මුලින්ම ගිහින් IOC site එක වෙනස් කරල ෂෙඩ් ටිකේ තියන 92 මකල වරෙන් පොන්නයෝ... නෑව නම් ශේප් එකේ පැයක් දෙකක් හැංගිලා ඉදල වරෙන් වෙනද වගේ.පොටෝ කියක් දැම්මත් වැඩක් නැ පොන්නයො උබලගෙ නොදැනුවත්කම සහ හද්ද ගොඩේකම තමයි උබල ඔය ඔප්පු කරමින් ඉන්නෙ,![]()
පෙට්රල් පොන්නයා තවත් කියවන්ඩ එපා විලි ලැජ්ජයි, ඔහොම දෙයක්වත් නොදැන සියල්ල ගූගල් කරල පොර ටෝක්ස් දෙන්ඩ එපා, භූමියේ යතාර්තය ගුගල් එකේන් පරිබාහිරයි ioc හොද උදාහරනයක් ..
------ Post added on Feb 21, 2022 at 5:11 PM
Ethakota khmd thread eka bump wenneනෑව නම් ශේප් එකේ පැයක් දෙකක් හැංගිලා ඉදල වරෙන් වෙනද වගේ.
ඇත්තටම මම හිතාගෙන උන්නෙ උබේ මෝඩ ජෝක් නැ කියල, බලන් ගියාම උබත් හිස් බන් නොදන්න මගුල් කියවන්නෙ උබත් විලි ලැජ්ජයි..Daana daana photo eken @erozan ge redi lept wenawane![]()
මේ ඇරෝසන්ට ඇහේ ඇනල පෙන්නුවත් තේරුම්ගන්න මොලයක් නෑ
ඇත්තටම මම හිතාගෙන උන්නෙ උබේ මෝඩ ජෝක් නැ කියල, බලන් ගියාම උබත් හිස් බන් නොදන්න මගුල් කියවන්නෙ උබත් විලි ලැජ්ජයි..![]()
එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ලSelf denial.
Kiriye western province eke ekeuta inne Erozan witharai kyla uu hithan inne
IOC eke 92 octane dispenser eken enne monawada kypanko gihilla balala hari awith
![]()
------ Post added on Feb 21, 2022 at 5:15 PM
එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ල
https://www.lankaioc.com/fuels/xtra-premium-petrol/
ඉදා .එකේ 92 නැ පොන්සි උන් 93 විකුන්නෙ , තවත් බලු වෙනව ඉතින් පොටෝ කෑලි දාදා,මගේ නම් උපදේශය ඔහොම කිච වෙන්ඩ එපා කියන එක නොදන්නා මගුල් දන්නව වගේ කියවන්ඩ ඇවිල්ල
https://www.lankaioc.com/fuels/xtra-premium-petrol/
extra premium euro 3 කියන එකට මූ 93 කිය කියා යන්නේ.Aye nam lept wenna reddak na wagei.![]()
extra premium euro 3 කියන එකට මූ 93 කිය කියා යන්නේ.
නොදකින් පෙට්රල් පොන්නයා. ඊයේ ආව සිමෙන්ති උට්ටක් උස්සගෙන . ඇවිත් නෑවා .අද පෙට්රල්![]()
පව් පව්. අදට ඇති.. අඩනවද දන්නේ නෑPaw habai![]()
92 stock nathnam e wenuwata 93 gahana eka wenai. Point eka IOC eke octane 92, 93, 95 thunama sell karanawa kiyana eka.92 ගහල තිබ්බට දෙන්නෙ 93න් බං
Marketing 3 variants of petrol; LP92, XtraPremium Euro 3 (93), Xtra Premium 95
ඒක තමා 92 නැත්තං මිල වැඩි කරන්නෙ අහවල් මගුලටද92 stock nathnam e wenuwata 93 gahana eka wenai. Point eka IOC eke octane 92, 93, 95 thunama sell karanawa kiyana eka.
![]()
Awlk na @dilann porawa lide dala wahuwa aaye goda emak nathiwenna.ඒක තමා 92 නැත්තං මිල වැඩි කරන්නෙ අහවල් මගුලටදඑරෝසන් දන්න ගනං 92 == 93 ගුපියො මොනව කිව්වත් ඒ උත්තමය කියන්නෙ IOC එකේ 92 නෑ ඒක IOC එකේ chairman කිව්වත් ඒක පිලිගන්නෙ නෑ ඌ