ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් CDMA බලු වැඩේ

pitastharaya

Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    ශ්‍රී ලංකා ටෙලිකොම් CDMA බලු වැඩේ

    පෝන් එක ගත්තෙ 18500ක් විතර දීල.කාඩ් දාල කතා කළේ.දැන් මුන් ඒක මුන්ගෙ උවමනාවට කපල.කාඩ් ගන්නත් නෑ.එක්කො මුන් සාධාරණ පෙර ගෙවුම් විකල්පයක් දෙන්න ඕන.නැත්නම් අපෙන් ගත්ත සල්ලි වලින් කොටසක් හරි ආයිත් දෙන්න ඕන.
    ලංකාවෙ කම්පැනි කාරයො උන්ට හිතෙන දෙ කරන්නෙ ඇයි?පාරිභෝගිකයන් නඩුවක් වත් දාන්නෙ නැත්තේ ඇයි?පාරිභෝගිකයන් වෙනුවෙන් තියෙන රජයේ ආයතනය මේව ගැන හොයන්නෙ නැත්තෙ ඇයි?
    ලංකාව මහ අවිචාරවත් රටක් බං
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,444
    113
    Srilanka
    පෝන් එක ගත්තෙ 18500ක් විතර දීල.කාඩ් දාල කතා කළේ.දැන් මුන් ඒක මුන්ගෙ උවමනාවට කපල.කාඩ් ගන්නත් නෑ.එක්කො මුන් සාධාරණ පෙර ගෙවුම් විකල්පයක් දෙන්න ඕන.නැත්නම් අපෙන් ගත්ත සල්ලි වලින් කොටසක් හරි ආයිත් දෙන්න ඕන.
    ලංකාවෙ කම්පැනි කාරයො උන්ට හිතෙන දෙ කරන්නෙ ඇයි?පාරිභෝගිකයන් නඩුවක් වත් දාන්නෙ නැත්තේ ඇයි?පාරිභෝගිකයන් වෙනුවෙන් තියෙන රජයේ ආයතනය මේව ගැන හොයන්නෙ නැත්තෙ ඇයි?
    ලංකාව මහ අවිචාරවත් රටක් බං

    මොකක්ද මේ සීන් එක. උන් දැන් cdma අයින් කරන්නද යන්නෙ
     

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,909
    6,790
    113
    39
    Galle
    මොකක්ද මේ සීන් එක. උන් දැන් cdma අයින් කරන්නද යන්නෙ

    Ow cdma ain karanawa. Wrna line ekak free dei.
    Notice karala thibbe.
    Teleshop aran palayan
     

    peterproud

    Banned
    Jan 19, 2019
    400
    44
    0
    ඉතින් ඔයා නඩුවක් දාන්නකො. අනිත් පාරිභෝගිකයන්ට ඇඟිල්ල දික් කරන්නේ
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,959
    113
    තිබ්බ ZTE CDMA Phone එක අයින් කරලා , Signal එන්නේ නැති කුණු ගොඩක් හයි කරලා ගියා.පට්ට චොර බන් SLT Service නම්. Dialog නම් බැනලා හරි වැඩේ කරගත්තෑකි.
    SLT එකේ GM, Area Engineer , Service Manager තව customer care වේ.පු. email දැම්මා, call කලා.No update.
     

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    ඉතින් ඔයා නඩුවක් දාන්නකො. අනිත් පාරිභෝගිකයන්ට ඇඟිල්ල දික් කරන්නේ

    අසාධාරණයකට විරුද්ධ වෙන්න මං ලඟ පොල් කෙන්ඳක් තිබුනත් මං ඒකෙන් හරි විරුද්ධ වෙනව.