ශ්‍රී ලංකාවේම කැලැන්ඩරයක් දැන් ඔබේ ජංගම &#3503

CEYLON CALENDAR IS


  • Total voters
    96
  • Poll closed .

amalfun

Well-known member
  • Jan 4, 2009
    2,106
    238
    63
    Borella Junction
    it's a big help for other users

    ela baluwa ban SE wala elata wada LG touch series phone wala wada naa ;) ilaga bara develop


    Thanks machan.. for u r testing feedback...

    YA SE, NOKIA walata ela. Bcz Java.

    මචං touch series කියල වෙනසක් නැහැ. Java enabled ඕනෙම phone එකක වැඩ.

    ඔයාගේ LG series එක Java වලට compatible නැතුව ඇති. එකයි case එක...
    THANKX again for TESTING FEEDBACK.
    it's a big help for other users.:):):):):):):):):):):)