1. ඇයි ක්රිකට් බෝඩ් එකේ ලාන්චනය වෙනුවට ජාතික කොඩිය තියෙන්නේ ?
2. ඇයි"sri lanka" කියන නම ජර්සිය මැද ගහල තියෙන්නේ ?
ආසියාවේ හැම ටීම් එකකම රටේ නම ගහල තියෙනවා

96 vibe eka ganna try ekak dila wage neh?tshirt එක නම් කැතයි . . පාට අවුල් . . කලින් තිබ්බ එක හොදයි
96 ඔය colors නෙවෙයි බන් . . මීට වඩා light ලස්සන නිල් පාටක් . .96 vibe eka ganna try ekak dila wage neh?
කලින් තිබ්බෙත් ඕක තමයිtshirt එක නම් කැතයි . . පාට අවුල් . . කලින් තිබ්බ එක හොදයි
නෑ නෑ .. පාටවල් ටිකක් වෙනස් . කහත් bright කලින් .. ඒ කහයි නිලයි මැච් වෙනවා .. දැන් එක හෙනdull / boring ලුක් එකක් තියෙන්නේකලින් තිබ්බෙත් ඕක තමයි
![]()
Ow e sinhaya aul. Dilena tharu krida samaje wageEngland team eke jersey nam patta
un design karana hama jersey ekakama mara decent look ekak thiyenne
ape uge jersey patta adukule look ekak enne
me para yantham ara paththen gahana sinhaya ayin karala, ekath loku deyak
Tshirt එක ලස්සනට තිබ්බම ඇතිද ?? යකෝ tshirt එක නෙමෙයි බැනියමකුයි, අමුඩේකුයි ගහගෙන හරි හරියට සෙල්ලම් කරන්න කියපන්. ලෝකේ හරි හමන් ටීම් එකක් එක්ක මැච් එක සෙට් උනොත් ඔය tshirt ගහපු උන් සේරම පිට්ටනියට එනවා / යනවා විතරයි.tshirt එක නම් කැතයි . . පාට අවුල් . . කලින් තිබ්බ එක හොදයි
මේ ත්රෙඩ් එක tshirt එක ගැන ත්රෙඩ් එකක් මිසක් performance ගැන ත්රෙඩ් එකක් නෙවෙයි කළුවොTshirt එක ලස්සනට තිබ්බම ඇතිද ?? යකෝ tshirt එක නෙමෙයි බැනියමකුයි, අමුඩේකුයි ගහගෙන හරි හරියට සෙල්ලම් කරන්න කියපන්. ලෝකේ හරි හමන් ටීම් එකක් එක්ක මැච් එක සෙට් උනොත් ඔය tshirt ගහපු උන් සේරම පිට්ටනියට එනවා / යනවා විතරයි.![]()
![]()
පිට්ටනිය මැද්දේ හොදට සෙල්ලම් කරනවා නම් tshirt එකේ මොන අඩුපාඩු තිබ්බත් අවුලක් නැ බන්. අපි මැච් බලනවා කියල බලන්නේ එක එකා ඇඳන්ආපු එක නෙමෙයිනේ. සමහර ප්ලේයස්ලා හිටිය අනුන්ගේ tshirt ඇඳගෙන ඇවිල්ලත් උන්ගේ ඩියුටිය හරියට කරලා යනවා.මේ ත්රෙඩ් එක tshirt එක ගැන ත්රෙඩ් එකක් මිසක් performance ගැන ත්රෙඩ් එකක් නෙවෙයි කළුවො