thawa deyak sanga 2007 wc final eke sana ekka hondata gahagena apu wele hena short bolekata gahanna beri parak gahala out una edawath hithala henata wela tibba allanna uge gaana gahala giya
sanga den awrudu gaanak gahala harinam uge rank walin uge skill , experince ,eken u karanna one uge thena chandimalta deela pallehaata yanna, uta puluwan wicket weteddi eka beraganna eth u num 3 awilla gahanne ne, eda bola 28ta 3i,kapu bola ganata runs 20k gehuwanam dinum, ethana cahndimal awanam u 100th gahanawa, arjuna & hemoma kiyanne den junior kenkta denna kiyala passata yanna eth u yanne,test walin awlak ne , u hondama player
uta puluwan eth eda cjndimal wage allagena mahansi wela goda danne ne, ganak nethywa gahanne,arjuna pawa kiyana de ipl yanna hada gaththe sangai mahelai, awlak ne, eth ratata gehuwanam, sanga sanata kale 2009 di all round label gahala number 5 demma openerwa, ethana tharangata deela,sanata ethana be passe sana heluna,harinam den sanga yanna one number 5 mama kiyanne, uta one thena newe team ekata one thenai u gahanna one nethnam sanawa yewwa wage yanna one,uge kaale dilshan , malinga nisa u goda giye,eth mu dilshanta gahala deela dinawala deepu match ekak ne, kotinma mu gehuwoth dinanne ne eka mona karumayakda danne