එන එක අඩු කරගන්න Plan එකක් වගේ. ලංකාවට හොඳයි Tourism කියල එන වඩෙයක් කාල ජීවත්වෙන අමුතු ජීවින්ට වඩා Student ල වියදම් කරනව
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    අක්කරා 5හේ ෆුකවල් ගහන්න එපා හුත්තෝ !
    අශ්පයා ගහන්න එපා හුත්තෝ !

    පුළුවන් නම් ජොබක් සෙට් කරලා දීපන් AU වල , ෆුකවල් එපා !
    masters in cs තියනවා, COVID inject කරලා නම් නැහැ. එක තමයි හුත්තෝ තියන එකම අවුල.
    COVID vaccine check කරන එකත් අක්කර 5හේ ෆුකක් බන්.
    ෆුක කියන්නේ කිසිම වැඩකට නැති දෙයක්, ගද විතරයි. මේකත් ඒ වගේ දෙයක් හුත්තෝ !
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Jeppo tika australian embassy eka gawata duwan ewi menna education eka privatized karanna yanawo gala.😛
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    කරන්න පුළුවන් නම් සුපිරි වැඩක් ගොඩක් අංශ දියුණු වෙනව මේකත් එක්ක. සංචාරක ආකර්ෂණයක් තියන රටක් නිසා මේක සාර්ථක වෙනවා අනිවාර්යයෙන්ම.
     
    • Like
    Reactions: tha123