92 නම් කොහොමද දන්නැ..95 නම් තිබ්බා...Oralosu kanuwa gawa shed eke thel tibbe nane BN.
Mn ekata giyane
One ennat thel nane bn
------ Post added on Feb 21, 2022 at 9:02 AM
92 නම් කොහොමද දන්නැ..95 නම් තිබ්බා...Oralosu kanuwa gawa shed eke thel tibbe nane BN.
Mn ekata giyane
One ennat thel nane bn
------ Post added on Feb 21, 2022 at 9:02 AM
බොරු කියන්ඩ එපා පොන්නයො IOC එකේ කොහෙන්ද 92 , ජිවිතේට IOC එකකින් පෙට්ටල් ගහල නැති ගූ පොන්නෙයෙක් උබ,කොට්ටාව IOC එකෙ 95 තිබ්බෙ නෑ ඊයේ. 92 නම් තිබ්බ. අද තෙල් ගහගන්න ඕනේ. නැත්නම් හෙට ඔෆිස් යන්න බෑ.
Jubili kanuwe pot ekak thiyanawa ona welawaka thel thiyanawa
Eeta passe ayeth gaha ganinfull tank gahalath wedak thiyanwada bn??sathiyak yai...ita passe moko karanne
owa monawa thibbath wadak na brother.හෝමගම ශෙඩ් වල තියනවා
92 නන් 92 , 95 නන් 95
තෙල් ඕන අය මෙහෙ එන්න
බොරු කියන්ඩ එපා පොන්නයො IOC එකේ කොහෙන්ද 92 , ජිවිතේට IOC එකකින් පෙට්ටල් ගහල නැති ගූ පොන්නෙයෙක් උබ,නොදන්න හුත්තවල් කියවල ඔහොම ගූ වෙන්ඩ එපා පොන්නයො..
![]()
ioc wala 92 nehe ban. denne cipetco 92. un karanne 90 93 witharai.Kohe IOC ekeda 92 naththe?