උඹ ගිහිල්ල තියෙන්නෙ පට්ටම විදිහට පායන කාලෙක බන්. අපි යන දවස් වල පට්ට මීදුම...



meke thama bandaranayake mahaththayawa maranna plan eka gahala thiyenne




meke thama bandaranayake mahaththayawa maranna plan eka gahala thiyenne

You must spread some Reputation around before giving it to Dennied again.



මේකේ කැෆේ එකේ චොකලට් කෝපි එක ෆට්ට රසයි බං.. අපි මේකේ ඇතුලේ පහල තට්ටුවේ ෆොටෝ ගැහුව හැබැයි අවසර අරගෙන.. උඩට නං යන්නවත් දුන්නේ නැ පුහුණු වෙන ෆාදර්ස්ල ඉන්නවා කියල



