elakiri wadak ;) 2012 damma design karanna
maduranga_it Member Oct 2, 2008 11,719 710 0 @ කන්ද උඩ,ලොවි ගහේ ® Sep 27, 2011 #41 elakiri wadak 2012 damma design karanna
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #42 maduranga_it said: elakiri wadak 2012 damma design karanna Click to expand... Thanks BRO. DEFA
077harsha Member Jan 11, 2010 1,510 151 0 on EaRtH Sep 27, 2011 #43 maxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxaa bro .THANX
maduranga_it Member Oct 2, 2008 11,719 710 0 @ කන්ද උඩ,ලොවි ගහේ ® Sep 27, 2011 #44 ela baluwa ban SE wala elata wada LG touch series phone wala wada naa ilaga bara develop
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #46 077harsha said: maxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxaa bro .THANX Click to expand... Thanks Bro... ELA
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #47 it's a big help for other users maduranga_it said: ela baluwa ban SE wala elata wada LG touch series phone wala wada naa ilaga bara develop Click to expand... Thanks machan.. for u r testing feedback... YA SE, NOKIA walata ela. Bcz Java. මචං touch series කියල වෙනසක් නැහැ. Java enabled ඕනෙම phone එකක වැඩ. ඔයාගේ LG series එක Java වලට compatible නැතුව ඇති. එකයි case එක... THANKX again for TESTING FEEDBACK. it's a big help for other users.
it's a big help for other users maduranga_it said: ela baluwa ban SE wala elata wada LG touch series phone wala wada naa ilaga bara develop Click to expand... Thanks machan.. for u r testing feedback... YA SE, NOKIA walata ela. Bcz Java. මචං touch series කියල වෙනසක් නැහැ. Java enabled ඕනෙම phone එකක වැඩ. ඔයාගේ LG series එක Java වලට compatible නැතුව ඇති. එකයි case එක... THANKX again for TESTING FEEDBACK. it's a big help for other users.
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #48 kterulz said: niyamai Click to expand... BIG THANKX BRO
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #50 hansa1018 said: useful......... Click to expand...
rooshan2008 Well-known member Apr 16, 2008 5,896 1,271 113 CALL 0x754EA Sep 27, 2011 #51 is it android supported ?
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 27, 2011 #52 rooshan2008 said: is it android supported ? Click to expand... No machan yet........
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 28, 2011 #53 apps for android - 2012 rooshan2008 said: is it android supported ? Click to expand... apps for android - 2012
apps for android - 2012 rooshan2008 said: is it android supported ? Click to expand... apps for android - 2012
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 28, 2011 #56 MACAVITY said: thanks machan Click to expand...
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 28, 2011 #58 kalhara.rokz said: ela Click to expand...
amalfun Well-known member Jan 4, 2009 2,106 238 63 Borella Junction Sep 28, 2011 #59 3D Enabled Just Watch... Enable 3D conversion for mCeylonCalendar Demonstration. http://www.youtube.com/watch?v=ggBxYcoEiz8?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen> JUST WATCH
3D Enabled Just Watch... Enable 3D conversion for mCeylonCalendar Demonstration. http://www.youtube.com/watch?v=ggBxYcoEiz8?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen> JUST WATCH
ishur_j Well-known member Apr 1, 2007 2,827 412 83 Sep 28, 2011 #60 2012 eka ikmanta daapan android supported