ශෙඩ් වල පොලිම සින්හලු. තෙල් ලෙෆ්ට් ද?

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,017
    167,855
    113
    එකමත් එක රටක
    පොටෝ කියක් දැම්මත් වැඩක් නැ පොන්නයො උබලගෙ නොදැනුවත්කම සහ හද්ද ගොඩේකම තමයි උබල ඔය ඔප්පු කරමින් ඉන්නෙ, 🤭🤭
    මුලින්ම ගිහින් IOC site එක වෙනස් කරල ෂෙඩ් ටිකේ තියන 92 මකල වරෙන් පොන්නයෝ... නෑව නම් ශේප් එකේ පැයක් දෙකක් හැංගිලා ඉදල වරෙන් වෙනද වගේ. :lol: පෙට්‍රල් පොන්නයා
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    තවත් කියවන්ඩ එපා විලි ලැජ්ජයි, ඔහොම දෙයක්වත් නොදැන සියල්ල ගූගල් කරල පොර ටෝක්ස් දෙන්ඩ එපා, භූමියේ යතාර්තය ගුගල් එකේන් පරිබාහිරයි ioc හොද උදාහරනයක් ..🤭🤭
    ------ Post added on Feb 21, 2022 at 5:11 PM

    IOC eke 92 octane dispenser eken enne monawada kiyapanko issellama. 😂
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Daana daana photo eken @erozan ge redi lept wenawane 🤓
    ඇත්තටම මම හිතාගෙන උන්නෙ උබේ මෝඩ ජෝක් නැ කියල, බලන් ගියාම උබත් හිස් බන් නොදන්න මගුල් කියවන්නෙ උබත් විලි ලැජ්ජයි..🤭🤭
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    මේ ඇරෝසන්ට ඇහේ ඇනල පෙන්නුවත් තේරුම්ගන්න මොලයක් නෑ

    Self denial.

    Kiriye western province eke ekeuta inne Erozan witharai kyla uu hithan inne 😅

    ඇත්තටම මම හිතාගෙන උන්නෙ උබේ මෝඩ ජෝක් නැ කියල, බලන් ගියාම උබත් හිස් බන් නොදන්න මගුල් කියවන්නෙ උබත් විලි ලැජ්ජයි..🤭🤭

    IOC eke 92 octane dispenser eken enne monawada kypanko gihilla balala hari awith 😂

    45krbN0.jpg

    ------ Post added on Feb 21, 2022 at 5:15 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Self denial.

    Kiriye western province eke ekeuta inne Erozan witharai kyla uu hithan inne 😅



    IOC eke 92 octane dispenser eken enne monawada kypanko gihilla balala hari awith 😂

    45krbN0.jpg

    ------ Post added on Feb 21, 2022 at 5:15 PM
    එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ල

    https://www.lankaioc.com/fuels/xtra-premium-petrol/
     
    • Haha
    Reactions: Hyaenidae

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ල

    https://www.lankaioc.com/fuels/xtra-premium-petrol/


    https://www.lankaioc.com/fuels/normal-petrol-diesel/

    huuuuuuuuuuuuu 😂😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,017
    167,855
    113
    එකමත් එක රටක
    එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ල

    https://www.lankaioc.com/fuels/xtra-premium-petrol/
    ඉදා .

    https://www.lankaioc.com/fuels/normal-petrol-diesel/
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,017
    167,855
    113
    එකමත් එක රටක
    Aye nam lept wenna reddak na wagei. 😂😂😂
    extra premium euro 3 කියන එකට මූ 93 කිය කියා යන්නේ.
    නොදකින් පෙට්‍රල් පොන්නයා. ඊයේ ආව සිමෙන්ති උට්ටක් උස්සගෙන . ඇවිත් නෑවා .අද පෙට්‍රල් 🤭
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    extra premium euro 3 කියන එකට මූ 93 කිය කියා යන්නේ.
    නොදකින් පෙට්‍රල් පොන්නයා. ඊයේ ආව සිමෙන්ති උට්ටක් උස්සගෙන . ඇවිත් නෑවා .අද පෙට්‍රල් 🤭

    Paw habai 😅
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    92 stock nathnam e wenuwata 93 gahana eka wenai. Point eka IOC eke octane 92, 93, 95 thunama sell karanawa kiyana eka.

    80MFqLJ.jpg
    ඒක තමා 92 නැත්තං මිල වැඩි කරන්නෙ අහවල් මගුලටද 😆😆😆😆 එරෝසන් දන්න ගනං 92 == 93 ගුපියො මොනව කිව්වත් ඒ උත්තමය කියන්නෙ IOC එකේ 92 නෑ ඒක IOC එකේ chairman කිව්වත් ඒක පිලිගන්නෙ නෑ ඌ
     
    • Haha
    Reactions: Hyaenidae

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    ඒක තමා 92 නැත්තං මිල වැඩි කරන්නෙ අහවල් මගුලටද 😆😆😆😆 එරෝසන් දන්න ගනං 92 == 93 ගුපියො මොනව කිව්වත් ඒ උත්තමය කියන්නෙ IOC එකේ 92 නෑ ඒක IOC එකේ chairman කිව්වත් ඒක පිලිගන්නෙ නෑ ඌ
    Awlk na @dilann porawa lide dala wahuwa aaye goda emak nathiwenna. 😪
     
    • Sad
    Reactions: dilann