oya ballonta mona hari kiyanawa kiyanne ara beeri alinta weena wayanawa wage wadak bn, ubalage watina kaale nasthi karanna epa okun wenuwenඕක පරණ video එකක් සොන්නයෝ. තොට දැම්මේ 92 පෙන්නන..
oya ballonta mona hari kiyanawa kiyanne ara beeri alinta weena wayanawa wage wadak bn, ubalage watina kaale nasthi karanna epa okun wenuwenඕක පරණ video එකක් සොන්නයෝ. තොට දැම්මේ 92 පෙන්නන..
ehenam oya derane gahala thiyenne?
මට පෙන්නුවට වැඩක් නැ පොන්නයො ඔව,ioc එකෙන් තෙල් ගහන අපිට ටිව් එකේ හුත්තවල් පෙන්නඩ එපා..ඕක පරණ video එකක් සොන්නයෝ. තොට දැම්මේ 92 පෙන්නන..
මේ IOC site එකත් වෙනස් කරපිය පරයා . දන්නා උට්ටක් නෑ පොන්සියා.දෙරණ ලබ්බ නෙමේ පොන්ස්, තොපිල ජිවිතේට IOC එකකට ගිහින් නැති එකයි මටනම් පුදුම, අනේ තොපිල එකෙක්වත් බස්නාහිර පලාතෙ නෙමේ ඒකයි ඔය ගොන් කතාව මෙහෙ උන් නම් දන්නව සීන් එක..

indiawata puka denawa ioc wadi nisa ceypetco witharai yanna balanne. ioc gihin thiyenawa langa paatha ceypetco ekak nathi unahama. eeth echchara balala naha. habai ioc wala oya thiyenne 92 kiyala monawada etakota?දෙරණ ලබ්බ නෙමේ පොන්ස්, තොපිල ජිවිතේට IOC එකකට ගිහින් නැති එකයි මටනම් පුදුම
මට පෙන්නුවට වැඩක් නැ පොන්නයො ඔව,ioc එකෙන් තෙල් ගහන අපිට ටිව් එකේ හුත්තවල් පෙන්නඩ එපා..![]()
ගූගල් එකෙන් ජිවිතේ දකින්ඩ එපා පොන්නයො, ඉස්සෙල්ලා කොළබට ඇවිල්ල හරි IOC ශෙඩ් එක්කට පල, ඉට පස්සෙ තේරුම් ගන්ඩ පුලුවන් එකේ තියෙන්නෙ 93 සහ මිල 177 නෙමේ කියන එක..මේ IOC site එකත් වෙනස් කරපිය පරයා . දන්නා උට්ටක් නෑ පොන්සියා.
![]()
ඉන්ටනෙට් එක කියන්නේ ගුගල් නෙවෙයි පොන්නයෝ. තොට ඉලක්කමුත් බෑ , අකුරුත් බෑ . .නොදකින් මෝඩ මූසල බයියාගූගල් එකෙන් ජිවිතේ දකින්ඩ එපා පොන්නයො, ඉස්සෙල්ලා කොළබට ඇවිල්ල හරි IOC ශෙඩ් එක්කට පල, ඉට පස්සෙ තේරුම් ගන්ඩ පුලුවන් එකේ තියෙන්නෙ 93 සහ මිල 177 නෙමේ කියන එක..![]()
පොටෝ දැම්මට වැඩක් නැ උන් ගාව 92 නෑ අනාදිමත් කාලෙක ඉදන් අපි ගහන්නෙ 93 , මට නම් නොතේරෙන්නෙ උබලගෙ නුගත්කම ගැන අඩුම ගානෙ ජිවිතේ එකෙම එක දවසකවත් IOC එකෙන් තෙල් ගහල නැද්ද
මේ බලාපිය භල්ලා ,පොටෝ දැම්මට වැඩක් නැ උන් ගාව 92 නෑ අනාදිමත් කාලෙක ඉදන් අපි ගහන්නෙ 93 , මට නම් නොතේරෙන්නෙ උබලගෙ නුගත්කම ගැන අඩුම ගානෙ ජිවිතේ එකෙම එක දවසකවත් IOC එකෙන් තෙල් ගහල නැද්ද![]()
පොටෝ දැම්මට වැඩක් නැ උන් ගාව 92 නෑ අනාදිමත් කාලෙක ඉදන් අපි ගහන්නෙ 93 , මට නම් නොතේරෙන්නෙ උබලගෙ නුගත්කම ගැන අඩුම ගානෙ ජිවිතේ එකෙම එක දවසකවත් IOC එකෙන් තෙල් ගහල නැද්ද![]()
මේ බලාපිය භල්ලා ,
![]()
ඉන්ටනෙට් එක කියන්නේ ගුගල් නෙවෙයි පොන්නයෝ. තොට ඉලක්කමුත් බෑ , අකුරුත් බෑ . .නොදකින් මෝඩ මූසල බයියා![]()
ඇත්තටම හරිම කනගාටුයි, උබල ජිවිතේට ioc එකකින් තෙල් ගහන් නැ, ඔහොම තාමයි ඉතින් කොළඹින් පිට ioc අඩුයිනෙ ඉතින් කොහෙ දැන් ගන්ඩද..E madiwata IOC gihillath na![]()
ඇත්තටම හරිම කනගාටුයි, උබල ජිවිතේට ioc එකකින් තෙල් ගහන් නැ, ඔහොම තාමයි ඉතින් කොළඹින් පිට ioc අඩුයිනෙ ඉතින් කොහෙ දැන් ගන්ඩද..![]()
පොටෝ කියක් දැම්මත් වැඩක් නැ පොන්නයො උබලගෙ නොදැනුවත්කම සහ හද්ද ගොඩේකම තමයි උබල ඔය ඔප්පු කරමින් ඉන්නෙ,මේ බලාපිය භල්ලා ,
![]()
තවත් කියවන්ඩ එපා විලි ලැජ්ජයි, ඔහොම දෙයක්වත් නොදැන සියල්ල ගූගල් කරල පොර ටෝක්ස් දෙන්ඩ එපා, භූමියේ යතාර්තය ගුගල් එකේන් පරිබාහිරයි ioc හොද උදාහරනයක් ..IOC eke 92 dispenser eken denne AVgas da?![]()